Конспект уроку математики " Розв’язування складених задач двома способами ( ознайомлення). Дії з іменованими числами. Розв’язування задач." 2 клас

Про матеріал

Мета: навчати учнів розв'язувати задачі двома способами; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Перегляд файлу

    Конспект     уроку з математики

     2 клас

 

Розв’язування складених  задач  двома способами ( ознайомлення). Дії  з іменованими числами. Розв’язування задач.

Мета: навчати учнів розв'язувати задачі двома способами; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

  1. Організація до уроку.

Всі за парти ми сідаємо.

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

II.     Повторення вивченого.

  1. Усний рахунок.

Гра  з м’ячем

9 + 4     11 – 5  16 – 8

8 + 6  18 -  9  9 + 9

7 + 7   14 – 5  21 – 20

          Гра « Ланцюжок»

4 + 3 =   3 + 3 =    3 + 2 =

8 – 3 =   10 – 7 =    9 – 5 =

… +…=…  … +…= …  … +…=…

… - …=…  … - …=…  … - … =…

2.     Хвилинка каліграфії (к. с. 45)

 


3.     Математичний диктант

  Запашіть число, у якому 8 дес. і 6 од.

  Запишіть найменше одноцифрове число.

  Запишіть найбільше двоцифрове число.

  Запишіть суму чисел 9 і 6; 8 і 4.

  Запишіть різницю чисел 14 і 5; 12 і 6.

  Збільшіть 6 на 8.

  Зменшіть 16 на 9.

    Запишіть число яке позначає кількість дітей   у класі

( 86, 10, 99, 15, 12, 9, 6, 14, 7,  30)

 

 

4. Робота на карточках.

 1) 9 + 4   11 – 4 + 2

     12 – 3   9 + 4 – 3

2)  Знайди периметр квадрата зі стороною 3 см.

3) Оленка мала 13 тенісних м’ячів , а Сашко на 5 мячів    менше. Скільки тенісних м’ячів  було у дітей разом?

 

 

 

 


III.    Повідомлення теми уроку.

 У математиці є такі задачі, які можна розв’язувати  різними  способами.  От  саме їх ми будемо розв’язувати на уроці.

IV.    Вивчення нового  

  1. Робота за підручником (к. с. 44-46)

 

Завдання 240. Колективне опрацювання матеріалу

http://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpghttp://sportmurm.ru/images/detailed/40/90533.jpg       http://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpghttp://www.cliparthut.com/clip-arts/537/basketball-ball-537539.jpg

 

  5            ?

 

     1 – спосіб        2 – спосіб

1) -  = 1) + =

 

2)   8  + = 2) -  5 =

 

Завдання 241

Учні розв'язують задачу  по варіантах різними способами, користуючись схемами.

http://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpg  http://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://www.lenagold.ru/fon/clipart/b/bowl/bowl11.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpghttp://static4.depositphotos.com/1001165/284/v/170/depositphotos_2849691-Bowling-concept.jpg

  

 4                                 ? ?                                 4

 

  1. Фізкультхвилинка

Ось всі м’ячики до нас  завітали в другий клас

Працювали і втомились відпочити попросились.

Встанем дружно ми з – за парти і почнем веселі старти.

Руки вгору, руки вниз на сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки  ще зроби чотири скоки.

Мокрі пальчики струсили і до низу опустили.

Зупинилися м’ячі, тихо сядьте й ви.

Задача  (про досягнення). Виконання завдання з коментуванням.

 

Український стрибун із жердиною Сергій Бубка виконав стрибок висотою 58дм, а потім стрибнув на  3 см вище. Яка висота другого стрибка?

 

Завдання 238. Самостійне виконання завдання

Завдання 239 Виконання завдання з коментуванням.

1 дм = 10 см  1м = 10дм   1 доба = 24 год    1 рік = 12 місяців

 

Завдання 243. Робота в парах

6 см і 1 см   8 см і 3 см   10 см і 5 см

7 см і 2 см   9 см і 4 см   11см і 6 см …

Завдання 244. Робота по варіантах

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ.

 Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 45-46, завдання 245; 246.

 

 

docx
Додав(-ла)
Занько Марія
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
3886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку