Урок "Порівнюємо число і математичний вираз"

Про матеріал
Розробка уроку з математики, додається презентація, вправа з використанням програми LearningApps
Перегляд файлу

Тема. Порівнюємо число і математичний вираз.

Мета. Актуалізувати спосіб порівняння математичного виразу та числа на основі

 обчислення значення виразу; ознайомити з логічним способом порівняння

 математичного виразу та числа; закріплювати знання табличних результа-

 тів віднімання чисел другої п’ятiрки,вміння користуватися термінами

вираз, значення виразу,  рівність, нерівність; формувати вміння знаходити значення виразів; учити розв’язувати задачі; розвивати пізнавальну активність, увагу.

 

І.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

 Ще на початку навчального року ви вчилися порiвнювати числа. На попередньому уроцi ви ознайомилися з порівняння виразу та числа. Як можна міркувати при порівнянні математичного виразу та числа? (Треба спочатку обчислити значення математичного виразу, а потім порівняти числа і поставити між виразом і числом той самий знак). Однак iснує спосiб порiвняння виразу та числа без обчислення значення виразу. Саме про цей спосіб ви сьогоднi дiзнаєтесь.

ІІ.Актуалізація опорних знань і способів дій.

  1. Геометрична хвилинка.

 Ми продовжуємо подорож по Країні Знань. Як ви гадаєте, на чому? Який вид транспорту можна скласти з цих геометричних фігур? (Діти складають корабель та знайомляться зі словами: корпус корабля, щогла, вітрила,  ілюмінатори. Додаємо ці слова на стіну слів.) Давайте придумаємо назву нашому кораблю.

Попливе наш корабель на далекий острів Чунга-Чанга. Там живе плем’я, яке нічого не знає про математику. Ми поділимося з ними своїми знаннями.

Рушаємо в путь. (На дошці зображення острова, пальми.)

D:\урок\IMG-8d0cc1f3e9a65b20e1d0ee49e5ac550a-V.jpg

  1. Каліграфічна хвилинка.

Перший запис у бортовому журналі (зошиті). Письмо цифри 5.

Склад числа 5. (Робота в парі).

D:\урок\IMG-9280b86a877b8a61507db53eba186c78-V.jpg

  1. Математичний диктант.

Піднімаємося по трапу. (Презентація)

1сходинка: перший доданок 2, другий доданок 8, знайдіть значення суми.

2 сходинка: зменшуване 9, від’ємник 6,знайдіть значення різниці.

3 сходинка: число 10 зменште на 9.

4 сходинка: число 3 збільште на 7.

5 сходинка: на скільки 10 більше за 5?

6 сходинка: на скільки 3 менше ніж 6?

 

  1. Актуалізація вміння порівнювати число і математичний вираз шляхом обчислення значення виразу. https://drive.google.com/drive/my-drive

Завантажуємо трюм. Робота з LEGO. (Презентація)

 

      слайд1

 

 

  слайд 2

 

 слайд 3

 

 

 слайд 4

 

 слайд 5

 

слайд 6

   слайд 7                                                                 

 

     

               слайд 8                                                           

За завданням підручника №2 ст. 103.

ІІІ.Формування нових знань і способів дій.

  1. Ознайомлення із логічним способом порівняння числа та математичного виразу.
  2.  Завдання № 3 ст. 103 (Розселяємося по каютах).
  3. Первинне закріплення  логічного способу порівняння числа та математичного виразу.

Завдання № 4 ст. 103 (Розшукуємо піратів). Тренажер. Інтерактивна вправа освітньої програми «LearningApps»  https://learningapps.org/display?v=p52mekrzj19

  1. Фізкультхвилинка під мелодію пісні «Чунга -Чанга»(Готуємося до зустрічі з аборигенами.)

ІV.Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

  1. Формування вмінь розв’язувати задачі.

Завдання 5 ст. 104 (Допоможемо кокові зварити компот).

 Що позначає фігурна дужка? (Всього.) Яке запитання можна поставити до даної умови, щоб одержаній задачі відповідала перша схема? (Скільки всього фруктів у кошику?)

 Що означає кругла дужка? (Різницеве порівняння.) Яке запитання можна поставити до даної умови, щоб одержаній задачі відповідала друга схема? (На скільки більше в кошику яблук, ніж груш? На скільки менше в кошику  груш, ніж яблук?)

  1. Завдання для кмітливих. Порівняння математичних виразів. (Записані на частинах пазлу.)

Робота в групі (Долаємо рифи).

6 + 3 ӿ 8 + 2  9 – 7 ӿ 5 – 2    6 + 3 ӿ 7 + 1     9 – 5 ӿ 10 – 6

6 – 2 ӿ 7 – 3   6 – 3 ӿ 2 + 4   7 + 1 ӿ 10 – 3

 

D:\урок\IMG-43c5eaede97f9efc7876088187eab478-V.jpg  

 

Ділимося знаннями з аборигенами. Даруємо математичну скриню (складаємо пазли).

V.Підсумок уроку та рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

Що нове ви дізналися на уроці?  Як ми міркуємо при порівнянні математичних виразів ? Що в своїй роботі вам сподобалося найбільше? Що викликало труднощі?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку