Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок " Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв" язування задач на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв" язуються 2-ма діями"

Про матеріал
Розробка уроку з математики в 2 класі за тезнологією розвитку критичного мислення
Перегляд файлу

 

РОЗРОБКА УРОКУ З МАТЕМАТИКИ В 2-МУ КЛАСІ ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.

ТЕМА: Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язання задач на збільшення(зменшення) числа  в кілька разів, які розв’язуються 2-ма діями.

Мета: вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій. Розвивати обчислювальні навички, мислення, увагу. Виховувати почуття взаємодопомоги, бережливого ставлення до тварин.

Обладнання: презентація, конверти та картки з завданнями.(додатки) 

 

Хід уроку

  1. Організація класу.

Дзвоник дзвенить не стихає,

Школяриків усіх скликає:

- Гей,до класу поспішайте,

На місця свої сідайте!

  1.         Сьогодні діти, до нас на урок завітала пташка, яка принесла запрошення. Що за пташка і яке запрошення вона нам принесла потрібно розгадати:  Отже слухайте:

Поночі літає,

Удень засинає.

Всім поради роздає,

Бо багато знає.

Мудра голова,

Зоветься.. (сова)

  1.         Так, діти саме сова принесла нам запрошення. Щоб його отримати треба дуже добре попрацювати на уроці.

Давайте ознайомимося з правилами нашого уроку:

  • Хочу все знати;
  • Буду уважним, старанним;
  • Буду активним;
  • Знаю сам, навчу того хто не знає, допоможу.

Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? (Відповіді дітей)

Дітки, я сподіваюсь на вашу увагу, кмітливість, і навіть винахідливість.

1.3. І почнемо з інтелектуальної розминки  від нашої гості.

  • Який сьогодні день?
  • Місяць, число, пора року.
  • Скільки пальців на одній руці, на двох, та трьох?
  • Скільки  очей у рибки?
  • Скільки лапок у песика?
  • Скільки кольорів у веселки?
  • Скільки годин триває доба?
  • Скільки хвилин у годині?
  • Назвіть компоненти при відніманні
  • Як називаються компоненти при множенні?

1.4. Каліграфічна хвилинка.

За 7 секунд вам потрібно запам’ятати ряд чисел і записати в один рядок відповіді на запитання.

5, 6,12,3,1,20,8

Запишіть перше і останнє число,далі третє, і передостаннє.(5,8,12,20)

  1. Актуалізація опорних знань.

2.1. У наступному завданні ми спробуємо розгадати куди запрошує нас Мудра Сова. (На столах у вас лежать конверти з запрошеннями) Вам потрібно розв’язати приклади і заповнити порожні клітинки.        (робота в групах по колу)

Яка ж група першою отримає своє запрошення? До роботи!!

 

 

(Додаток 1)

18:2+21=… (К)

35-24 : 8= … (А)

32 : (18-10)= …(О)

47+4х3= …(П)

36:4:3=…(О)

6х(20-16)=…(Р)

36-12:4=…(З)

33

4

3

59

32

24

30

 

 

 

 

 

 

 

Отже, дітки, куди ми з вами помандруємо? 

- Вперед!!

      2.2. Подивіться, дітки, чому ж це такі засмучені мавпочки? Як ви гадаєте?

5х9-27:(2+7)=2

5х9-27:(2+7)=42

(Діти аналізують вирази, знаходять правильну відповідь)

   Тож давайте розповімо нашим маленьким друзям про порядок виконання дій у виразах. (2,3 учні) 

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

На попередніх уроках ми працювали над вивченням таблиць множення і ділення, розв’язували приклади  і задачі, ознайомилися з порядком виконання дій у виразах. Сьогодні підводимо підсумки чого і як навчилися і підготуємося до контрольної роботи.

3.1. А тепер давайте покажемо мавпочкам як ми вправно розв’язуємо вирази з арифметичними діями (індивідуальні картки з виразами)

 

 

(Додаток 2)


3х4 + 8х5 - 12 =    Результат пошуку зображень за запитом "сова мудра картинка"                           

1) _ _ _ _ _ _

2) _ _ _ _ _ _

3) _ _ _ _ _ _

4) _ _ _ _ _ _

  

 

 

5х (9:3)+(25+3) =Результат пошуку зображень за запитом "сова мудра картинка"

1) _ _ _ _ _ _

2) _ _ _ _ _ _

3) _ _ _ _ _ _

4) _ _ _ _ _ _

 

 5х6 +24:(12- 6) =Результат пошуку зображень за запитом "сова мудра картинка"

1) _ _ _ _ _ _

2) _ _ _ _ _ _

3) _ _ _ _ _ _

4) _ _ _ _ _ _

  

 

 

3х6 + 20:(15 : 3) = Результат пошуку зображень за запитом "сова мудра картинка"

1)_ _ _ _ _ 

2)_ _ _ _ _ 

3)_ _ _ _ _

4) _ _ _ _ _


 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвинина Зайчики (відео https://www.youtube.com/watch?v=gsPyvMHPy8g)

  1. Повторення вивченого матеріалу.

4.1. Робота з підручником завдання №704

Допоможіть ведмедику вибрати кульку яка не вказує на третину чисел: 12,15,24. (6,4,5,8)

Виберіть кульку яка не вказує на чверть чисел: 16,20,28 (3,4,5,7)

               4.2. Підкажіть мені, будь ласка,  яка з тварин славиться своїми будівельними здібностями? (Відповідь дітей)

- Так, звичайно це бобер.

Розвязання задачі №702  (Колективне обговорення задачі. Самостійно розвязують у групах. Представник від групи, який найшвидше розвязав  задачу, складає і записує вираз на дошці) 

               4.3. Пан Бобер показав нам своє озерце та своїх друзів свійських птахів. Знайомтеся… (Складання та розв’язування задачі №701 за короткою умовою)

Індиків – 5

Качок – 20

Гусей - ?, у 6 разів більше, ніж індиків.

 Поставте, будь ласка, запитання та розв’яжіть задачу.

(Відповіді дітей: скільки гусей було біля озера? Скільки всього друзів у Пана Бобра? Скільки водоплавних птахів? Та ін…)Відповідь записати в зошит.

            4.4. А це завдання потребує вашої максимальної уваги та кмітливості. Ви готові? ( задача №707) тоді ваше завдання розв’язати задачу двома способами.

Розвязання:


Спосіб №1

  1. 18: 2 = 9 (з)
  2. 9 - 4 = 5 (з)

 

Спосіб №2

  1. 2 х 4 = 8 (в)
  2. 18 – 8= 10 (в)
  3. 10 : 2 = 5 (з)

 

 

 

  1. Узагальнення і систематизація знань.

5.1. Розвязування виразів із взаємоперевіркою. (завдання №703)

5.2. Офтальмологічна пауза.

5.3 Розв’язування логічної задачі.

Три білочки збирали горіхи. Перша зібрала 6 горішків, друга – 5, а третя – 1. Всі горішки білочки поділили порівну. Скільки горіхів віддала третій білочці перша і скільки друга. (перша-2; друга-1)

5.4.Цікаві факти про тварин.

1) Чотири ведмеді на велосипеді, а п’ятий пішки біг. А ви тихенько полічіть, скільки всього у них ніг? (20ніг)

Ведмедів прийнято вважати косолапими, але це зовсім не так. Вся справа в їх незвичайній ході: ведмеді одночасно спираються на дві ліві лапи або на дві праві, от нам і здається ніби тварина перевалюється з одного боку на інший.

2)Дятел шість годин літав, короїдів поїдав. Щогодини вісім їв. Скільки знищив шкідників? (48) Під час добування їжі дятли здатні нанести удари по стовбуру до 25- ти разів за секунду. Таким чином, за день ця пташка здатна вдарити по дереву майже 1 млн. раз

3) Є шість кліток із кролями, в кожній клітці шість кролів. Скільки є кролів, дізнайтесь? Скільки треба їм морквин? (36)

Найбільш відома довжина вух кролика -80 сантиметрів, цей рекорд офіційно зареєстрований.

  1. Рефлексія.

5.1. Вправа мікрофон:

  • Чи здійснилися ваші очікування?
  • Що нового дізналися?
  • Де ви зможете застосувати отримані знання?

.2. Вправа “Каскад тварин ( кожна група називає тварину про яку йшла мова на уроці)

Приклад:

Білка

Білка - бобер

Білка - бобер - сова 

Білка – бобер – сова – ведмідь.

Ви сьогодні дуже добре попрацювали! Всі тварини з нетерпінням чекають з вами наступної зустрічі.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку