Тема. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
Мета: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити розрізняти алгоритми з неправильною послідовністю команд;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Програмне забезпечення: Scratch
Обладнання: комп’ютер, картки.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Повторення правил техніки безпеки.
- Зараз пограємо в гру оплески.
1. Не можна перебувати у комп’ютерному класі без учителя. (з)
2. Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу. (ч)
3. Починати роботу з комп’ютером можна без вказівки вчителя. (ч)
4. Коли працюєш з комп’ютером, потрібно тримати спину рівно, ноги поставити на підлогу. (з)
5. Схиляючись близько до монітора, ти псуєш зір. (з)
6. Клавіатура має лежати на столі, на рівні твоїх ліктів. Не можна класти її на коліна. (з)
7. Можна торкатися пальцями екрана монітора. (ч)
8. Не можна класти будь-що на клавіатуру. (з)
9. Можна їсти й пити за комп’ютерним столом. (ч)
2. Фронтальне опитування.
- Як називається програма для створення алгоритмів на комп’ютері з якою ми познайомились?
- Що таке сцена?
- Як називається виконавець в програмі Scratch?
3. Робота з індивідуальними картками.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
IV.Вивчення нового матеріалу
Сказати мамі, що в відрі 2 літри води.
Набрати повну банку води
Вилити в відро
Набрати повну банку води
Вилити в відро
Набрати повну банку води
Вилити в відро
Набрати повну банку води
Вилити в відро
Набрати повну банку води
Вилити в відро
Набрати повну банку води
Вилити в відро
V. Робота за комп’ютером
Алгоритм побудови трикутника
— Попрацюємо за комп’ютером. Про що варто пам’ятати, розпочинаючи роботу? (Про правила безпечної роботи та правила поведінки в комп’ютерному класі.)
VI. Закріплення вивченого матеріалу
VІІ. Підсумок уроку.