Урок "Пошук пропущених дій в знайомій послідовності."

Про матеріал
Тема. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Мета: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити розрізняти алгоритми з неправильною послідовністю команд; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Програмне забезпечення: Scratch Обладнання: комп’ютер, картки. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Перегляд файлу


 

Тема. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

Мета: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити розрізняти алгоритми з неправильною послідовністю команд;

розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Програмне забезпечення: Scratch

Обладнання: комп’ютер, картки.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил техніки безпеки.

- Зараз пограємо в гру оплески.

1. Не можна перебувати у комп’ютерному класі без учителя. (з)

2. Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу. (ч)

3. Починати роботу з комп’ютером можна без вказівки вчителя. (ч)

4. Коли працюєш з комп’ютером, потрібно тримати спину рівно, ноги поставити на підлогу. (з)

5. Схиляючись близько до монітора, ти псуєш зір. (з)

6. Клавіатура має лежати на столі, на рівні твоїх ліктів. Не можна класти її на коліна. (з)

7. Можна торкатися пальцями екрана монітора. (ч)

8. Не можна класти будь-що на клавіатуру. (з)

9. Можна їсти й пити за комп’ютерним столом. (ч)

2. Фронтальне опитування.

- Як називається програма для створення алгоритмів на комп’ютері з якою ми познайомились?
- Що таке сцена?

- Як називається виконавець в програмі Scratch?

3. Робота з індивідуальними картками.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку


  • Сьогодні ми детально поговоримо про алгоритми, а саме неправильні алгоритми.

IV.Вивчення нового матеріалу

  1. Чи правильний алгоритм

https://image.slidesharecdn.com/random-170107201058/95/19-3-6-638.jpg?cb=1483820026 https://image.slidesharecdn.com/random-170107201058/95/19-3-7-638.jpg?cb=1483820026https://image.slidesharecdn.com/random-170107201058/95/19-3-8-638.jpg?cb=1483820026

  1. Подача команд

  1. Спонукальним реченням,
  2. Звуковим,
  3. Світловим,
  4. Жестами.

https://image.slidesharecdn.com/random-170107201058/95/19-3-11-638.jpg?cb=1483820026

  1. Розв’язати задачу

https://image.slidesharecdn.com/random-170107201058/95/19-3-13-638.jpg?cb=1483820026

Похожее изображение Картинки по запросу ведро клипарт Картинки по запросу банка рисунок https://image.slidesharecdn.com/random-170107201058/95/19-3-13-638.jpg?cb=1483820026

Сказати мамі, що в відрі 2 літри води.

  1. Форми подання алгоритмів
  1. Словесні
  2. Спеціальні сигнали
  3. Графічний
  1. Різновид подачі алгоритму
  1.  Подайте даний алгоритм словесним способом

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Набрати повну банку води

Вилити в відро

  1. Подайте даний алгоритм за допомогою спеціальних символів (жестами)

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Набрати повну банку води

Вилити в відро

  1. Подайте даний за графічно

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Набрати повну банку води

Вилити в відро

V. Робота за комп’ютером

  1. Інструктаж.

Картинки по запросу цікаві алгоритми в скретч для 3 класу    
Алгоритм побудови трикутника

— Попрацюємо за комп’ютером. Про що варто пам’ятати, розпочинаючи роботу? (Про правила безпечної роботи та правила поведінки в комп’ютерному класі.)

  1. Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.
  2. Робота з комп’ютерною програмою. Практичне завдання.
  3. Релаксація (зняття зорової втоми).
  1. Продовження роботи з комп'ютерною програмою.

VI. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Як називається виконавець в програмі Scratch?
  2. Як вказати виконавцю, що потрібно зробити?

VІІ. Підсумок уроку.

  1. Підсумкова бесіда
  • Хто може виконувати алгоритми?
  • Чи всі виконавці можуть зрозуміти довільний алгоритм?
  • Які існують способи подання алгоритмів?
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку