Тема. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити користуватись віртуальними мистецькими музеями; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, ноутбук.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Фронтальне опитування.
- Як завантажити програму Тuх Paint?
- Як змінити колір фігури?
- Як установити колір фону?
- Що таке палітра?
- Як вибрати колір для фігури?
- Для чого використовують "Фігури"?
- Для чого призначені "Букви"?
- Що таке магія?
- Які геометричні фігури для створення зображень вам відомі?
- Які вони мають властивості?
- Як додати коментар до зображення?
2. Повторення ТБ
1. Не можна перебувати у комп’ютерному класі без учителя. (з)
2. Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу. (ч)
3. Починати роботу з комп’ютером можна без вказівки вчителя. (ч)
4. Коли працюєш з комп’ютером, потрібно тримати спину рівно, ноги поставити на підлогу. (з)
5. Схиляючись близько до монітора, ти псуєш зір. (з)
6. Клавіатура має лежати на столі, на рівні твоїх ліктів. Не можна класти її на коліна. (з)
7. Можна торкатися пальцями екрана монітора. (ч)
8. Не можна класти будь-що на клавіатуру. (з)
9. Можна їсти й пити за комп’ютерним столом. (ч)
3. Робота з індивідуальними картками.
- Подивіться на малюнки. Як ви гадаєте що на них зображено?
ІІІ. Повідомлення і теми уроку.
- Сьогодні ми будемо знайомитись з творами мистецтва художників та віртуально вирушимо в екскурсію.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь вчителя.
Образотво́рче мисте́цтво — мистецтво відображення сущого у вигляді різних образів, зокрема таких як художні образи на площині (графіка, малярство тощо) та в просторі (скульптура).
- Нажаль, не у всіх нас є час ходити по музеям. Тому ми можемо скористатися нашим помічником – інтернетом. В ньому розміщено безліч сайтів, в який ви сможете переглянути витвори мистецтва не виходячи з дому! (http://art-on-line.com.ua/ru/)
- На цьому сайті ми можемо обрати художника, який нас цікавить, та переглянути або навіть купити його картини.
- Ось, наприклад, картини Дмитра Обрамовича.
- На цьому сайті можна переглядати галереї, які знаходяться в музеях.
- Віртуа́льна екску́рсія — організована підбірка фото та відео зображень про видатні місця, іноді з текстовим або аудіо супроводом та засобами навігації; також — перегляд такої підбірки.
- І це ми можемо зробити, не виходячи з дому. Ось наприклад на такому сайті. (http://incognita.day.kiev.ua/)
- Можмо обрати функцію «Музеї онлайн».
- І перед нами відкривається чарівний світ музеїв, і ми ніби мандруємо ними.
- Ми можемо переходити до інших кімнат. І завдяки стрілочкам внизу, можемо крутити дану кімнату навколо себе, ніби ми знаходимось всередині.
V. Фізкультхвилинка.
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Практична робота за ПК.
(Практичне завдання
На відкритому вчителем сайті http://incognita.day.kiev.ua/museums.html виберіть цікаву для Вас екскурсію та здійсніть віртуальну подорож .)
- Намалюйте натюрморт. (зображує групу неживих предметів)
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підбиття підсумків уроку