Урок "Повторення. Хімічні елементи їх назви та символи."

Про матеріал
Мета: Навчальна: повторити та закріпити знання здобувачів освіти з порушеннями слуху про хімічні елементи їх назви та символи; сформувати навички самостійно працювати з різноманітними джерелами інформації; удосконалювати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху працювати в групах, парах; Розвиваюча: розвивати логічне мислення здобувачів освіти з порушеннями слуху через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація; розвивати мовну і слухову пам’ять; підвищувати стилістичну культуру мовлення; розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву, коригувати вимову учнів. Виховна: виховувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху інтерес до вивчення хімії, національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
Перегляд файлу

Урок №                  Дата______________        клас_____

Тема: Повторення. Хімічні елементи їх назви та символи.

Мета: Навчальна: повторити та закріпити знання  здобувачів освіти з порушеннями слуху про хімічні елементи їх назви та символи; сформувати навички самостійно працювати з різноманітними джерелами інформації; удосконалювати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху працювати в групах, парах;

Розвиваюча: розвивати логічне мислення здобувачів освіти з порушеннями слуху через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація; розвивати мовну і слухову пам’ять; підвищувати стилістичну культуру мовлення; розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву, коригувати вимову учнів.

Виховна: виховувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху інтерес до вивчення хімії, національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Очікувані результати.

Після уроку здобувачі освіти з порушеннями слуху зможуть:

Учень/учениця називає: хімічні елементи (не менше 10 - ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи;

описує: (за допомогою навідних запитань вчителя)  якісний і кількісний склад речовини за хімічними формулами, явища які супроводжують хімічні реакції;

наводить приклади: (за допомогою навідних запитань вчителя) металічних і неметалічних елементів, простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті;

Формувати такі  ключові компетентності: спілкування українською мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях,  інформаційно-цифрові компетентності, соціальну і громадянську компетентності, екологічну грамотність.

Реалізовувати змістові наскрізні  лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність»

Тип уроку: урок повторення.

Базові поняття і терміни: хімічний елемент, атом, заряд ядра, Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва.

Обладнання: мультимедійне обладнання (ноутбук, інтерактивна дошка, мобільні пристрої учнів), підручник «Хімія 7 клас», П.Попель2020, періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевірка наявності слухових апаратів та стану слуху.

Як ти мене чуєш? (Я чую добре).

Перевірка готовності учнів до уроку (чергові учні)

Емоційне налаштування на урок.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo

Popis byl vytvořen automaticky

ІІ. Мовна зарядка

Хто ми є за національністю?

Яка наша рідна мова?

Назвіть державні символи України?

Які ви знаєте народні символи України?

 Яка столиця України?

 Скільки областей є в Україні?

 З якими державами межує?

Які річки Закарпаття ви знаєте?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

А зараз, уявіть: середина XIII століття, старовинний замок, а в ньому розмістилася величезна хімічна лабораторія, в якій день і ніч працюють найвидатніші алхіміки того часу, і вони, дозволили нам попрацювати в цьому замку. Але, перед тим як вирушити до замку й розпочати там роботу, ми повинні переконатися, чи вистачить у вас знань. Тож давайте згадаємо, що ми вивчали на минулих уроках.

 

  1. Вправа «Хмара слів»  

До хмари слів увійшли найважливіші поняття попередніх  уроків та сьогоднішнього.

Obsah obrázku text

Popis byl vytvořen automaticky

  1. Вправа «Логічний ланцюжок»

Визначте поняття та розташуйте їх у ланцюжок послідовності.

тіло → речовина  → молекула → атом

Дайте визначення кожному поняттю.

 

IV. Повторення та закріплення знань.

  1. Прийом «Пригадаймо»

Хімічний елемент — ….. (це вид атомів із певним зарядом ядра)

Усі хімічні елементи мають назви й умовні позначення —….. ( хімічні символи)

 У 1814р. шведський хімік запропонував літерну систему знаків …. (Я. Берцеліус)

За основу назв елементів узяті їхні …. (латинські назви)

Назви хімічних елементів записують з … (великої літери).

2. Вправа «Хімічний диктант»

- Записати символи хімічних елементів: Натрій, Калій, Оксиген, Карбон, Гідроген, Кальцій, Сульфур, Цинк.

- Написати назви та вимову хімічних елементів і символи яких: H, P, O, Mg, Ca, C, K, Na, S.

3. Вправа «Хімічні перегони»

Робота з інтернет джерелами:

Хімічні елементи, названі на честь учених: ( 3 приклади)

Хімічні елементи, названі на честь небесних тіл Сонячної системи:

Хімічні елементи, названі на честь географічних об’єктів:

 

  1. Вправа «Секретний шифр»

 

Знайдіть в Періодичній системі, як найбільше хімічних елементів, назви яких починаються на першу літеру вашого імені.

 

V. Фізкультхвилинка 

Вправа «Австралійський дощ» 

 Здобувачі освіти з порушеннями слуху по черзі потирають  свої долоні , починаючи з першої   парти - до останньої, потім плескають по ногам, потім тупотять, а потім тихенько зупиняються з останньої парти  - до першої.

 

5. Перейдіть за посиланням та виконайте вправи:

https://learningapps.org/3766521

https://learningapps.org/4010896

 

VІ. Підсумок уроку

Рефлексія

Není k dispozici žádný popis fotky.

VІІ. Домашнє завдання

  1. Випиши з тексту назви хімічних алементів та допиши їх символи:

Кілька тисяч років тому людству були відомі сім хімічних елементів: Аурум, Аргентум, Плюмбум, Меркурій, Ферум, Купрум, Сульфур. Повільно накопичувалися відомості про хімічні елементи. У XVII сторіччі були відкриті Фосфор, Цинк, Карбон, а у наступному (XVIII ст.) – Хлор, Оксиген, Нітроген, Хром, Гідроген і ряд інших. З розвитком хімії кількість заново відкритих елементів швидко зростала. У ХІХ столітті стали відомі Алюміній, Кальцій, Калій, Натрій, Магній, Флуор і багато інших. Сьогодні відомо 113 хімічних елементів.

  1. Перейдіть за посиланням та пройдіть тестування:

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 жовтня
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку