Урок "Повторення вивчених звуків і букв."

Про матеріал
Урок закріплення вивчених букв в 1 класі для дітей з особливими потребами, в якому учні разом зі Знайком подорожують різними галявинами.
Перегляд файлу

Тема. Повторення вивчених звуків і букв.

Мета: повторити та закріпити вивчені звуки та букви, вчити дітей застосовувати на практиці знання та уміння, закріплювати вміння проводити звуковий аналіз слів, вдосконалювати вимову, збагачувати словниковий запас.

Розвивати слухову увагу, усне мовлення учнів, мислення, вміння співвідносити звуки з буквами, навички читання вивчених букв.

 Корекція звуковимови, вміння орієнтуватися в просторі.  

Виховувати доброзичливість, вміння працювати разом та бережне відношення до природи.

Обладнання: грибочки з буквами, кошики, пелюстки квіток, назви галявин,  загадки, каси букв; гриби, квіти та ягідки для оцінювання; Знайко, малюнки: кущ калини, дівчина Килина, замок.

Тип уроку: Урок – мандрівка.

Хід уроку.

І. Організація класу. Пролунав уже дзвінок — Починається урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі  Діти - просто молодці. ІІ. Нервово – психологічна підготовка до уроку.

1.Вірш.

Встаньте, діти, посміхніться  І до сонця потягніться. До сусіда поверніться  Один одному всміхніться.

2.Мовна розминка.

-Подивіться, діти, хто прийшов до нас на урок? (Знайко).

-Зараз ми разом з ним зробимо мовну розминку, повторимо чистомовку з голосними буквами, яку ми вивчили.

А – а –а – до школи нам пора.

И – и – и – ми уже прийшли.

О – о – о – світить сонце у вікно.

У – у –у – ми пограєм в гру. ІІІ. Робота за темою уроку.

1.Оголошення теми і мети уроку.

-Сьогодні у нас незвичайний урок, ми будемо мандрувати до Країни вивчених букв. Але ми підемо не одні, нас поведе Знайко. Бо хто краще нього знає всі букви і шлях до Країни вивчених букв? По дорозі ми повторимо букви, які вивчили за цей час.

Але шлях буде не простий, ми повинні подолати всі перешкоди і виконати завдання.

2. Повторення та закріплення вивченого. Подорож розпочинаємо, У путь вирушаємо.

ГРИБНА ГАЛЯВИНА

-Зупинка 1. Ми мандрували і прийшли на грибну галявину. Подивіться , скільки грибів виросло на ній. Знайко просить вас зібрати їх у кошики, але ці гриби не звичайні, на них є букви. Подивіться уважно, каже Знайко, на кошиках є підказка, куди і які гриби збирати.

(На дошці стоять кошики з позначками. Діти збирають гриби, називають букву і кладуть у відповідний кошик).

-Всі гриби зібрали, вирушаємо далі. А на згадку про галявину, Знайко дає нам грибочки.

КВІТКОВА ГАЛЯВИНА

-Зупинка 2. Ми довго йшли і прийшли на квіткову галявину. Знайко нам дає завдання скласти квітки, але не прості, а чарівні. На пелюстках цих квіток написані букви.  Ви складаєте квіточку і читаєте склади, які утворились.

(На партах лежать пелюстки з буквами. Діти виходять до дошки, приєднують пелюстку та читають склад).

 

       П                   А

Н    А   Н        У  Р   О

     К                    И

   

-Завдання виконали, Знайко подарує нам квіточки та веде нас далі.

ЯГІДНА ГАЛЯВИНА

-Зупинка 3. Ось ми і прийшли на слідуючу галявину, яка називається «Ягідна». На ній нам Знайко загадає загадки від ягідки. Загадки.

Ця тварина вже від ранку

Нам співає колисанку, Нявкає, муркоче,

Бо сметанки хоче.

Що це, діти, за воркотик?

Це пухнастий сірий…(котик).

Заховалась у шпаринку,

Хлібчика гризе шкоринку, Довгий хвостик, невеличка, Як сіренька рукавичка.

Та боїться дуже кішку

Ця маленька сіра … (мишка).

-Молодці! Знайко просить вас зробити звуковий аналіз слова «мишка».

-Відкрийте каси букв  та викладіть з букв слово «МИШКА». А потім  зробимо його аналіз.

(І група робе самостійно, ІІ група разом зі мною. Діти викладають букви, роблять аналіз слова).

-Молодці! Справились із завданням. За це вам Знайко подарує ягідки на згадку.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

-Зараз у нас пауза відпочинку.

Разом виконаємо фізхвилинку.

(Музична фізхвилинка «Розбудило сонечко нас з тобою»).

КРАЇНА ВИВЧЕНИХ БУКВ

-Зупинка 4. Нарешті ми прийшли до Країни вивчених букв, але подивіться тут зачинені двері. Знайко нам підказує, щоб їх відчинити, треба попрацювати з Буквариком.

(Робота з Буквариком С.63).

1.Читання тексту «Калина» вчителем.

-Приготувались, я читаю , а ви слідкуєте за мною.

2.Обговорення тексту.

(Вивішую малюнки на дошку).

-Подивіться на малюнок. Що росте біля хати? (Калина). Що є в калини? (Цвіт). -Як звати дівчину? (Килинка). Що в неї на голові? (Вінок). -На Україні є прислів’я «Без верби і калини нема України»  

3.Читання тексту дітьми.

(Читають ланцюжком 2 дитини).

4.Читання складів з тексту ІІ групою. КИ,  ЛИ,  НА,   КА, РО,    ХА,  КО, СА,   РИ,  ОН,   МИ,  ЛА.

5.Самостійна робота з текстом  (І група читає текст про телятка).

ІV. Підсумок уроку. 

-Ось Знайко і привів нас до Країни вивчених букв. По дорозі ми повторили всі букви, які вивчили, подолали перешкоди, які зустріли  на своєму шляху. А на згадку про подорож Знайко дарує нам малюночки калини, які ви можете зараз розфарбувати.

 

pdf
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
4222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку