НУШ Навчання грамоти Тема ": Голосні й приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. РДК «Хтось ховається у житі».

Про матеріал
ОР: має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет; знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації); пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу); відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; називає своїх улюблених літературних героїв; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; ділить слова на склади, визначає наголошений склад, конструює й моделює мовних одиниць; збагачення активного словника.
Перегляд файлу

Навч.грамоти                            24.09

Тема: Голосні й приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. РДК «Хтось ховається у житі».

ОР: має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет; знаходить і називає  елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації); пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу); відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; називає своїх улюблених літературних  героїв; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; ділить слова на склади, визначає наголошений склад, конструює й моделює мовних одиниць; збагачення активного словника.

Хід уроку:

І. ОК

ІІ. АОЗ

  1. Артикуляційні вправи

Як гуде літак? Як квочка кличе курчат? Як бджілки збирають нектар?

  1. Чистомовки

Ду-уду-ду – я по воду піду.

Лен-лен-лен- пожовтів клен.

Ни-ни-ни – гарно восени.

  1. Повторення скоромовки

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діток коло квіток.

  1. Опитування

З чого складається мовлення? (Із речень.)

З чого складається речення? (Зі слів.)

Скільки слів може бути в реченні? (1 і більше.)

На що ми ділимо слова? (На склади.)

Скільки складів може бути в слові? (1 і більше.)

Як називається склад, що ми вимовляємо з більшою силою голосу? (Наголошений.)

Як бувають звуки? (Мовні й немовні.)

Підсумок. Отже,…

 

Аутотренінг. Зосередження уваги.

ІІІ. Сприймання нового матеріалу

Наш бедрик склав вірші. Послухайте вірш.

Улас учиться у школі. Читати вміє й писати.

Уласа знають всі удома. Учителем він хоче стати.

Про кого вірш? Як звали хлопчика? Що він вміє робити? Ким хоче стати хлопчик в майбутньому?

  • Вимовте слово Улас.
  • Поділіть слово на склади.
  • Визначте наголошений склад.
  • Яким звуком починається імя хлопчика?

Артикулювання звука [у] + дзеркало.

Чи є перешкоди для видиху повітря?

Висновок з допомогою вчителя.

Введення терміну ГОЛОСНИЙ ЗВУК. Ознайомлення з умовним позначенням.

Фізкультхвилинка. Зосередження уваги.

Наш бедрик склав вірші. Послухайте вірш.

Шиє Люба, вишиває. Шубу ляльці дошиває.

Шапку, шарф і шаровари. Шити мама помагає.

Про кого вірш? Що Люба шиє? А в яку пору року потрібно одягати шапку?

  • Вимовте слово шапка.
  • Поділіть слово на склади.
  • Визначте наголошений склад.
  • Яким звуком починається слово?

Артикулювання звука [у] + дзеркало.

Чи є перешкоди для видиху повітря?

Висновок з допомогою вчителя.

Введення терміну ПРИГОЛОСНИЙ ЗВУК. Ознайомлення з умовним позначенням.

Фізкультхвилинка.

ІV. Закріплення на килиму

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=U_XlXMhAcgI

Підсумок.

Моделювання слів: мак, село.

Конструювання речень.

Підсумок. Отже, голосний звук – ротик відкритий, повітря не потрапляє на перешкоду; приголосний – зімкнені губи, повітря потрапляє на перешкоду.

V. РДК

Що таке книга?

Словникова робота.

Кни́га, книжка — письмовий записник, неперіодичне видання у вигляді зброшурованих аркушів друкованого матеріалу, набір письмових, друкованих, ілюстрованих або порожніх аркушів, виготовлених з паперу, пергаменту або іншого матеріалу, як правило, скріплених з одного боку. Сторони аркуша називаються сторінками.

Книга виготовлена в цифровому вигляді називається електронною книгою. Озвучену й записану на матеріальний носій книгу називають аудіокнигою (звуковою книгою, книгою вголос).

 

Чи любите ви читати книги? А які саме книги вам до вподоби? Про кого ви любите читати. Який ваш улюблений герой?

Знайомство з книгою.

Намалювати обкладинку до книги.

VІ. Рефлексія.

1

 

docx
Додано
23 вересня 2019
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку