20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок "Повторення вивченого матеріалу"

Про матеріал

Урок закріплення вивченого матеріалу 2 семестр 1 класу.

Оскільки цей урок проводився у травні, тематика "Весна" - від пробудження природи після зимового сну, аж до квітів, які милують наше око весною.

Конспект складено на повторення складу числа, грошових монет, складання та розв'язування задач за малюнками, знаходження невідомого числа, повторення геометричних фігур.

Перегляд файлу

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

Мета. Повторити і закріпити вивчений матеріал, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розвʼязувати задачі, шукати невідоме число; розвивати памʼять, мислення, увагу; виховувати бережливе ставлення до навколишнього світу.

Обладнання. «Журнал досліджень», презентація, кольори веселки, насіння квітів, монети, умови до задач.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Встали, дітки, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

ІІ. Мотиваційний етап.

- Щоб урок наш пройшов вдало та творчо, розітремо наші долоньки, наповнимо їх теплом, радістю і любов’ю. А тепер подаруємо цю енергію один одному, наповнимо урок позитивом.

ІІІ. Рефлексія.

- Сьогодні ми з вами будемо справжніми дослідниками. А що ми будемо досліджувати, ви дізнаєтеся згодом.

- У кожного на парті є «Журнал досліджень», де протягом уроку ми будемо в ньому працювати. (Відкриваємо журнал)

- Перед тим, як розпочати роботу, пропоную на одній із стеблинок домалювати квітку, на якому етапі вивченого матеріалу ви знаходитеся.

IV. Математична розминка.

1. Ребус. (Завдання в журналі)

24+6=30

30+50=80

25-10=15

80-10=70

12+5=17

2. Повторення складу числа. (Завдання в журналі)

-  З початком пробудження весни зʼявляються перші квіти: підсніжники, первоцвіти, пізніше фіалки, тюльпани. Ваше завдання зʼєднати склад числа із числом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Розвиток математичних здібностей.

1. «Магазин». Повторення грошових монет.

- Проте не лише квіти зʼявляються  з-під землі.

- Де можна ще взяти квіти, щоб пізніше милуватися їхніми ароматами та красою? (Купити насіння квітів).

- Пригадайте, якими копійками ми користуємося? (1, 2, 5,10, 25, 50).

- Сьогодні 1 і 2 копійки вже майже не користуються.

- Пропоную вам відвідати магазин найрізноманітніших квітів.

- Якими монетами можна заплатити за кожний із пакетів?

- Пропоную кожному купити один із пакетів. Тому приготуйте відповідну кількість монет.

2. Числовий промінь. (Завдання в журналі).

- Без чого рослинкам важко рости? Що потрібно для них? (Без тепла сонечка, його промінчиків)

- Виконаємо наступне завдання у нашому журналі. Прочитайте умову завдання.

Познач на промені числа, які стоять до 7.

- Назвіть мені через які числа освітив шлях Сонечко аж до 7. (1, 2, 3, 4, 5, 6).

- Позначте їх.

VІ. Фізкультхвилинка.

3. Знаходження невідомого числа. (Завдання в журналі)

- Сонечко приносить рослинкам тепло, проте цього не достатньо для їх росту. Що ж ще потрібно нашим рослинам? (Дощик)

- Краплинки дощику змили деякі числа у прикладах і нам потрібно їх віднайти.

- Назвіть, як називаються числа при додаванні? (Доданок, доданок, сума)

- Як називаються числа при відніманні? (Зменшуване, відʼємник, різниця)

- Як знайти невідомий доданок? (Потрібно від суми відняти відомий доданок)

х+21=28               

х=28-21                

х=7                       

7+21=28              

- Як знайти невідомий відʼємик? (Потрібно від зменшуванго відняти різницю)

34-х=4

х=34-4

х=30

34-30=4

- Виконайте таке ж завдання у своїх журналах.

х+72=78              70-х=20

VІІ. Розвʼязування задач.

- Наша природа настільки унікальна і неповторна, що інколи дощик грається разом із сонечком і на небі зʼявляється веселка, яка виграє різнобарвними кольорами. Вона може бути як яскрава, чітко видно усі кольори, і така, що показує лише декілька.

- Чи знає хтось усі кольори веселки? (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий)

- Ось і сьогодні у нас є лише декілька кольорів веселки. Які кольори є у нас?

- Це не просто кольори. Кожний колір підготував для вас цікаві задачі, які ми будемо розвʼязувати усно.

- Перша задача під червоним кольором у вас в журналі. (Задача в журналі).

- Прочитайте її.

 На клумбі росло 15 тюльпанів та 20 нарцисів. Скільки всього квітів росло на клумбі?

- Що росло на клумбі?

- Скільки було тюльпанів?

- Скільки було нарцисів?

- Яке запитання задачі?

- Який складемо приклад?

- Яка буде відповідь?

- Наступна задача під оранжевим кольором (Малюнкова задача). (На слайді)

- Ще одна задача  під синім кольором.

- Вам потрібно самостійно скласти задачу за скороченим записом. (На слайді).

(У парку на дереві сиділо 20 ластівок, 5 полетіло. Скільки ластівок залишилося на дереві?)

- Складіть лише умову до задачі.

- Яке складемо запитання?

- Який складемо приклад?

- Яка буде відповідь?

 

VІІІ. Робота з геометричним матеріалом.

- З приходом весни все оживає, природа зеленіє. Тваринки пробуджуються із зимового сну, починаються шукати собі їжу, прилітають птахи із теплих країв.

- Які геометричні фігури ви вже знаєте?

- А зараз ми не просто ще раз повторимо їх, а й самі їх утворимо. (Утворюємо коло, прямокутник, ламану лінію, пряму)

ІХ. Підсумок уроку.

1. Рефлексія.

- Ми сьогодні на уроці багато працювали, повторили вивчений матеріал. Тому знову пропоную вам намалювати квітку на тій стеблині, на якому етапі вивченого матеріалу ви зараз є. Можливо, хтось покращив свої знання, а хтось залишився на тому самому етапі, а хтось – нічого не зрозумів на уроці.

2. Релаксація.

- Наш урок добігає до завершення. Пропоную вам відпочити та намалювати в кінці нашого журналу досліджень своє враження від уроку. Зелений смайлик – сподобалося все, жовтий – частково, червоний – було не цікаво.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку