Урок-подорож з використанням інтерактивних методів навчання та ТЗН на тему: «Число і цифра 10»

Про матеріал

Урок-подорож з використанням інтерактивних методів навчання та ТЗН на тему: «Число і цифра 10»

Тема. «Число і цифра 10»

Мета: ознайомити учнів із числом 10, показати його утворення й запис двома цифрами, продовжувати формувати у дітей уміння порівнювати числа в межах 10, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати увагу, кмітливість, пам'ять, логічне мислення, виховувати любов до Батьківщини, працелюбність, інтерес до математики.

Обладнання: предметні малюнки, набори цифр та геометричного матеріалу, навчальна презентація.

Тип уроку: урок-подорож.

Автор: Урда Світлана Олексіївна, вчитель початкових класів Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6.

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Урок-подорож з використанням інтерактивних методів навчання та ТЗН на тему:

«Число і цифра 10»

 

 


Тема. «Число і цифра 10»

Мета: ознайомити учнів із числом 10, показати його утворення й запис  двома цифрами, продовжувати формувати у дітей уміння порівнювати числа в межах 10, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати увагу, кмітливість, пам’ять, логічне мислення, виховувати любов до Батьківщини, працелюбність, інтерес до математики.

Обладнання: предметні малюнки, набори цифр та геометричного матеріалу, навчальна презентація.

Тип уроку:  урок-подорож.

Хід уроку

І. Організація учнів класу.

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми відправимося в гості до Маши і ведмедя. Роботи на уроці буде багато. Тому ви повинні швидко думати, чітко відповідати, каліграфічно писати. (Слайд 1)

Девіз уроку:

Математика наука

Точна і серйозна,

І прожить без неї, діти.

Нам ніяк не можна! (Слайд 2)

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Усний рахунок. « Весела лічба». (Слайд 3)

Тільки ми розпочали урок, а нас вже зустрічає Маша з першим завадання. Допоможемо їй назвати пропущені числа.

1 _3_5_ _ 8 9 10

2. Мозковий штурм (Слайд 4)

Ми знаємо, що наша героїня мультику дуже розумна, і вона хоче перевірити що знаєте ви. Тож давайте покажемо Маші наші знання і виконаємо її завдання. А допоможе нам ведмедик.

  •  Назвіть наступне число до числа:

4, 8, 2, 3 (Слайд 5)

  •  Назвіть попереднє число до числа:

2,4, 8, 5 (Слайд 6)

3. Повторення складу чисел. Робота в парах.

-    З яких чисел складається число:

3, 6, 5, 2 (Слайд 7)

  • Скільки не вистачає до 9?

1, 4, 5, 3 (Слайд 7)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Утворення числа 10.

Ми показали Маші які ми розумні і вона вирішила поділитися з нами новими знаннями. Сьогодні ми вивчимо число і цифру 10. (Слайд 9)

Одного разу Маша ловила метеликів. Спочатку літало 9 метеликів, потім прилетів іще один. Порахувавши всіх, дівчинка дізналася, що метеликів стало __(відповідь учнів).

Отже як утворилося число 10? (Якщо до 9 бусинок приєднати ще одну, то стане 10). Давайте складемо приклад:  9+1=10

2. Ознайомлення з цифрою 10.

— На попередньому уроці ми познайомилися, які числа називаються одноцифровими.

— А що ви можете сказати про число 10?

(Десять — двоцифрове число, для запису якого використовують 2 цифри — 1 і 0).

3. Написання цифри 10. Робота в зошитах . (Слайд 11)

Число 10 записується цифрами 1 і 0 .Подивіться уважно як каліграфічно і гарно записує ці числа Маша. Давайте і ми спробуємо написати так само в наших зошитах.

ІV. Фізкультхвилинка. (Слайд 12)

V. Робота над новим матеріалом (продовження).

Маша запросила нас зі звірятками до себе в гості. Вона живе аж на 10 поверсі. А щоб дістатися до неї, треба виконати завдання. (Слайд 13)

  • Порахуй, скільки треба додати до числа, щоб вийшло 10.

VІ. Хвилинка відпочинку. Інсценізація сценки «Веселий нулик».


Автор. Веселий нулик шепотів сусідці одиниці:

Нулик.

З тобою поруч я б хотів

Постояти, сестрице.

Одиниця.

Ні! Ти нуль. Число нікчемне,

Не стій зі мною,

Бо мені це зовсім неприємно.

Автор. А нуль на це відповідає.

Нуль.

Я знаю сам, що в світі значу мало.

Та як би поруч стати нам,

Десятка б з тебе стала.

Поглянь на себе, ти ж у нас

Мала та худорлява,

А станеш більша в 10 раз,

Коли я стану справа.

Нехай не кажуть, що нулі

Такі нікчемні та малі.


VІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота в зошиті. (Слайд 14)

2. Самостійна робота.

Порівняй числа. (Слайд 15)

  •  Обчисли приклади і підбери відповідну геометричну фігуру. (Слайд 16)

 

VІІІ. Робота з геометричним матеріалом.

1. Гра «Архітектор» (Слайд 17)

Маша з ведмедиком побудували для нас будиочок з гкометричних фігур. Нам треба полічити, скільки ж чотирикутників вони для цього використали.

ІХ. Підсумок уроку.

1. Гра «Мікрофон» (Слайд 18)

От і підходить наш урок до кінця і нашим улюбленим героям час прощатися з нами.  Але перед цим давайте розкажемо Маші, що ж ми зуміли навчитися разом з ними і що нам сподобалося на цьому цікавому уроці.

До нової зустрічі! (Слайд 19)

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Число і цифра Анатієнко С. О.10

Номер слайду 2

Математика – наука. Точна і серйозна.І прожить без неї нам. Навіть дня не можна!

Номер слайду 3

42315678910 Назви пропущені числа

Номер слайду 4

Мозковий штурм

Номер слайду 5

Назвіть наступне число до числа:2384

Номер слайду 6

Назвіть попереднє число до числа:5842

Номер слайду 7

З яких чисел складається число2653

Номер слайду 8

Скільки не вистачає до 9?3541

Номер слайду 9

Тема уроку: Число і цифра 10

Номер слайду 10

9110

Номер слайду 11

Число 10 записується цифрами 1 і 0 Тема уроку:

Номер слайду 12

фізкультхвилинка

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1749652109361458 Допоможи звірятам

Номер слайду 14

Робота в зошиті

Номер слайду 15

Самостійна робота5 34 85 3 9 910 9><=>

Номер слайду 16

4 + 1=3655 + 2=47657

Номер слайду 17

Гра «Архітектор» 6

Номер слайду 18

Гра «мікрофон»Я зумів навчитися... Мені сподобалося…

Номер слайду 19

zip
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
2559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку