Урок "Повторення вивченого. Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання і віднімання 1. Вимірювання довжини відрізків".

Про матеріал
Використання ігрових технологій на уроці математики з використанням рухомих об’єктів
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання ігрових технологій на уроці математики з використанням рухомих об’єктів
Урок з математики

 

 

 Тема. Повторення вивченого. Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання і віднімання 1. Вимірювання довжини відрізків.

 

 Мета. Закріпити нумерацію чисел у межах 10. продовжити роботу над формуванням поняття «задача». Закріпити знання учнів про структурні елементи задачі та етапи роботи над нею. Перевірити знання учнів з вивченого матеріалу.

Розвивати пам'ять і логічне мислення учнів.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організація класу

 

  • Добре все. Сідайте тихо.

Обіцяйте не шуміти.

То ж, гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

 1.Робота з плакатом.

 - Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами будемо мандрувати. А кожні мандри – це не просто задоволення, а і пригоди. Щоб подолати всі перешкоди нам знадобляться увага, пам'ять і всі наші знання.

 

 

ІІ. Повторення вивченого.

 

 1. Усний рахунок.

 

 а) Лічба від 1 до 10.

 - Давайте перевіримо як працює двигун нашого поїзда.

  - А тепер перевіримо які у нас гальма.

 

 б) Лічба від 10 до 1.

 

 - Ось ми і в вагоні. Щоб не сумувати давайте пограємо.

 в) Гра «Впіймай помилку»

 

 г) Кубування

 

 2. Математичний диктант.

 

 

-Але, що це?! Рейки зламані. Щоб їх відремонтувати необхідно виконати завдання.

 

Задачі-вірші. Записати тільки відповіді.

 

  • Три веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг.

Скільки кошенят усіх?

 

  • На полиці 8 книг.

Толя зняв одну із них.

Хто тепер сказати б міг,

Скільки на полиці книг?

 

  • - Васильку, ти чому сердитий?
  •  Слив не можу полічити.

           П’ять було, одну я зїв. 

            Скільки мамі залишив?

 

  • Сім малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас:

Скільки зараз стало нас?

 

  • По дорозі  зайчик біг.

Ніс 6 яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось.

Скільки яблук залишилось?

 

 3. Перевірка математичного диктанту.

 

         4. Фізхвилинка для рук. Математична лічилка ( діти промовляють і роблять відповідні рухи руками).

 

 

 - Рейки стали на місця. Можна відпочити.

 

 Раз – ялинка.

 Два – дубок.

 Три – березовий гайок.

 А чотири – це травичка,

 П’ять – мурашка-трудівничка,

 Шість – колючий їжачок,

 Сім – грибок-боровичок.

 Вісім – білка,

 Девятьпташка,

 Десять – квіточка-ромашка.

 

 

 

ІІІ. Розвиток математичних знань. Робота з підручником.

  • Подивіться які красиві орли. Але, що трапилось? Одне яйце впало і летить вниз. Щоб його врятувати, ми повинні виконати завдання.

 

 

1. Розв’язування прикладів з коментуванням. ( с. 47, №3)

 

  • Ми правильно виконали  завдання, і вся сім’я щаслива.

 

 

  • Ми з вами пересіли на повітряний шар і летимо, але ніяк не можемо піднятись високо в небо. Ми зачепились за ялинки. Щоб подолати цю перешкоду, нам треба виконати наступне завдання.

 

 

 

2. Складання і розв’язання задачі. (усно) (с. 47, № 2 )

 

 

Фізкультхвилинка

 

 

  • Куди ж тепер нам йти? Бешкетник Вовк відірвав стрілочку, яка показує напрямок. Але це – не горе. Залишились дірочки від цвяхів. Якщо ми правильно їх зєднаємо, то дізнаємось куди йти.
  •  

3. Самостійна робота. Послідовно зєднати числа від 1 до 10 ( один учень біля дошки, решта на місцях)

 

 

  • Черепашка поспішає до друзів. Скільки їй залишилось проповзти?

Давайте накреслимо в зошиті відрізок, довжина якого дорівнює відстані від Черепашки до її друзів.

 

 

 

4. Креслення відрізка.

 

5. Вимірювання довжини відрізків (с. 47, № 5 )

 

6. Порівняння чисел.  ( Мавпа і Папуга )

 

 

7. Задача на логічне мислення. ( Карлсон )

 

  • Ось і закінчується наша подорож. Вдома нас чекає чай з варенням. Але Карлсон не дочекався нас і зїв одне варення. Яке варення зїв Карлсон?

 

 

ІV. Підсумок уроку. 

1

 

doc
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку