Урок: Позакласне читання Оскар Уайльд « Щасливий принц»

Про матеріал

• ознайомити з життєписом письменника, учити вдумливо виразно читати, давати оцінку прочитаному, аналізувати події, вчинки героїв; закріпити вміння розрізняти літературну казку поміж різножанрових творів ;

• розвивати навички образного мислення, аналізу художнього твору, характеристики персонажів із використанням цитатного матеріалу; вміння давати оцінку людським вчинкам;
• виховувати любов до читання, зацікавленість казками світової літератури, зокрема творами О. Уайльда; прагнення до самовдосконалення на основі прочитаних творів, толерантність, щирість, гуманізм, вміння бути коректним співрозмовником.

Перегляд файлу

Урок №                                                                                                           Дата_________

 

Тема уроку :Позакласне читання Оскар Уайльд « Щасливий принц»

Мета уроку: 
• ознайомити з життєписом письменника, учити вдумливо виразно читати, давати оцінку прочитаному, аналізувати події, вчинки героїв; закріпити вміння розрізняти літературну казку поміж різножанрових творів ; 
• розвивати навички образного мислення, аналізу художнього твору, характеристики персонажів із використанням цитатного матеріалу; вміння давати оцінку людським вчинкам; 
• виховувати любов до читання, зацікавленість казками світової літератури, зокрема творами О. Уайльда; прагнення до самовдосконалення на основі прочитаних творів, толерантність, щирість, гуманізм, вміння бути коректним співрозмовником. 

Тип урока: урок вивчення нового матеріалу 

І .Оголошення теми і мети уроку

ІІ Засвоення новогог матеріалу

О.Уайльд "Щасливий принц"

Еволюція образу Щасливого Принца

1.Принц  -- золота статуя

2. Принц у палаці Безтурботності

3. Принц – знівечений пам`ятник

“Прекрасний, мов  флюгель-півень”, “щасливець”, ”ангел”.

Люди цінують його зовнішню красу, не здогадуються про його внутрішні переживання, страждання.

“Очі Щасливого Принца були повні сліз”

“Я не знав, що таке сльози”. Принц зовнішньо красивий, він розважається, насолоджується життям.    

“Я справді був щасливий, якщо у втіхах щастя”.

Допомагає: хворій дитині, бідному драматургу, дівчинці, яка продавала сірники, роздав все своє золото; осліп.

“Став тьмяний і сірий”; Втративши зовнішній блиск, принц став внутрішньо красивим і щасливим.

Не кращий за жебрака”;

“В ньому вже немає краси, то й користі немає”.

4. Найцінніші речі – свинцеве серце та мертва пташка

5.Справжня краса та щастя полягають у добрих вчинках

 

Характеристика образу Щасливого Принца

1. Дані про

героя

Щасливий принц – головний герой казки О.Вайльда. За життя він був багатим, мешкав у розкішному палаці Безтурботності, не знав про людські страждання та горе.

2. Портрет

Портрет героя змінюється. На початку казки ми бачимо – прекрасну статую, якою всі захоплюються. Згодом, коли він роздав все своє золото бідним, він має вигляд знівеченого, обшарпаного пам`ятника.

3. Мова героя

Мова героя переповнена турботою про бідних, вона сумна та ласка водночас

4. Хто і що

про нього

говорять

Мер і міські радники цінують принца тільки тоді, коли він був золотою статуєю, за його зовнішню красу. Коли герой роздав своє золото людям, вони наказали зруйнувати пам`ятник.

Бідна ластівка, залишившись допомагати принцу, вірно покохала його. Вона розповідає принцу про нужденне життя людей.

5.Взаємовідносини

з іншими героями

Принц допомагає бідним людям за допомогою ластівки. Від страждання по її смерті, серце героя розкололося.

6. Вчинки героя

Принц,  бачачи страждання бідних людей, не міг залишатися осторонь. Він вирішує творити добрі справи: все своє золото, коштовності він роздав бідним

7. Думки автора

Автор співпереживає  герою

8. Моя думка про

героя

Щасливий принц спонукав мене до роздумів про необхідність милосердя,  доброти, співпереживання,  про цінність наших вчинків, а не зовнішньої краси

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу 
1. Доповнити речення 
- Який головний конфлікт казки? Доповніть речення 
( співвідношення краси внутрішньої та зовнішньої) 
- Що для людини має бути головним її зовнішня краса чи риси її характеру, відображені в її вчинках? 
V. Рефлексія 

VІ. Домашнє завдання 
1. Скласти план прочитаного уривка. ( ст.94-99) 
2. Продовжити заповнення таблиці-характеристики персонажів. 
3. Скористатися матеріалом робочого зошита. 
Творче завдання: 
• Проілюструвати уривок із твору ( для тих, хто захоплюється образотворчим мистецтвом) 

doc
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
19 липня 2018
Переглядів
4106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку