Урок позакласного читання та розвитку зв’язного мовлення на тему «Казки народів світу. Японська народна казка «Як Жаби подорожували»»

Про матеріал
Урок позакласного читання та розвитку зв’язного мовлення на тему «Казки народів світу. Японська народна казка «Як Жаби подорожували»» для 2 класу Мета уроку: розширити уявлення учнів про багатство і різноманітність казок народів світу, ознайомити з японською народною казкою; вчити учнів глибоко відчувати казку, розуміти зміст прочитаного, визначати вчинок героїв казки , оцінювати його; розвивати вміння читати за особами, переказувати; виховувати любов до рідного краю та повагу до інших
Перегляд файлу

Сватівська ЗОШ І – ІІІ ст.№6

 

 

 

 

 

 

Урок позакласного читання та розвитку зв’язного мовлення.

Казки народів світу. Японська народна казка «Як Жаби подорожували»

 

C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_120753.jpg

 

 

Підготувала і провела

                                                                                                    у 2 класі

                                                                                                    Трехлеб І.М.

 


 


Сватове

2017р.


Тема.Урок позакласного читання та розвитку зв’язного мовлення. Казки народів світу. «Як Жаби подорожували» (японська народна казка)

Мета: розширити уявлення учнів про багатство і різноманітність казок народів світу, ознайомити з японською народною казкою; вчити учнів глибоко відчувати казку, розуміти зміст прочитаного, визначати вчинок героїв казки , оцінювати його; розвивати вміння читати за особами, переказувати; виховувати любов до рідного краю та повагу до інших
                                                 Хід    уроку

І. Вступна частина

1. Організаційний момент

2. Мовленнєва розминка (розучування та записування слів і сполук «добрий день», «до побачення», «дякую», «Україна», «Японія» японською мовою)

C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123130.jpg C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123241.jpg C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123548.jpgC:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123410.jpg C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123506.jpg

ІІ.Основна частина

1.Етап дотекстової діяльності

1)Актуалізація опорних знань

А) Бесіда

- Що таке казка ?

- Яка казка називається  народною?

- Які казки вважають найдавнішими ?

- Казки яких народів ви вже вивчили?

2)Повідомлення теми й мети уроку

А)Робота з картою світу

C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123022.jpg

Б) Перегляд відеоролика про ЯпоніюC:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_120818.jpg

В)Бесіда за змістом побаченого

Г) Вправа «Асоціативний кущ»       

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок сонечка з промінцями"

Ґ)Загадка

У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
І не риба, і не рак.
(Жаба)

Не звір і не птиця,
Всього боїться.
Наловить мух –
І в воду – плюх!
- Які слова допомогли розгадати загадку?

2.Етап підготовки учнів до сприймання змісту тексту.

Вправа «Передбачення»
- Хто буде головним героєм казки?

3.Етап первинного сприймання змісту тексту

1) Словникова робота

2)Читання казки вчителем

4.Етап перевірки первинного сприймання змісту тексту

 

1)Бесіда

-Чи сподобалася вам казка?

- Що вас здивувало? вразило?

-Чи справдилося ваше передбачення?

- Чого навчає ця казка?

2)Робота з малюнком (бесіда + розфарбовування)

Картинки по запросу жаби з японської казки

Фізкультхвилинка «Японський театр»

C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_120942.jpgC:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_121333.jpgC:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_121245.jpgC:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_121212.jpg

C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_120942.jpg

5.Етап поглибленого аналізу тексту

 1) Читання казки учнями. Вправа «Жабки»

2)Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання

3)Аналіз структури тексту: зачин, основна частина, кінцівка

4)Читання за особами

5) Вправа «Гронування». Характеристика героїв казки

Подумайте і скажіть, які, на вашу думку,  риси характеру притаманні героям казки.

6) Інсценування казки

 

C:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123634.jpgC:\Users\Ира\Pictures\Saved Pictures\IMG_20171128_123734.jpg

 

 IІІ.Заключна частина

1)Вправа «Ми – автори» (робота в групах)

Змініть сюжет або кінцівку казки.

2) Вправа «Мікрофон»

-Як називається вивчена казка?

- Чого вона вчить ?

-Що засуджується у казці ?

- Які поради ви можете дати героям казки?

- Чи не поводитесь ви інколи, як жабки у творі?

 


Як Жаби подорожували (японська народна казка)

Жила собі колись у місті Едо жаба, яка вже давно хотіла побувати у місті Кіото. А в той самий час у Кіото жила інша жаба, яка мріяла відвідати Едо. От одного дня жаба з Едо набралася відваги та й вирушила в дорогу до Кіото. А невдовзі й жаба з Кіото вирушила в подорож до Едо.

Стриб, стриб – і зустрілися обидві жаби на високій горі між Едо і Кіото.

 – Добридень! Куди мандруєш? – спитала жаба з Едо.

 – Добридень! А ти куди? – запитала жаба з Кіото.

 – Хочу подивитися на Кіото.

 – А я – на Едо.

 Жаби глянули одна одній в очі й засміялися.

 – Кажуть, Кіото – багатолюдне місто. Це правда?

 – А я чула, що Едо – багатолюдне.

 Слово за словом – і жаби почали хвалитися своїми містами.

 – Кіото – найбільше місто в Японії. В ньому стільки великих будівель, вулиць і людей! – казала жаба з Кіото.

 – А Едо – щось дивовижне! Великі замки, крамниці, а на вулицях – юрби людей! – не поступалася жаба з Едо.

 Суперечка стала такою гострою, що нарешті вони вирішили поглянути з гори на міста й переконатися, котре з них більше.

 Стриб, стриб – і жаби піднялися на самісінький вершечок гори. Звідти в цей погідний день було видно все аж до крайнеба. Щоб не впасти, жаби вхопили одна одну за передні лапки і зіп’ялися на задні.

 – Ой, що ж це таке? Кіото геть-чисто схоже на Едо! – вигукнула жаба з Едо.

 – Ой, що ж це таке? Едо нічим не відрізняється від Кіото! – здивувалася жаба з Кіото.

 Забувши, що їхні очі звернуті назад, жаби ще раз глянули вниз. Дивляться, дивляться – і не бачать нічого іншого, тільки своє місто.

 – Тепер я вже не піду до Кіото,– розчаровано мовила жаба з Едо.

 – А я не піду до Едо,– озвалася жаба з Кіото.

 На прощання жаби вклонилися і сказали одна одній:

 – Пробач, що клопоту тобі завдала. Спасибі. Якби не ти, то я била б ноги до Кіото.

 – Це я повинна просити вибачення. Тобі спасибі. Якби не ти, то я била б ноги до Едо.

 – До побачення!

 – До побачення!

 Стриб, стриб – жаби спустилися з гори і подалися кожна до свого рідного міста.

 – Кіото геть-чисто схоже на Едо,– розповідала всім жаба з Едо.

 – Едо нічим не відрізняється від Кіото,– переконувала всіх жаба з Кіото.

* Едо – колишня назва Токіо, столиці Японії. Як Жаби подорожували (японська казка)

Як Жаби подорожували (японська казка)

Картинки по запросу жаби з японської казки

 

 

 

 

Як Жаби подорожували (японська казка)

Картинки по запросу жаби з японської казки

 

docx
Додав(-ла)
Ира Ира
Додано
17 жовтня 2019
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку