УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ
2 клас
Тема: Подорож до лісу Казок.
Мета: Продовжити знайомство учнів з казками, казковими героями. Розвивати фонетичний
слух, пам'ять, увагу, спостережливість, старанність. Вчити працювати з деформованим
текстом. Розвивати інтерес до усної народної творчості: казок, загадок. Виховувати
почуття дружби, доброзичливість, любов до Батьківщини. Формувати національну
свідомість учнів, соціальну, полікультурну, пізнавальну компетентність.
.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Мотивація учнів.
1 учень: Нова казка - нова радість
Для великих діточок.
Раді слухати ми казки,
Вклавшись спати на бочок.
Від бабусі, від матусі
Слово казки нам прийшло,
А тепер ми самі в книзі
Їх читати можемо.
2 учень. Наче мишки тихо-тихо
Її слухали всі ми.
Як добро змагало лихо,
То раділи разом ми.
За вікном минула осінь
І зимі дала дорогу.
Нова казка - зустрічайте,
В нас стоїть біля порогу.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ІV. Робота з казками.
Вовк: Колобок, Колобок я тебе з'їм, коли ти мені не допоможеш міст через річку побудувати.
Івасик * / -*/- * -/
Телесик - * / - * / - * -
Коза -* / - *
Дереза - * / - * / - *
Зберіть прислів'я:
( Чужим добром не забагатієш)
(Зло кінчається прикрістю, доброта - радістю)
Вовк: - Дякую всім за роботу,
Пропускаю далі вас.
І щасливої дороги
Вам бажаю, другий клас.
Покотився Колобок по дорозі і вивів нас на галявину.А там на пеньочку сидить Ведмідь.
Ведмідь: Не пущу я в казку вас,
З'їм я Колобка якраз.
Коли хочете пройти,
Прочитайте вірш мені.
Читання казки Г.Бойка “Слово честі”.
Бесіда за змістом казки:
Ведмідь: Я бачу, що ви добре навчилися читати, вмієте відповідати на запитання. Молодці!
До побачення.
Фізкультхвилинка.
Час настав нам відпочити
І зарядку всім зробити.
Ось із хмарки дощ полив,
Всіх до нитки намочив.
Полетіли птахи в гнізда,
Вилізли на дуб більченята.
Сховалися в кущі зайченята.
Тільки хитра лисиця
Хмари, грому не боїться.
А лісом тихо ступає,
Під кущами зайців шукає.
Зайці! Ховайтесь хто куди,
Нас не знайдеш ти ніколи.
( Діти присідають, лисичка дивиться, хто з учнів погано сховався).
Ми сміялися, раділи,
Вправи весело робили
Тепер можем знов читати,
Слухати, відповідати.
4.Робота з деформованим текстом.
Треба правильно пронумеровати речення, щоб вийшов зв'язний текст.
5. Котик врятував Півника.
4. Лисичка виманила Півника з хати.
2. Котик пішов до лісу рубати дрова.
1. Жили собі Котик і Півник.
3.Півник не послухався Котика.
Читання утвореної казки.
Лисичка: Дякую вам за цікаву казочку.
Щасливої вам дороги додому.
V. Підсумок уроку.
А щоб дізнатися,хто дякує вам за гарну роботу на уроці, треба розгадати кросворд:
1. П І В Н И К
2. Ї Ж А К
3. З А Є Ц Ь
4. В О В К
5. Р А К