Урок позакласного читання з української літератури в 6 класі .
Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи». Книга для дітей , які вважають , що читати – це нудно
« Книги - найкращі товариші старості, у той же час кращі вчителі молодості та вихователі дитинства»
Семюел Смайлс
Мотиваційні моменти уроку
Сьогодні відправляємося у мандрівку чудовою країною Літературою. Провідником нам буде книга дуже цікавої молодої української письменниці Саші Кочубей « Сім нескладух Говорухи».
Ми багато дізнаємося нового, поділимося своїми знаннями та враженнями , посміємося , пограємося , тобто гарно та з користю проведемо час.
Актуалізація опорних знань
Скарбниця української літератури безмежно багата творами відомих на весь світ письменників . Це і Тарас Шевченко, І Леся Українка, Панас Мирний та Іван Франко, Михайло Коцюбинський та Володимир Винниченко та багато інших.
Однак ця скарбниця постійно поповнюється новими, повчальними, цікавими творами, що хвилюють , захоплюють та інтригують читачів. (слайди презентації )
Зупинка 1 «Вікіпедія»
Інтерв`ю з письменницею.
-Добрий день, Сашо. Ми раді , вітати у нас на гостинах. Ми попросили б тебе дати відповіді на таку своєрідну анкету, щоб учні нашого класу більше дізналися про тебе, адже ти стала однією з найулюбленіших письменниць українських дітей.
Де ти народилась?
Зупинка 2 «Термінологічна»
Бесіда
Зупинка 3 «Сім нескладух Говорухи»
Зупинка 4 «Юні художники»
Діти демонструють свої ілюстраціі до повісті. Аналізують ілюстраціі , що є в книзі.
Зупинка 5 « Подаруй настрій»
У 2016 році повість була визнана на конкурсі «Фонтан казок» як найсмішніша книга для дітей.
Дітям було завданням підібрати з тексту повісті найсмішніші моменти для виразного читання в класі.
Фізкультхвилинка .
Руханка-перепочинок проводиться під пісню Фарелла Уїльямса «Happy».
Бесіда.
Визначення проблем повісті.
Гра- вправа «Поговоримо про тебе за спиною»
На спину учнів прикріпити аркуші паперу . Упродовж деякого часу (під музику) учні роблять позитивні записи на спинах один одного. Потім знімають свої папірці та читають приємні відгуки від своїх однокласників.
Підсумки уроку.
Повернутися до «дерева очікувань» та обговорити записи учнів на ньому.
Домашнє завдання. Написати лист-зізнання в любові, повазі до своїх рідних.