22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Урок позакласного читання В.Біанки "Хвости"

Про матеріал
Хочу поділитися які інтерактивні технології навчання використала на уроці позакласного читання у 2 класі. Тема: В.Біанка "Хвости"
Перегляд файлу

Майстер-клас     

 (Учитель  - невидимий диригент, який вміє вчасно почути,помітити,виправити,підтримати кожного  учня, організувати  співпрацю дітей)

Хочу  поділитися :  які  інтерактивні  технології   навчання  використала на  уроці  позакласного читання  - 2 клас, В.Біанки  «Хвости»,

 1. Кооперативна (групова) форма  навчання. Об’єднати   учнів  у групи (по 4-5 учнів)  

 Учні обєднуються  за картками з малюнками:

1-ша група  (РИБИ)

2-га група    (ПТАХИ)

3-тя група    (  ДОМАШНІ  ТВАРИНИ)

4-та група   (ДИКІ ТВАРИНИ)

5-та група   ( МУРАХИ)

2. Повідомляючи  тему уроку пропоную учням  визначити  жанр  над  яким   будемо  працювати  на  уроці.                                                                                                              (на парті  у учнів  картка №1, учні працюють парами)

Використала   метод  « Банани»  (вибрати  ключове  слово  уроку)

Завдання  учням:   Вибрати  та закреслити  прислів’я, залишиться   ключове  слово  уроку  - це і є жанр  тексту  В. Біанки  «Хвости».

ДруКжбиАдружЗбоюКшукаАють

Відповідь:    Прислів’я:  « Дружби дружбою шукають» (пояснити прислів’я)

        Визначити   жанр  тексту «Хвости»:    КАЗКА

3.    Що  таке  казка?

Метод  «Гронування»  скласти   асоціативний  кущ  слову  КАЗКА

 

4. Метод  «Вилучити  зайве» картка  № 2 http://stihidl.ru/files/foto/original/foto_23987.jpg

Діти, ваші  відповіді  мені   допомагав  записувати  НЕЗНАЙКО. Зараз  ви  і   вилучите  зайве  слово  з  «Асоціативного куща»:   що не  є казка?

 

ЧАРІВНИК   ЩАСЛИВИЙ КІНЕЦЬ  МРІЯ

ЧУДЕСА    КАЗКА   ФАНТАЗІЯ

АЗБУКА   ГОВОРЯТЬ ЗВІРІ,РЕЧІ,  ТЕАТР

ДОБРО    ПРЕДМЕТИ   

5. «Мозковий  штурм»  картка   №3 ( Спікер - ознайомлює з завданням,встановлює порядок  та заохочує  до роботи групу; Секретар - коротко записує результати; Секундант - стежить за часом; Доповідач -  чітко висловлює думку групи).

Поєднайте, будь ласка  кому і  для  чого  ХВОСТИ?

 

РИБІ   ПЛАТОЧОК  (руль)

РАКУ   РУЛЬ   (весло)

Хвіст  ДЯТЛУ  ВЕСЛО  (підпорочка)

ОЛЕНУСІ  ЖИТТЯ   РЯТУЄ (платочок)

ЛИСИЦІ  ПІДПОРОЧКА (життя рятує)

 

6. Метод  «Прес» + «Мікрофон»(Цю інтерактивну технологію  часто поєднують .ВОНА  ДАЄ  ЗМОГУ РОЗВИВАТИ  У  УЧНІВ ЗВЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, критичне мислення, дає змогу кожному учневі  висловити  свою думку, формує  вміння зайняти свою позицію, говорити коротко,але  по суті, переконливо  довести  свою точку зору)

Опрацювання дискусійного питання : «Що  могло б відбутися, якби у  МУХИ виріс хвіст?»

-Я вважаю,що …( поясніть свою  точку  зору) Я вважаю,що якби у Мухи виріс  хвіст , то вона б не змогла літати бо він їй би заважав,Я гадаю, що  Мусі  хвіст не  потрібен.

-…тому,що…( причина появи такої думки,на чому ґрунтуються  докази) Мусі  хвіст не  потрібен тому, що  в  природі  всі  мухи  не  мають хвоста .У мухи лапки а хвіст прилипав  би  до їжі  на  яку муха  сідає.

-…наприклад… (наведіть приклади,аргументи,факти)У мухи наприклад…   виріс хвіст і вона б сіла на мед, або варення, то більше не змогла б  летіти, тому що її хвіст став би важким  і потягнув   її униз. А якби муха вирішила  спробувати  борщу  або супу, то  взагалі б  потонула.

- Отже…таким чином…(узагальніть свою думку,зробіть висновок) якби у Мухи виріс  хвіст , то вона б не змогла літати бо він їй би заважав, Мусі  хвіст не  потрібен тому, що  в  природі  всі  мухи  не  мають хвоста  він  їй  ні  до чого.

7.   - Хто у сказці В.Біанки «Хвости» негативний герой, чому?  Хто її  наказав?

- Негативний герой Муха, вона надоїдлива, приставуча, вредна, усім заважає,  хоче забрати  чуже. За це  її  Корова  і наказала.          http://fotohomka.ru/images/Jan/23/dc11314fc5a82a47883241262d8ff508/micro_1.jpghttp://cdn01.ru/files/users/images/fd/2d/fd2dad8bb8e7a5bff5ca076b3fdcf9cb.jpg

« Обери  позицію»  - Вам  жалко  муху?

  Ні        НЕ ЗНАЮ      ТАК

- НІ.  Муха  не приносить  користі. Навпаки мухи розповсюджують бруд і  мікроби. Знищуйте  мух!

- ТАК, жалко. Я думаю, що  все живе на  планеті Земля  має  право  на життя. Мухи  це  їжа для  птахів.

8. Підсумок - девіз  уроку:

Все на Землі  нам треба  зберегти:

І квіточку, і пташку, і струмок.

І пам’ятай,Людино, що  ти не цар природи,

А   лиш  її   ти  частинка.

9. Рефлексія.

 Домалюй  «смайлик». Який у тебе настрій після уроку?

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку