Урок.Практична робота. Порівняння будови мохів,папоротей та покритонасінних(квіткових) рослин

Про матеріал
Мета: Ознайомити учнів з будовою мохів,папоротей та квіткових рослин. Розвивати вміння порівнювати будову різних відділів рослин. Виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Практична  робота: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

Мета.

Освітня. Ознайомити учнів з будовою мохів,папоротей та квіткових рослин.  

Розвиваюча. Розвивати  вміння порівнювати будову різних відділів рослин.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Тип уроку. Урок-практикум.

Методи і методичні прийоми:

  1. Інформаційно-рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником;

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.

Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, робота з роздатковим матеріалом.

  1. Репродуктивний:

Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.    

  1. Візуальний: складання схематичних малюнків.
  2. Релаксопедичний: фізкультхвилинка.

Міжпредметні зв’язки: ботаніка, геграфія.

Матеріали та обладнання: підручник,таблиці,гербарій.

Основні поняття та терміни: хлорофіл,спорангій,заросток,сорус.

 

ХІД РОБОТИ

І. Організаційний етап.

ІІ. Виконання практичної роботи.

  1. Розглянути зовнішню будову зозулиного льону.
  2. Розглянути зовнішню будову щитника чоловічого.
  3. Розглянути зовнішню будову пшениці.
    Висновок. Заповнити таблицю «Особливості будови зозулиного льону, щитника чоловічого ,пшениці» .


 

Особливості будови для порівняння

Зозулин льон

Щитник чоловічий

Пшениця

Пагін

 

 

 

Стебло,галуження стебла

 

 

 

Листя

 

 

 

Розмноження(вегетативне,

статеве,нестатеве)

 

 

 

Яким поколінням представлена доросла рослина

 

 

 

Представники відділу

 

 

 

     4.Назвати спільні та відмінні риси у будові.Зроби висновок.

Висновок………

 

ІІІ. Домашнє завдання.

  1. Закінчити оформлення практичної роботи, зробити висновок.
  2. Підготувати повідомлення “Значення плаунів,  мохів, папоротів,покритонасінних”

     

 

doc
Додано
19 серпня 2023
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку