Практична робота: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Мета.
Освітня. Ознайомити учнів з будовою мохів,папоротей та квіткових рослин.
Розвиваюча. Розвивати вміння порівнювати будову різних відділів рослин.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до природи.
Тип уроку. Урок-практикум.
Методи і методичні прийоми:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником;
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, робота з роздатковим матеріалом.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
Міжпредметні зв’язки: ботаніка, геграфія.
Матеріали та обладнання: підручник,таблиці,гербарій.
Основні поняття та терміни: хлорофіл,спорангій,заросток,сорус.
ХІД РОБОТИ
І. Організаційний етап.
ІІ. Виконання практичної роботи.
Особливості будови для порівняння |
Зозулин льон |
Щитник чоловічий |
Пшениця |
Пагін |
|
|
|
Стебло,галуження стебла |
|
|
|
Листя |
|
|
|
Розмноження(вегетативне, статеве,нестатеве) |
|
|
|
Яким поколінням представлена доросла рослина |
|
|
|
Представники відділу |
|
|
|
4.Назвати спільні та відмінні риси у будові.Зроби висновок.
Висновок………
ІІІ. Домашнє завдання.