Урок української мови 2 клас на тему:
««Правильність читання. Перенос слів.»
Підготувала та провела:
вчитель вищої категорії,
вчитель початкових класів
ЗОШ №24
Мисник М.М.
Мелітополь
ТЕМА: ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО!
Українська мова
Заняття 5
Тема: «Правильність читання. Перенос слів.»
Мета: удосконалювати навички правильного виразного читання поетичних творів; навчати аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; збагачувати словниковий запас учнів; формувати вміння ділити слова для переносу; виховувати любов до рідного слова, старанність, акуратність, уважність у роботі.
Обладнання: журнал №1-2, зошити в косу лінію, українська абетка, цеглинки Lego, мікрофон, ІКТ.
Хід заняття
Встали, дітки, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
Прочитайте буквосполучення записані в розліновці під малюнком. Які з них з верхнім з’єднанням? Які з нижнім? Які з середнім? (Учитель організовує роботу зі списування в зошит поданих буквосполучень – тільки з верхнім з’єднанням (хвилинка каліграфії).
У яких словах зустрічаються записані під малюнком в розліновці буквосполучення? (можна запропонувати учням записати частину утворених слів, можливо – за шкільною тематикою або на розсуд педагога).
Учитель організовує роботу над віршем. Про що у ньому розповідається? Як автор називає школу? Прочитайте речення зі звертанням/зі знаком оклику. Підготуйтесь і прочитайте виразно.
-Лаксик дуже хоче навчитися правильно і красиво розмовляти українською мовою. Але в нього не виходить гарно і швидко вимовляти чистомовки та скоромовки. Давайте допоможемо йому в цьому!
Робота над завданнями 1, 2 в журналі №1-2 на сторінці 12.
- Дуже сподобалося Лаксику розповідати чистомовки та скоромовки. Але зовсім скоро йому з друзями необхідно буде виступати на поетичному турнірі, присвяченому осені. Навчимо їх розповідати вірші так саме вправно, як це робите ви? Саме це і буде темою нашого сьогоднішнього заняття.
Прочитай запис. Розшифруй анаграму. Прочитай прислів’я і підкресли те, яке було подано в анаграмі. Поясни, як ти його розумієш. Поясни, як ти розумієш інші прислів’я.
Навкруги –
Квіти –
Давай –
Знайдіть слова, що римуються у другій строфі мирилки.
ІІІ. Підсумкова частина заняття.
Демонстрація слів з різними варіантами переносу на екрані. Діти сигналізують свої відповіді за допомогою цеглинок Lego.
Зелений – правильно
Червоний - неправильно
Жовтий – не знаю.
дізнався
навчився
Я допоміг
навчив
дякую
можу поділитися