Урок-презентація "Фразеологізми в ролі членів речення"

Про матеріал
Матеріал допоможе поглибити знання учнів про фразеологізми та визначати їх як члени речення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фразеологізми в ролі членів речення6 клас

Номер слайду 2

Дослідження-зіставлення. Підкресліть головні й другорядні члени речення

Номер слайду 3

Дослідження-конструювання. Побудуйте й запишіть речення, поєднавши обидві частини фразеологізмів1. Місто наше він знає2. Ми з братом схожі3. Село було видно4. Увесь день вона крутиться. А. як на долоніБ. як дві краплі води. В. як свої п’ять пальців. Г. як білка в колесіЩо означає кожен  фразеологізм, яку синтаксичну роль виконує?

Номер слайду 4

Дослідження-обгрунтування. Запишіть подані речення. У яких із них  виділені словосполучення є синтаксичними, а в яких - фразеологічними? Підкресліть їх як члени речення.

Номер слайду 5

Дослідження-відновлення. Прочитайте фрагмент учнівського твору про один день канікул. Знайдіть у тексті неправильно вжиті фразеологізми, виправте помилки.       Цього дня вирушили на риболовлю ні світ ні зоря. На річці не було ні душі. Ми закинули вудочки й сиділи так тихо, що чути було, як муха пролетить. Але раптом вискочив як Марко з конопель Дружок. Песгарчав, крутився як білка у окропі. Василько пробував відігнати Дружка, навіть кинув у нього палицею, але не розрахуваві впав у воду. Я аж за живіт узявся, коли Василько виліз, бо він був як мокра качка. Отак ми ловили рибу. This Photo by Unknown author is licensed under CC BY.

Номер слайду 6

Домашнє завдання. Виконайте тест

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Andrusiv Svitlana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
6447
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку