урок-презентація інтегрованого уроку з української мови та літературного читання "Родові закінчення іменників"

Про матеріал
Урок-презентація інтегрованого уроку з української мови та літературного читання "Родові закінчення іменників" за підручником «Українська мова» Захарійчук М. Д., Мовчун А. І., 2013 Видавництво «Грамота», 2013
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок (українська мова та літературне читання)3 клас

Номер слайду 2

Виконала   Подолянець Катерина Михайлівна Учитель початкових класів Чуднівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Житомирської областіКваліфікаційна категорія – вища, звання «Старший вчитель»за підручником «Українська мова» Захарійчук М. Д., Мовчун А. І., 2013 Видавництво «Грамота», 2013

Номер слайду 3

Ранкове привітання. Доброго ранку! Доброго дня!Бажаєте ви. Бажаю вам я!

Номер слайду 4

Словниковий диктант. Повторити правило написання власних назв (роб. в парах)2. Написати приклади власних назв за допомогою цеглинок Лего (робота в групах)

Номер слайду 5

Проблемне питання:- Як зустрів вас сьогоднішній ранок? Який він сьогодні?(веселий, сумний, заклопотаний, плаксивий, сонячний, задумливий, тривожний, радісний, цікавий, чарівний, багатообіцяючий…)

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Тема уроку: «Родові закінчення іменника»Мета уроку: навчити визначати рід іменників за закінченнями, а допоможе нам ранок, який повідає про себе багато цікавого

Номер слайду 8

Очікування від уроку я очікую, що на уроці …; я дізнаюсь про…;я навчусь…;я допоможу…; цей урок навчить мене …

Номер слайду 9

Кінезіологічні вправилисичка, зайчикдолонька, кулачоквухо, ніс, хлопок

Номер слайду 10

Актуалізація опорних знань. Повторити правила(за методом джиґсоу)Визначення роду іменника

Номер слайду 11

Провести дослідження Вправа 272(робота над змістом тексту)Які закінчення в іменників чоловічого роду?Які закінчення в іменників жіночого роду?Які закінчення в іменників середнього роду?Рефлексія. Навіщо нам знати родові закінчення іменників?

Номер слайду 12

фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Міжпредметні зв’язки Що є причиною зміни дня і ночі?Що швидше нагрівається сонцем: земля, повітря чи вода?Що швидше охолоджується: земля, повітря чи вода?

Номер слайду 14

Прочитайте текст, уставляючи слова з довідки (робота в парах, групах на карточках) Роса випадає ввечері. Усю ... вона лежить на ... . Настає ... . Удень ... нагріває ... . А потім нагрівається ... . Увечері земля холоне. Вона перша віддає своє .... Холоне все, що росте на землі. Довідка: ранок, ніч, траві, тепло, землю, сонце, повітря.

Номер слайду 15

Вірш Ранок. Григорій Коваль

Номер слайду 16

Робота над твором:словникова робота. Осоння - незатінене місце, що освітлюється та обігрівається сонцем,2) поставити запитання за змістом(робота в групі),3) мовчазне читання, 4) читання з другом, 5) знайти: уособлення: звуконаслідування:епітети: риму:

Номер слайду 17

Усно визначити рід іменників, назв-овочів і зробити висновок про родові закінчення іменників

Номер слайду 18

Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я навчився…Мені сподобалося ... Для мене стало новим ...

Номер слайду 19

Сенкан Перший рядок – назва теми;другий  – 2 прикметники;третій  – 3 дієслова;четвертий рядочок – фраза з чотирьох слів, яка показує відношення до даної теми;П’ятий рядочок – синонім до першого слова.

Номер слайду 20

Сенкан1. Ранок2. Холодний, багатообіцяючий3. Будить, турбується, вмиває4. Ранок – початок нового дня5. Пробудження

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
26 лютого
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку