Урок, презентація"Множення на трицифрове число"

Про матеріал
Тип уроку: відкриття нового знання Форми роботи: парна , групова, індивідуальна Початок уроку направлений на визначення емоційного стану учнів і рівень учбової мотивації. Потім діти активізували раніше отримані знання. Створення мотивуючої ситуації з подальшим утрудненням в учбовій діяльності привело до проблемної ситуації. Етап «відкриття» нового знання після побудови алгоритму допоміг вирішити проблему, створив умови для фіксації нового обчислювального прийому за допомогою алгоритм . Діти ,які допустили помилки , виправили їх. Результатом роботи став вибір і уточнення способів дій, в яких були допущені помилки. Етап первинного закріплення мав мету відтворення в зовнішньому мовленні правильних способів дій, які викликали утруднення. Самостійна робота з самоперевіркою по зразку дала можливість учням застосувати нові знання на практиці. Рефлексія учбової діяльності пройшла за допомогою сигнальних карток, які дали змогу наглядно побачити ефективність даного уроку. На уроці використані різні навчальні технології: -ІКТ -технології розвивального навчання - проблемно- пошукові технології -здоровязберігаючі( врахування індивідуальних особливостей, розвиток самостійності, активності)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 квітня Класна робота вчитися… А що це значить?

Номер слайду 2

72 : 3 120 : 4 180 : 5 = 24 Що спільного в цих виразах? Який з даних виразів зайвий? Знайдіть значення виразів? = 30 = 36

Номер слайду 3

24 30 36 42 Яке число наступне? Чому?

Номер слайду 4

24 см 30 см 36 см 42 см (24 + 30 + 36) • 42 Знайди 2 способи обчислення площі великого прямокутника. 24 • 42 + 30 • 42 + 36 • 42 90 = 3780 смІ ͯ 24 42 48 96 1008 ͯ 42 30 1260 ͯ 36 42 72 144 1512 1008 + 1260 1512 3780 = 3780 смІ

Номер слайду 5

(24 + 30 + 36) • 42 24 • 42 + 30 • 42 + 36 • 42 = a b c d (a + b + c) • d a • d + b • d + c • d = (a + b) • c = a • с + b • c

Номер слайду 6

156 • 324 156 • (300 + 20 + 4) 156 • 300 + 156 • 20 Знайдіть зайвий вираз Значення яких виразів рівні між собою? Що треба дописати в третій вираз, щоб він став рівним першим двом? + 156 • 4

Номер слайду 7

156 • 324 a • (b + c + d) a • b + a • c + a • d = 156 • 324 = 156 • (300 + 20 + 4) = 156 ͯ 300 46800 156 ͯ 20 3120 624 156 ͯ 4 = 46800 + 3120 + 624 = = 50544

Номер слайду 8

Тема урока : Множення на трицифрове число Мета уроку : Скласти алгоритм множення на трицифрове число. Навчитися множити багатоцифрові числа на трицифрові , використовуючи цей алгоритм.

Номер слайду 9

156 * 24 624 312 3744 156 * 324 624 312 468 50544

Номер слайду 10

АЛГОРИТМ МНОЖЕННЯ НА ТРИЦИФРОВЕ ЧИСЛО 1. Пишу од. під од., дес. під дес., с. під с. 2. Множу 1 множ. на од. 2 множ. 3. Множу 1 множ. на дес. 2 множ. 5. Додаю отримані добутки 4. Множу 1 множ. на с. 2 множ.

Номер слайду 11

ppt
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку