Про матеріал
Тип уроку: відкриття нового знання
Форми роботи: парна , групова, індивідуальна
Початок уроку направлений на визначення емоційного стану учнів і рівень учбової мотивації. Потім діти активізували раніше отримані знання. Створення мотивуючої ситуації з подальшим утрудненням в учбовій діяльності привело до проблемної ситуації.
Етап «відкриття» нового знання після побудови алгоритму допоміг вирішити проблему, створив умови для фіксації нового обчислювального прийому за допомогою алгоритм . Діти ,які допустили помилки , виправили їх. Результатом роботи став вибір і уточнення способів дій, в яких були допущені помилки.
Етап первинного закріплення мав мету відтворення в зовнішньому мовленні правильних способів дій, які викликали утруднення.
Самостійна робота з самоперевіркою по зразку дала можливість учням застосувати нові знання на практиці.
Рефлексія учбової діяльності пройшла за допомогою сигнальних карток, які дали змогу наглядно побачити ефективність даного уроку.
На уроці використані різні навчальні технології:
-ІКТ
-технології розвивального навчання
- проблемно- пошукові технології
-здоровязберігаючі( врахування індивідуальних особливостей, розвиток самостійності, активності)