Урок. Презентація. Роздатковий матеріал."Ознаки паралельності двох прямих"

Про матеріал
Тема уроку. Ознаки паралельності двох прямих Мета уроку: навчальна: формування поняття ознаки; розкриття змісту ознак паралельності прямих; формувати вмінь доводити паралельність прямих; розвивальна: розвиток наочно-образного та логічного мислення, лаконічності висловлювань; виховна: виховування уважності, охайності, дисциплінованості.
Перегляд файлу

Якби ви вчились так, як треба,

то й мудрість би була своя.

Т.Г Шевченко

 Та не ввійде сюди той,

хто не знає геометрії.

 

Тема уроку. Ознаки паралельності двох прямих

Мета уроку:

навчальна: формування поняття ознаки; розкриття змісту ознак паралельності прямих; формувати вмінь доводити паралельність прямих;

розвивальна: розвиток наочно-образного та логічне мислення, лаконічності висловлювань;

виховна: виховування уважності, охайності, дисциплінованості.

Обладнання: дидактичні картки, презентація, картки засвоєння матеріалу

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Перевірка д/з.

Вчитель. Доброго дня! В Давній Греції всіх ораторів навчали геометрії. На дверях школи було написано: « Та не ввійде сюди той, хто не знає геометрії». Сьогодні на дверях нашого класу такий же напис. Геометрія вчить доводити, а мова людини переконлива лише тоді, коли вона в змозі аргументувати свої думки. І ми теж з вами  вчимося переконливо  доводити  правильність  свого  рішення.

Сьогодні ми з вами продовжимо вивчення геометрії. Однак в нас буде незвичайний урок. Оскільки цей навчальний рік є роком Тараса Григоровича Шевченка, то розв’язуючи завдання  ми з вами поринемо в світ творчості Великого Кобзаря, пройдемо стежками його життя. Тому епіграфом нашого уроку є слова поета: «Якби ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя».

Оцінювання на  уроці буде відбуватися за допомогою карток засвоєння знань:

  1. Правильні відповіді на усні запитання, а також на відповіді з поясненням д/з оцінюються 1 балом. Його ви проставляєте в  карті простим  олівчиком.
  2. Правильне розв’язання письмових завдань  відповідними балами вартості завдання( тобто якщо завдання 4 бали  то 4 бали, 3 бали – 3 бали)

Назви кутів

Номери кутів мал. 138.

Внутрішні односторонні

 

Внутрішні різносторонні

 

Відповідні

 

Зовнішні односторонні

 

Зовнішні різносторонні

 

А зараз перевіримо домашнє завдання. Учні, крайнього справа ряду, виходять парами і  витягують карточки із парами кутів та прикріплює їх до відповідних назв кутів ( виконує завдання 8(1)). Учні середнього ряду заповняють місця де поставлений знак запитання завдань 10(1), 13(2)( малюнки на дошці).

Таблиця 9 завдання 8(1)

Відшукуємо і прикріплюємо  пари кутів

А чи знаєте ви як Шевченко в своїх творах показує своє відношення до Бога.

Давайте прослухаємо рядки його поезій( перевертаємо відповіді до Д/З):

   <  2 і< 3: З іншої сторони напис:           Все од Бога. Од Бога все

                                                          *******************************

<  5 і< 8:  З іншої сторони напис:          Жива правда у Господа Бога.

                                                **************************************

<  3 і< 8 :  З іншої сторони напис:

      Боже милий! Як хочеться жити і любити.

       Твою правду і весь світ обняти.

************************************************

<  2 і< 5 :  З іншої сторони напис:

   Будем жить, людей любить, Святого Господа хвалить.

*************************************************

<  6 і< 8:  З іншої сторони напис:

    Не нам діла Твої судить, о Боже наш великий.

**************************************************

<  1 і< 3: З іншої сторони напис:

  Молітесь Богові одному, молітесь правді на землі

Тараса Григоровича вважають пророком і це недаремно. Вслухаймося в  ці слово Шевченка про сенс буття, які по-сьогодні є актуальними.

<  2  і < 4: З іншої сторони напис:

Нащо нас мати привела? Чи для добра? Чи то для зла?

<  5 і< 7:  З іншої сторони напис:

Раз добром нагріте серце вік не прохолоне.

************************************************

<  1 і< 6: З іншої сторони напис:

Тяжко в світі жить, як нікого не любить.

************************************************

<  4 і< 7: З іншої сторони напис:

Багатий не знає ні приязні, ні любові.

************************************************

<  1 і< 4:З іншої сторони напис:

Нащо мені краса моя, коли нема долі?

************************************************

<  6 і< 7: З іншої сторони напис:

Людей і долю проклинать не варт, їй-богу.

Заповніть балами карточку засвоєння знань

(Учні, які правильно заповнили відповіді д/з проставляють 1 бал).

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Вправа «Незакінчене речення» ( працюють ланцюжком)

  1. Якщо у двох кутів одна сторона спільна, а дві інші є доповняльними променями, то такі кути називаються…(суміжними)
  2. Сума суміжних кутів дорівнює…(180°)
  3. Якщо сторони одного кута є доповняльними променями сторін іншого, то такі кути називаються … (вертикальними)
  4. Вертикальні кути… (рівні)
  5. Дві прямі, що перетинаються під прямим кутом називають… (перпендикулярними)
  6. Дві прямі на площині називаються паралельними, якщо вони….(не перетинаються)
  7. Якщо пряма перетинає одну з двох паралельних прямих, то вона перетинає і… (другу)
  8. Через дві точки можна провести пряму і до того ж….(тільки одну)

Заповніть балами карточку засвоєння знань

2) Пригадаємо, які кути утворюються при перетині двох прямих січною. Продовжують відповідати ланцюжком наступні учні класу ( слайди 2-8)

  

Заповніть карточку засвоєння знань- завдання 3( відповіді)

 

Перевіряємо: якщо всі чотири пари правильні 1 бал, 2 пари прямих правильних- 0,5 бала.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Слайди 9-15

 А зараз послухайте і перегляньте казку.

Одного разу трапилося так, що дві паралельні прямі а і в посварилися зі своїми  подружками прямими  с і д, що перетиналися. Прямі, що перетинаються категорично заявили, що вони важливіші, бо, зустрічаються в житті значно частіше. Без них паралельні прямі не змогли б існувати. . Паралельні прямі послухали своїх колишніх подружок й, ображені, вирішили тимчасово зникнути.

Що ж сталося? Рейки на залізниці, які йшли  паралельно раптом змінилися і сталися жахливі аварії, поїзди зійшли з них.

 А що стало творитися на  трасі, яка була поділена двома паралельними лініями і транспорт на ній рухався один одному на зустріч теж паралельно. Хаос, безлад, плач, біди.

А мелодії концертів звучали жахливо, бо десь зникли їх нотні записи , адже ті  теж розміщувалися на паралельних прямих.

Катастрофа відбулася і в будівництві. Тут не  змогли намалювати ні квадрата, ні прямокутника, ні трапеції , не могли звести будинок, щоб стіни розташовувалися вертикально відносно землі.

Зошити втратили клітинки, косі лінії,  зникли й зошити в лінійку.

Вишивка стала непривабливою, а потім усі дерева раптом стали зігнутими, кривими, а люди згорбленими.

Коли почалася паніка, за справу взялася сама Земля. Вона сказала, що всі прямі для неї однаково важливі. Як паралелі й меридіани,  вони зобов’язані  дружити, бо люди мають орієнтуватися у світі, вітри повинні дути відповідно до напрямку, літаки, кораблі, поїзди і машини - їхати відповідно до свого місця призначення. Дерева мають рости, а люди зобов’язані  ходити гордо й красиво.

Та  за цей час люди забули як правильно  визначити чи  паралельні прямі? Щоб встановити паралельність прямих їх потрібно було продовжити до нескінченності. Оскільки це неможливо, то для визначення паралельності прямих винайшли і довели ознаку паралельності.

 Слайд      

IV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Отож,  як перевірити чи паралельні прямі? Багато хто скаже що це можна зробити на око. А погляньте на наступні малюнки. Чи можна сказати чи прямі паралельні на них?

А у вас до карточок засвоєння знань прикріплені інші ілюзії. Чи змогли б ви сказати чи прямі на ваших малюнках паралельні? А чи можна це довести? Я сподіваюсь, що після вивчення даної теми ви це зможете зробити.

IV. Сприймання та осмислення нового матеріалу.

 Отож, ми маємо вміти доводити паралельність прямих. Для цього сьогодні на уроці ми вивчимо «Ознаки паралельності прямих».

Слайд 23

Ознака паралельності прямих

Вчитель.

Теорема. При перетині двох прямих січною сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180 градусів, то прямі паралельні.

(Ще раз перечитаємо с.58 підручник)

Отже, що дано в теоремі?

E:\АУГГ\Рабочий стол\Новая папка\Изображение 045.jpgЩо довести?

Дано:

а і в прямі,

с- січна,

<1 і <2 - внутрішні односторонні

<1 + <2 = 180 º

Довести: а ║ в

Доведення:

Припустимо, що прямі а і в не паралельні, отже вони перетинаються, тобто а ∩ в = О

Назвіть кути суміжні до кутів 1 і 2? (Це кути 3  і 4). Так як кути 1 і 3,2 і 4 суміжні, то  чому рівна їх сума?

(<1 + <3 = 180 º(1), <4 + <2 = 180 º (2)

Додамо ліві і праві частини цих рівностей, отримаємо

 <1 + <3 + <4 + <2 = 180 º + 180 º.

За умовою, <1 + <2 = 180 º, тоді <3 + <4 = 180 º.

Тому а ∩ в = О 1 .

Ми отримали, що а ∩ в в двох точках О і О 1. Отже через дві точки скільки проведено прямих? (Дві). Так, а це суперечить аксіомі: через дві точки можна провести тільки одну пряму. Тоді наше припущення помилкове і означає, що

а ║ в.

Наслідок 1, 2, 3      (слайд 25)

V.  Узагальнення та систематизація знань.

1. Зараз перечитаємо наслідки 1-3 у підручнику на с.59( жирний шрифт).

Закриваємо підручники.

2.Заповніть завдання 4-5 карток засвоєння матеріалу.

3. А зараз потрібно відшукати дані ознаки на карточках. До столу підходить учень і витягує певне формулювання, читає і вказує чи є це ознака паралельності.

4. Вчитель (перевертає на іншу сторону наслідки і теорему та розповідає про Шевченка – художника)

Ви знаєте, що Тарас Григорович Шевченко був ще й видатним художником. Своїми пейзажами Великий Кобзар  мріяв показати красу України, щедро втілену в природі, людях, історії. Він писав « Кращого нема нічого в Бога, як Дніпро та наша славная країна», «Село на нашій Україні – неначе писанка село», « Гомоніла Україна, довго гомоніла», «Мій краю прекрасний, розкішний, багатий! Хто тебе не мучив?!», «Хто зневажає рідний край, той серцем немощний каліка».

Почаївська лавра з півдня.1846 рік

У Києві. З серії “Живописна Україна”. 1844 рік

У сюжетах побутового жанру відчувається авторське розуміння життя як поєднання буденного й доленосного.

Ретельно відпрацьована техніка акварелі.

Селянська родина. 1843 рік

 Циганка – ворожка.              Катерина.1842 рік

        1841 рік

 На карточках з неправильним формулюванням ознак

 Король Лір. Ілюстрація до однойменної трагедії В.Шекспіра. 1843р

 

2. Усні задачі.  Слайди 26-35.

Ви вже чули поетичні рядки творчості Шевченка, бачили деякі картини. Тепер давайте пройдемо стежками його життя( розв’язуючи завдання учні дізнаються певні факти біографії Т.Г.Шевченка).

А зараз заповніть завдання 6-7 карток засвоєння матеріалу.

2.Письмові завдання

1) слайд 43 з підказкою – (3 бали)

2)Cлайд  26 (4 бали)

(Хто швидше виконує задачі, то розв’язує завдання 9-10 із карток засвоєння матеріалу)

Виконайте завдання 8. Слайди 37-42.

Перевірити чи паралельні прямі на малюнках ілюзій, що прикріплені до карток засвоєння матеріалу. Бачимо, що досить часто ми стикаємося з такими випадками коли внаслідок особливого розміщення ліній і фігур, відволікання уваги на несуттєве, внаслідок  порушення «ритму» або напряму штрихування виникає ілюзія, що лінії є непаралельними.

А) Ілюзія виявлена ​​Р. Грегорі в кафе "Wall" в Брістолі(Richard Gregory, 1979). Перевірити використовуючи теорему ( ознаку паралельності прямих)

Б) Ілюзія Герінга

Перевірити використовуючи  ознаку паралельності прямих ( наслідок 1)

В) Ілюзія Вундта(1896) Перевірити використовуючи ознаку паралельності прямих ( наслідок 2).

Г) Ілюзія Цолльнера (Zolliner, 1860). Перевірити використовуючи ознаку паралельності прямих ( наслідок 3)

Д) Ілюзія витими мотузками(James Frazer, 1908).Це паралельні прямі чи ні?Перевірити використовуючи теорему ( ознаку паралельності прямих)

Е) Ілюзія штриховок. Це паралельні прямі чи ні?Перевірити використовуючи ознаку паралельності прямих( наслідок 1).

 

VІ. Підсумок уроку

Ще древні казали, хто володіє інформацією, той володіє світом. Заповніть «Рефлексію» у картках засвоєння матеріалу і здайте їх. Я побачу чи ви зможете володіти світом.

 (Слайд  Сьогодні я дізнався на уроці…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Домашнє завдання.  Вивчити параграф 8(с.58-59), виконати

Усно №№7, 9, письмово 12(2), перевірити паралельність прямих у завданнях ілюзії( роздатковий матеріал)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка засвоєння матеріалу учнем 7- А класу________________________

Завдання І варіант

Відповіді

Бали

Отримані бали

1.

Домашнє завдання

-

1

 

2.

Запитання (повторення)

-

1

 

3.

Які з прямих на слайді паралельні.

 

 

1

 

4.

Дві прямі паралельні, якщо

 

Внутрішні різносторонні кути___

1

 

5.

Дві прямі паралельні, якщо

 

Вони перпендикулярні до ___________

1

 

6.

Прямі n і m на малюнку ______________________, оскільки__________________________

1

 

7.

Прямі а і с на малюнку ________________,

оскільки_______

________________

1

 

8.

Перевірка  паралельності прямих у завданнях ілюзії

 

1

 

Завдання 9-10 на вибір

9.

Доведення

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

4

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

Доведення

За теоремою про ______________ кути <3=____.Оскільки  <1  і <2 є_______________

______________і вони  _____.То за наслідком __, пряма а||b

3

 

Рефле

ксія

s1.gif

Все зміг зрозуміти!

 

 

s10.gifНічого  не зрозумів

Не зовсім

все зрозумів,

s3.gifале хочу зрозуміти

s13.gifІ не хочу

розуміти

Картка засвоєння матеріалу учнем 7- А класу________________________

Завдання ІІ варіант

Відповіді

Ба-ли

Отри-мані бали

1.

Домашнє завдання

-

1

 

2.

Запитання (повторення)

-

1

 

3.

Які з прямих на слайді паралельні.

 

 

1

 

4.

Дві прямі паралельні, якщо

 

Сума внутрішніх односторонніх кутів__

1

 

5.

Дві прямі паралельні, якщо

 

Відповідні кути______

1

 

6.

 

Прямі n і m на малюнку ___________, оскільки____________

____________________

1

 

7.

Прямі а і b на малюнку ____________

оскільки ___________

____________________

1

 

8

Перевірка  паралельності прямих у завданнях ілюзії

 

1

 

Завдання 9-10 на вибір

9.

 

 

 

 

 

 

 

Доведення

_________________________________________________________________________________________________________

4

 

10.

 

Доведення

За теоремою про _____________кути

<1=____

Оскільки <7=<1 за умовою, а <1=__  , то <7=___. За наслідком ____________________  d||a

3

 

Рефле

ксія

s1.gif Все зміг зрозуміти!

 

 

s10.gifНічого  не зрозумів

Не зовсім

все зрозумів,

s3.gifале хочу зрозуміти

s13.gifІ не хочу

розуміти

 

 

1

 

Перегляд файлу

Картка засвоєння матеріалу учнем 7 А класу________________________

Завдання І варіант

Відповіді

Бали

Отри-мані бали

1.

Домашнє завдання

-

1

 

2.

Запитання (повторення)

-

1

 

3.

Які з прямих на слайді паралельні

 

 

1

 

4.

Дві прямі паралельні, якщо

 

внутрішні різносторонні кути________________

1

 

5.

Дві прямі паралельні, якщо

 

вони перпендикулярні до __________________

1

 

6.

Прямі n і m на малюнку ______________________, оскільки____________________________________

1

 

7.

Прямі а і с на малюнку ___________________,

оскільки____________

____________________

1

 

8.

Перевірка  паралельності прямих у завданнях ілюзії

 

1

 

Завдання 9-10 на вибір

9.

Доведення

_______________________________________________________________________________________________________________________

4

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

Доведення

За теоремою про ______________ кути <1=____.Оскільки  <1  і <2 є_______________

______________і вони  _____то за наслідком __, пряма а||b

3

 

Рефле

ксія

s1.gif

Все зміг зрозуміти!

 

 

s10.gifНічого  не зрозумів

Не зовсім

все зрозумів,

s3.gifале хочу зрозуміти

s13.gifІ не хочу

розуміти

Картка засвоєння матеріалу учнем 7 А класу________________________

Завдання ІІ варіант

Відповіді

Бали

Отримані бали

1.

Домашнє завдання

-

1

 

2.

Запитання (повторення)

-

1

 

3.

Які з прямих на слайді паралельні

 

 

1

 

4.

Дві прямі паралельні, якщо

 

внутрішні односторонні кути____

1

 

5.

Дві прямі паралельні, якщо

 

відповідні кути______

1

 

6.

 

Прямі n і m на малюнку ___________, оскільки____________

____________________

1

 

7.

Прямі а і b на малюнку ____________

оскільки ___________

____________________

1

 

8

Перевірка  паралельності прямих у завданнях ілюзії

 

1

 

Завдання 9-10 на вибір

9.

 

 

 

 

 

 

 

Доведення

_____________________________________________________________________________________________________________

4

 

10.

 

Доведення

За теоремою про _____________кути

<1=____

Оскільки <7=<1 за умовою, а <1=__  , то <7=___. За наслідком ________________  d||a

3

 

Рефле

ксія

s1.gif Все зміг зрозуміти!

 

 

s10.gifНічого  не зрозумів

Не зовсім

все зрозумів,

s3.gifале хочу зрозуміти

s13.gifІ не хочу

розуміти

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Якби ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя Т.Г. Шевченко

Номер слайду 2

Номер слайду 3

а в с

Номер слайду 4

B A M E C F D а) внутрішніх односторонніх К б) внутрішніх різносторонніх в) відповідних

Номер слайду 5

B C D A січна

Номер слайду 6

B C D A січна

Номер слайду 7

B C D A січна

Номер слайду 8

Які з даних прямих паралельні? a b с m n k e d f Перевірте себе : a e m n f c b d

Номер слайду 9

а в с d

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ХРАМ АФІНИ ПАРФЕНОН В АФІНАХ 447-438ГГ ДО Н. Э. Будівництво

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Доведення: Припустимо, що а ∩ в = О <1 + <3 = 180 є(1), <4 + <2 = 180 є (2) ( як суміжні) Додамо ліві і праві частини рівностей(1) і (2) отримаємо: <1 + <3 + <4 + <2 = 180 є + 180 є. За умовою, <1 + <2 = 180 є, тоді <3 + <4 = 180 є. Отже, а ∩ в = О 1. а ∩ в в двох точках О і О 1. А це суперечить аксіомі: через дві точки можна провести тільки одну пряму. Тоді наше припущення помилкове. Отже, а ║ в. Дано: а і в прямі, с- січна, <1 і <2 - внутрішні односторонні <1 + <2 = 180 є Довести: а ║ в а b c O 1 2 3 4 O1

Номер слайду 25

Ознаки паралельностi прямих Наслідки a b c a b c a b c 1 2 2 1 Наслідок1 Дві прямі паралельні, якщо внутрішні різносторонні кути рівні <1=<2 <3=<4 3 4 Наслідок 2 Дві прямі паралельні, якщо відповідні кути рівні <1=<2 <3=<4 <5=<6 <7=<8 3 4 5 6 7 8 Наслідок 3 2 1 Дві прямі паралельні, якщо вони перпендикулярні до третьої <1=<2=90°

Номер слайду 26

a b m a b m a b m a||b,внутрішні різносторонні кути рівні a||b, відповідні кути рівні a||b, сума внутрішніх односторонніх кутів рівна 180° 1 2 3 Поставте у відповідність малюнок і його опис.

Номер слайду 27

Хатинка, де народився Т.Г. Шевченко Тарас Шевченко народився 9 березня 1814 р. в селі Моринці Звенигородського повіту на Київщині (тепер Черкаська область). Батьки його були кріпаками

Номер слайду 28

а в с ? ? ?

Номер слайду 29

Тарас у наймах У 8 років, батько віддав його в “науку” до дяка. Та недовго він навчався. Замучена важкою працею померла мати, а незадовго і батько. Одинадцятирічний хлопчик залишився сиротою, беззахисним і недоглянутим…

Номер слайду 30

Доведіть, що а ІІ в

Номер слайду 31

Навчання в С-Петербурзі Пан Енгельгардт забрав його до себе в Петербург, і Тарас став козачком. У Петербурзі пан, врешті побачивши талант свого кріпака і бажаючи мати власного художника, дозволив Тарасові вчитися малювати у майстра живописних справ Ширяєва. В травні 1838році Тарас став учнем Карла Брюлова- почав навчатися в Петербурзькій академії мистецтв.

Номер слайду 32

Доведіть, що а ІІ в

Номер слайду 33

Т. Г. Шевченко – борець за волю народу 10 років, з 1847 по1857рр., Тарас Шевченко був на засланні. Засудили поета за участь у Кирило – Мефодіївському братстві (члени його поставили за мету боротися за скасування кріпосного права). І особливо за написання віршів, в яких поет викривав гнобительську політику царизму та закликав до боротьби за волю.

Номер слайду 34

Доведіть, що а ІІ в

Номер слайду 35

Тарас Григорович - портретист Портрет Платона Закревського Портрет Іллі Лизогуба Портрет Михайла Щепкіна Молитва за вмерших Портрет Ганни Закревської

Номер слайду 36

Творчість Шевченка – художника позначена глибоким психологізмом у портретному жанрі. Портрет Маєвської. 1843 р Портрет Є. Гребінки. 1837р

Номер слайду 37

3 Дано: d і е – прямі, f -січна Доведіть , що d ll e. = Р 47 1 = Р 133 2 d e f 1 2 ПіДКАЗКА односторонні

Номер слайду 38

Катерина Воздвиженський монастир в Полтаві Олександрівський костьол в Києві Шхуни біля форта Кос-Арал Почаївська лавра з заходу Тарас Григорович – пейзажист

Номер слайду 39

Укріплення Раїм. 1848 р. Гористий берег острова Миколая I 1848-1849рр. Аскольдова Могила 1846р.

Номер слайду 40

m n k 1 2 3

Номер слайду 41

Ілюзія виявлена ​​Р. Грегорі в кафе "Wall" в Брістолі(Richard Gregory, 1979).

Номер слайду 42

Ілюзія Вундта(1896)

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Ілюзія Цолльнера (Zolliner, 1860).

Номер слайду 45

Ілюзія витими мотузками (James Frazer, 1908).

Номер слайду 46

11 Ілюзія штриховок.

Номер слайду 47

...Із вічності влетів. З безсмертя виніс Веселий повів молодечих мрій; Припав, припав до аркуша паперу – І радісно забігало перо (Хвилину тому, - півтораста літ, - Присвяту в потаємний вніс альбом Палкої шанувальниці таланту), Забігало перо... І зупинилось. Замріявся... Задумався... Забувся...

Номер слайду 48

Раніше паралельні прямі використовували в побудову лабіринтів. СВЯТОГО КВЕНТіНА Тесея

Номер слайду 49

а b c 1 2 3 4 5 6 7 8 Сьогодні я дізнався , що … Якщо внутрішні різносторонні кути рівні,то… Якщо внутрішні односторонні кути в сумі дорівнюють 1800 ,то… Якщо відповідні кути рівні,то… Якщо дві прямі перпендикулярні до третьої, то…

Номер слайду 50

Ти чув: співала мати при вікні Слова Шевченка світлі і сумні. - Чому, мамуню, серцю в грудях тісно? - То пісня, українська наша пісня... Ти вперше прочитав із "Букваря" Вогненні, вічні вірші Кобзаря. - Чом жаром обпікає кожне слово? - То мова, українська наша мова... Із книг тобі відкрилось до кінця Життя коротке гнаного співця, Діла і думи сина Батьківщини. - Що то дзвенить, відлунює в серцях? - То слава, горда слава України! Юрій Герасименко

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чугуєва Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
2728
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку