ПОШУК РОЗВ’ЯЗАННЯРозв’язати задачу : В секцію пауерліфтингу записались 32 учні, а в легкоатлетичний гурток– в 3 рази більше. Скільки дітей будуть відвідувати легкоатлетичний гурток?Пауерліфтинг– 32 уч. Легка атлетика – ? в 3 р. >Короткий запис:
Номер слайду 6
ПОШУК РОЗВ’ЯЗАННЯРозв’язати задачу : Максим і Настя назбирали разом 165 грибів, причому Настя зібрала в 4 рази більше, ніж Максим. Скільки грибів зібрав кожен з них?Короткий запис: Настя – ? в 4 р. >Максим – ?165 гр.
Номер слайду 7
ПОШУК РОЗВ’ЯЗАННЯПорівняйте короткі записи: Друга задача: Настя – ? в 4 р. >Максим – ?165 гр. Пауерліфтинг– 32 уч. Легка атлетика–?в 3 р. >Перша задача: Розв’язується арифметичним способом. Як розв’язати другу задачу?
Номер слайду 8
ТЕМА УРОКАРозв’язування задач за допомогою рівнянь
Номер слайду 9
НОВІ ЗНАННЯНастя –Максим – 165 гр.х4∙х4х + х =1655х = 165х = 33 (гр.) – зібрав Максим 33 ∙ 4 = 132 (гр.) – зібрала Настя. Відповідь : 132 гр., 33 гр. Розв’язується алгебраїчним способом
Номер слайду 10
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАЩось не хочеться сидіти. Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз. На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть. А тепер їх відпустіть. Плигніть, діти, кілька раз. За роботу, все гаразд!
Номер слайду 11
ЗАКРІПЛЕННЯВ пакеті була деяка кількість борошна. Коли в нього добавили в три рази менше борошна, ніж було, в ньому стало 900 г. Скільки грамів борошна добавили в пакет?900 гх3∙х3х + х = 900 Было – Добавили – 3х900 г+ х
Номер слайду 12
ЗАКРІПЛЕННЯСтрічку довжиною 125 см розрізали на три частини, причому перша частина в 3 рази довша третьої, а друга– на 15 см довша за третю. Знайти довжину кожної частини стрічки.1 часть – 2 часть – 3 часть –х3∙хх + 15125 м3х + (х + 15) + х = 125
Номер слайду 13
ЗАКРІПЛЕННЯМаса моркви, завезеної до магазину, в 3 рази менша, ніж маса завезеної картоплі. Скільки кілограмів картоплі завезли до магазину, якщо відомо, що її було на 36 кг більше, ніж моркви?Морковь – Капуста –х3∙хна 36 кг >3х – х = 36
Номер слайду 14
ЗАКРІПЛЕННЯОдна сторона трикутника на 8 см менша другої, а третя в 2 рази більша першої. Знайти сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 56 см. Самостійно розв’яжіть задачу:
Номер слайду 15
ПЕРЕВІР СЕБЕI сторона – II сторона – III сторона – х - 82∙(х-8)хх -8+х + 2(х-8) = 56 Р = 56 смх -8+ х + 2х - 16= 56х + х + 2х = 56+8+16 4х = 80х = 20 (см) – ІI сторона20 - 8 = 12 (см) – I сторона12 ∙ 2 =24 (см) – III сторона. Ответ: 12 см, 20 см, 24 см. Порівняйтезі зразком
Номер слайду 16
ОЦІНИ СЕБЕМій розв’язок співпадає зі зразком. Мій розв’язок співпадає зі зразком, але допущена арифметична помилка. Мій розв’язок не співпадає зі зразком
Номер слайду 17
ПІДВОДИМО ПІДСУМКИЯ зможу визначити задачу, яка розв’язується за допомогою рівняння(так/ні)Я зможу виконати короткий запис до задачі (так/ні)Я зможу скласти рівняння по короткому запису (так/ні)Я зможу розв’язати рівняння (так/ні)Я змогу знайти необхідні дані (так/ні)Дайте відповіді на запитання: