Урок + презентація " Що хотів сказати Булгаков..."/Філософське осмислення сторінок роману Михайла Булгакова « Майстер і Маргарита»/

Про матеріал

Конспект уроку та мультимедійна презентація для проведення уроку зарубіжної літератури в 11 класі за романом Михайла Булгакова " Майстер і Маргарита". Урок - розмірковування з відкритим фіналом, розроблений з урахуванням новітніх педагогічних технологій розкриває морально - філософську проблематику роману через осмислення тексту художнього твору.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

* * «Я на те уродився і прийшов у світ, щоб свідчити істину» Біблія, Євангеліє від Іоанна

Номер слайду 2

* * Наблизитися до розуміння… Що є вічним в цьому хаотичному світі???

Номер слайду 3

* * Діалог Майстра і Івана Бездомного

Номер слайду 4

* * Що хотів сказати Булгаков… Філософське осмислення сторінок роману “Майстер і Маргарита”

Номер слайду 5

* * Завдання усвідомлення тексту художнього твору; розвивати навички порівняльного аналізу; формувати особистісне ставлення до питань морально – філософського плану; удосконалювати вміння виступати перед аудиторією.

Номер слайду 6

* * Слайд – фільм “ Майстер і Маргарита”

Номер слайду 7

* * Діалог Майстра і Івана Бездомного

Номер слайду 8

* * Чи актуальні ці проблеми сьогодні? Занепад суспільства і духовна трагедія людини Митець і влада Вибір істинних і фальшивих цінностей Воля людини і наруга над особистістю Добра і зла Покликання людини і сенс її буття Проблематика роману

Номер слайду 9

* * Галерея головних персонажей роману

Номер слайду 10

* * “ Творча пауза” Інформаційні грона

Номер слайду 11

* * « Ведь казни не было» Чому Ієшуа прощає Пілата???

Номер слайду 12

* * Коли люди забувають про Бога – настає царювання сатани Де люди забувають про добро – приходить царство зла… БОГ САТАНА ЛЮДСЬКИЙ ВИБІР ДОБРО ЗЛО ЛЮДСЬКИЙ ВИБІР

Номер слайду 13

* * Як ви розумієте дилему: Світло --------------Спокій Світло…………………………. Спокій…………………………

Номер слайду 14

* * Словник Символ - знак Магічний реалізм – реалізм, в якому органічно поєднуються елементи реального і фантастичного, побутового й міфічного, справжнього й вигаданого, таємничого.

Номер слайду 15

* * Філософсько – етичні проблеми твору Історія Ієшуа і Понтія Пілата Роман “ майстер і Маргарита”

Номер слайду 16

* * Композиція твору Три часові просторові плани Москва ІІ чверть ХХ ст. Єршалаїм початок нашої ери Поза межами нашого часу Чи схожа сучасна Булгакову держава на Єршалаїм?

Номер слайду 17

* * Спільні символи: Спека, хмара, гроза, пітьма Які почуття викликає ця обстановка? Сон Івана Бездомного ( епілог) “ не столько страшен палач, столько неестественное освещение во сне, происходящее от какой – то тучи, которая кипит и наваливается на землю, как это бывает во время мировых катастроф»

Номер слайду 18

* * Слово знайдено: Москва Єршалаїм атмосфера світової катастрофа Що це за катастрофа???

Номер слайду 19

* * Компаративна розвідка Доведіть, що поставлена в романі проблема «Митець і влада» має значною мірою автобіографічну основу. Дослідити угоди, які укладаються між дияволом і людиною (на матеріалі вивчених творів) Сеанси магів (на матеріалі вивчених творів)

Номер слайду 20

* * Моральні якості Майстра Самотність, відчуження героя Реалізація прагнення незалежності, свободи творчості. Здатність на сильні почуття. Відчуття безмежного «сімейного» щастя. Бажання відшукати істину, утвердження цінності добра і справедливості. Наївність героя. Довірливість. Страх. Фізична і моральна слабкість героя Відчай, відступництво. Визнання своєї поразки

Номер слайду 21

* * Чи сучасний роман Булгакова? Чому в цей час взявся за екранізацію фільму відомий режисер , продюсер Володимир Бортко? Які проблеми піднімає Булгаков у своєму творі? «Майстер і Маргарита» - складний твір. Про роман сказано багато, а ще буде сказано більше. Є багато тлумачень цього твору. Роман не згорів, він продовжує своє життя. Після смерті письменника роман знайшов собі читачів в багатьох країнах світу, творчість письменника отримала визнання, стала частиною світової культури. Але не все зрозуміло і не все осмислено. Читачам його творінь судилося по – своєму розуміти його творіння і відкривати нові цінності

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хандога Людмила Олександрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
До підручника
Світова література (академічний, профільний рівень) 11 клас (Звиняцковський В.Я.)
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
1784
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку