Урок. Презентація. "Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Закріплення вивчених випадків множення виду 4*16"

Про матеріал
Презентація. Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Закріплення вивчених випадків множення виду 4*16
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичний квест «Казка в гості завітала»Підготувала: учитель Родинської загальноосвітньої школи №35 Покровської міської ради. Головко Валентина Геннадіївна

Номер слайду 2

Заморозить все навкруг —Поле, річку, ліс та луг. Не почує серце бід,Герда лиш розтопить лід. «Снігова королева»

Номер слайду 3

Чи впізнали ви героїв казки, яких зустрічала Герда на своєму шляху?

Номер слайду 4

Усміхніться всім навколо: Небу, сонцю, квітам, людям,І тоді обов’язково. День у вас веселим буде!Небу, сонцю, квітам, людям, І тоді обовязково. День у вас веселим буде!

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Напишіть каліграфічно число-відповідь: на скільки добуток чисел 50 і 7 більший за частку чисел 400 і 5 Відповідь: 270.

Номер слайду 10

12.03.2024 СьогодніХвилинка каліграфії.

Номер слайду 11

12.03.2024 СьогодніМатематичний диктант. Запишіть у сантиметрах: 4 дм, 3 м. Запишіть у метрах: 1 км. 3) Запишіть у кілограмах: 1 т, 4 ц. 4) Запишіть у грамах: 1 кг. 5) Число 450 зменште на суму чисел 180 і 140. 6) Число 570 збільште на різницю чисел 350 і 270.

Номер слайду 12

12.03.2024 СьогодніМатематичний диктант.7) Перший доданок число 380, а другий подано різницею чисел 210 і 180. Знайдіть значення суми. 8) Зменшуване число 820, а від’ємник подано сумою чисел 480 і 240. Знайдіть значення різниці. 9) Від добутку чисел 90 і 4 відніміть число 180. 10) Частку чисел 540 і 90 збільште на 150.11) На скільки добуток чисел 80 і 7 більший за частку чисел 810 і 9?

Номер слайду 13

12.03.2024 СьогодніМатематичний диктант. П Е Р Е В І Р К А1) 40см, 300 см;2) 1000м;3) 1000кг, 400кг; 4) 1000г; 5) 450-(180+140)=130;6) 570+(350-270)=650; 7) 380+(210-180)=410;8) 820-(480+240)=100; 9) 90∙4-180=180; 10) 540:90+150=156; 11) 80∙7-810:9=470.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

12.03.2024 СьогодніПідручник. Сторінка72 Підручник. Вирази.394 Обчисли.:···:·::::

Номер слайду 17

Номер слайду 18

12.03.2024 СьогодніЗнайди значення виразу. Підручник. Сторінка73 Підручник. Вирази.3953 · а + 50, якщо а = 12, то 3 · 12 + 50 =36 + 50 =863 · а + 50, якщо а = 23, то 69 + 50 =1193 · 23 + 50 =3 · а + 50, якщо а = 17, то51 + 50 =1013 · 17 + 50 =

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Іванка та її брат Тихін купили 6 тістечок, по 12 грн кожне, і бублик за 4 грн. Скільки гривень вони заплатили за покупку?Задача 397

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Для зустрічи з Гердою Кай повинен скласти 13 слів по 7 крижинок у кожному слові, і у нього ще залишилося 15 крижинок. Скількикрижинок було спочатку?

Номер слайду 23

12.03.2024 СьогодніРозв’язання. Підручник. Сторінка73 Підручник. Задача397 - у семи словах; )·(кр.))(кр.)106 крижинок було спочатку.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

12.03.2024 СьогодніРозв’яжи задачу. Підручник. Задача.398 Підручник. Сторінка73 Для клумби прямокутної форми, довжинаякої дорівнює 12 м, а ширина — удвічі менша,побудували бордюр. Визнач його довжину.

Номер слайду 26

12.03.2024 СьогодніРозв’язання. Підручник. Сторінка73 Підручник. Задача398 - ширина клумби. ):(м))(м) 36 метрів довжина бордюра.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

https://jamboard.google.com/d/1m9 Dem2ed5 QRFu3 G18ubj. MZi. DXZq-202a. Np. To. G1 Nx2a. M/viewer?f=0

Номер слайду 29

https://jamboard.google.com/d/1m9 Dem2ed5 QRFu3 G18ubj. MZi. DXZq-202a. Np. To. G1 Nx2a. M/viewer?f=0

Номер слайду 30

Номер слайду 31

12.03.2024 СьогодніДомашнє завдання. На сторінці 74 у підручнику, розвяжи задачу № 399,знайди значення виразів № 400

Номер слайду 32

12.03.2024 СьогодніРефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дай відповіді цеглинками LEGOУ мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
12 березня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку