Урок + презентація по темі "Закріплення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення" для 2 класу. Урок з цікавими завданнями та роздатковим матеріалом.
Тема: Закріплення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення.
Мета: закріплювати знання учнів про види реченнь; вчити будувати речення різні за метою висловлювання; розвивати мовлення дітей; комунікативні навички; увагу, мислення.
Виховувати любов до природи, до рідної мови.
Обладнання: картки із завданнями, роздатковий матеріал, презентація.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизація знань.
І. Організація класу та емоційне налаштування на урок.
ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання.
( цікавим, пізнавальним, веселим, продуктивним, загадковим)
( уважними, зібраними, активними)
Учитель: Діти, сьогодні на свою електронну скриньку я отримала незвичайний лист. Послухайте його.
« Ми вміємо літати. Наше тіло вкрите пір`ям. Маємо міцний дзьоб. Живемо ми у лісах, на полях, луках, болотах та водоймах. Приносимо користь».
Учитель. Хто є автором цього листа? (Птахи)
2. Хвилинка каліграфії.
- Відгадайте ребус і визначте, яке слово ми писатимемо під час хвилинки каліграфії.
- Розповідь про дятла:
- Діти, а що ви знаєте про цього птаха?
Відповіді дітей:
Д д дя те дятел
ІІІ. Повторення й узагальнення знань і вмінь учнів
Фізхвилинка
- Коли, діти, виконаєте це завдання, то дізнаєтеся хто до нас ще завітав.
(У дітей в конвертах розсипані склади. Потрібно скласти назви птахів)
Шпак, жайворонок, соловейко, лелека, ластівка.
- Так з настанням весни повертаються у рідні місця перелітні птахи. Одні птахи прилітають до нас раніше, а інші пізніше. Час прильоту залежить від того, коли в наших краях з`являється для них корм.
Першимивесноюповертаютьсяшпаки
3 учні по черзі складають прислів’я на комп’ютері. Одне з прислів’їв записуємо в зошит.
Дві команди розбирають картки зі словами. По команді швидко стають на свої місця, щоб утворилося речення.
Ще завдання від пташки. Відгадайте її.
ІV. Підсумок уроку.
— Слова, зв'язані за змістом, називаються текстом. (Реченням)
— Речення виражає незакінчену думку. (Закінчену)
— Речення, в якому про щось розповідається, називається питальним. (Розповідним)
— Речення, в якому про щось запитується, називається спонукальним. (Питальним)
— Речення, в якому висловлюється спонукання, називається розповідним. (Спонукальним)
Вони повернуться в ліси і сади?
V. Домашнє завдання.
На партах картки з завданням. Розмежувати речення . Поставити розділові знаки. Записати в зошиті.
Уже зазеленіли степи прокинулися дерева зацвіли у лісі весняні квіти невже скоро прилетять шпаки гарно у лісі весною
Перед вами лежать весняні сонечка. Якщо вам сподобався урок, то домалюйте сонечку усмішку.