Інтегрований урок + презентація "Закріплення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення."

Про матеріал

Урок + презентація по темі "Закріплення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення" для 2 класу. Урок з цікавими завданнями та роздатковим матеріалом.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення.

Номер слайду 2

«Ми вміємо літати. Наше тіло вкрите пір`ям. Маємо міцний дзьоб. Живемо ми у лісах, на полях, луках, болотах та водоймах. Приносимо користь».  

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка,У = я,душятеля

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Д д дя те дятел. До слова дятел підібрати прикметники. Поділіть слово для переносу. Зробити звуко-буквений аналіз слова. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

Робота в парах

Номер слайду 8

Першимивесноюповертаютьсяшпаки. Роз’єднати слова і записати речення. Скласти і записати спонукальне речення зі словом соловейко.

Номер слайду 9

Робота з підручником с. 137 впр. 3 Що сьогодні маєш зробити - Не пам’ятай зла,З добрим дружись,лихих стережись.не відкладай на завтра.сам добріший будеш.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Сенкан Іменник 2 прикметники3 дієслова. Речення. Синонім до першого слова

Номер слайду 12

Уже зазеленіли степи прокинулися дерева зацвіли у лісі весняні квіти невже скоро прилетять шпаки гарно у лісі весною

Перегляд файлу

Тема: Закріплення  знань про розповідні, питальні і спонукальні речення.

 

Мета: закріплювати  знання учнів про види реченнь; вчити будувати речення різні за метою висловлювання; розвивати мовлення дітей; комунікативні навички; увагу, мислення.

Виховувати любов до природи, до рідної мови.

 

Обладнання: картки із завданнями, роздатковий матеріал, презентація.

 

Тип уроку: урок узагальнення і систематизація знань.

 

І. Організація класу та емоційне налаштування на урок.

 

ІІ.  Актуалізація опорних знань та мотивація навчання.

  • Подумайте  і скажіть, яким має бути наш урок?

( цікавим, пізнавальним, веселим, продуктивним, загадковим)

  • А якими маєте бути ви на уроці?

( уважними, зібраними, активними)

  • Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо і повторимо все, що раніше вивчили про розповідні, питальні і спонукальні речення.

  1. Лист від птахів

Учитель: Діти, сьогодні на свою електронну скриньку я отримала незвичайний лист. Послухайте його.

 « Ми  вміємо літати. Наше тіло вкрите пір`ям.  Маємо міцний дзьоб. Живемо ми у лісах, на полях, луках, болотах та водоймах. Приносимо користь».

 

   Учитель.  Хто є автором цього листа?   (Птахи)

  • Це дійсно птахи.
  • Але нажаль вони не можуть повернутися до свого краю. Зима не хоче йти від нас. Надворі холодно, птахам не має їжі. Ми можемо допомогти  пташкам  повернутися до лісу. Якщо  допоможемо виконати їхні завдання.
  • Допоможемо?  Готові?

 

2. Хвилинка каліграфії.

 

- Відгадайте ребус і визначте, яке слово ми писатимемо під час хвилинки каліграфії.

-  Розповідь про дятла:

- Діти, а  що ви знаєте про цього птаха?

Відповіді дітей:

  • Дятла називають лісовим лікарем.
  • Запишіть в зошиті.

         Д  д дя те дятел

 

 

ІІІ. Повторення й узагальнення знань і вмінь учнів

  1. Вправа «Асоціативний кущ»
  • А зараз скажіть , що ви уявляєте, коли чуєте слово «речення»?

 

Фізхвилинка

  • Про якого птаха ми знаємо фізхвилинку? (совеня)

 

  1. Робота в парах

- Коли, діти,  виконаєте  це завдання, то дізнаєтеся хто до нас ще завітав.

(У дітей в конвертах розсипані склади. Потрібно скласти назви птахів)

Шпак, жайворонок, соловейко, лелека, ластівка.

  • Що об’єднує всіх цих птахів? (перелітні)

- Так з настанням весни повертаються у рідні місця перелітні птахи. Одні птахи прилітають до нас раніше, а інші пізніше. Час прильоту залежить від того, коли в наших краях  з`являється для них корм.

 

  1. Робота в групах «Хлопчики, дівчатка» . Завдання від соловейка і шпака.

 

  • Скласти і записати спонукальне речення зі словом  соловейко.

 

 

 

 

  • Роз’єднати слова і записати речення.

Першимивесноюповертаютьсяшпаки

 

 

  1. Робота з підручником с. 137  впр. 3.

3 учні по черзі складають прислів’я на комп’ютері. Одне з прислів’їв записуємо в зошит.

  • Які це речення за метою висловлювання?

 

  1. Гра  «Склади речення»

Дві команди  розбирають картки зі словами.  По команді швидко стають на свої місця, щоб утворилося речення.

 

 

 

 

 

  1. Сенкан

Ще завдання від пташки. Відгадайте її.

 

 

  • Так, вірно – це ремез. Що вам відомо про цю пташку?

  • Давайте складемо сенкан про ремеза.
  • Що таке сенкан?
  • Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять  рядків.
  • Біля дошки учні працюють по черзі.

 

ІV. Підсумок уроку.

  1. Гра «Виправ помилки»

 Слова, зв'язані за змістом, називаються текстом. (Реченням)

 Речення виражає незакінчену думку. (Закінчену)

 Речення, в якому про щось розповідається, називається питальним. (Розповідним)

 Речення, в якому про щось запитується, називається спонукальним. (Питальним)

 Речення, в якому висловлюється спонукання, називається розповідним. (Спонукальним)

 

  1. Як ви думаєте, ми виконали завдання птахів?

Вони повернуться в ліси і сади?

 

V. Домашнє завдання.

На партах  картки з завданням. Розмежувати речення . Поставити розділові знаки. Записати в зошиті.

 

         Уже зазеленіли степи  прокинулися дерева зацвіли у лісі весняні квіти невже скоро прилетять шпаки   гарно у лісі весною

 

Перед вами лежать весняні сонечка. Якщо вам сподобався урок, то домалюйте сонечку усмішку.

Картинки по запросу рисунок солнышка

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. семенова любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
8 липня 2018
Переглядів
3229
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку