Прикметник |
Тема: Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. Спостереження за роллю прикметників у загадках.
Мета: Закріплювати знання дітей про прикметник, його роль у реченні. Виховувати любов до краси рідної природи. Формувати вміння висловлювати оцінні судження щодо якості своєї роботи.
Обладнання. Картки, таблиці, підручник.
Хід уроку
l. Організація класу до уроку
Стали дітки всі рівненько
Усміхнулися гарненько.
Настрій на урок взяли
Працювати почали!
ll. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок
Зупинка. Прикметник.
1 в. 2 в.
Дерево – дерев’яний зелень -
Осінь – осінній щастя -
Мир – село -
Вишня – весна -
Добро – школа -
lll мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
lV узагальнення й закріплення вивченого
1 в. 2 в.
Сухе дерево – чорний собака -
Гарна квітка – житнє поле -
Високий будинок - залізна ручка –
Море (яке?) –
Сонце (яке?) –
Руки (які?)-
Машина (яка?)-
Холодний, чистенький, пухкий.(Сніг)
Довгий, зелений, пахучий такий.,(Огірок)
Куцохвостий і пухнастий.(Заєць)
Беззахисне, мале маленьке. (Курчатко)
М’який хліб –
Дикий виноград –
Дерев’яна хата –
Синє небо –
Весняний день –
Маленьке кошеня –
Вправа 135(самостійна робота)
Вправа 136
Колективне складання розповіді «Моє рідне село»
V. Підсумок уроку
Прикметник означає … Відповідає на питання …
|
Змінюється за … |
Однина |
Множина |
За родами |
Чоловічий -ий; -ій; |
Жіночий -а; -я; |
Середній -е; -є; |
Vl. Домашнє завдання
Вправа 138, с. 58.