Урок "Прикметники, протилежні за значенням"

Про матеріал
закріпити знання про прикметник; активізувати словниковий запас учнів шляхом добору слів, близьких і протилежних за значенням, вживання прикметників у переносному значенні; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати доброзичливість і повагу для традицій народу
Перегляд файлу

Урок української мови у 2 класі за підручником М. Захарійчук

Тема: Прикметники, протилежні за значенням

Мета: закріпити знання про прикметник; активізувати словниковий запас учнів шляхом добору слів, близьких і протилежних за значенням, вживання прикметників у переносному значенні; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати доброзичливість і повагу для традицій народу.

Тип уроку: комбінований

Очікувані результати: учні зможуть:

  • Сприймати, розуміти, аналізувати, працювати самостійно;
  • Використовувати та прикметники-антоніми у своєму мовленні;
  • Каліграфічно та грамотно писати, оцінювати свою навчальну діяльність;
  • Шукати інформацію для вирішення навчально-пізнавальних завдань.

Методи навчання: словесні ( пояснення, розповідь, бесіда); наочні ( ілюстрація, демонстрація), практичні (метод вправ, робота з підручником); інтерактивні ( «Мікрофон», «Кубування», «Очікування»).

Обладнання: мультимедійне обладнання, презентація до уроку, підручник, картки для групової роботи. різнокольорові кульки, малюнок зайця, цеглинки LEGO

ХІД УРОКУ

  1. Очікування

Я рада бачити ваші посмішки. Очікую, що ви будете добре працювати на уроці. А що ви очікуєте…. (Передаємо сердечко)

ІІ Об’єднання в групи

(За допомогою кольорових кульок об’єднуємося в групи)

IІІ. Актуалізація опорних знань і мотивація навчання

1. Одягніть капелюшок розумників

2. Хвилинка чистопису

- Хто приніс чарівну торбинку?

З якої літери починаємо писати слово заєць?

З За Зм

3. Звуко-буквенний аналіз

Заєць

4. Складання асоціативного куща

Заэць – казковий, сірий, красивий, веселий

— Поділіть два слова (за вибором) для переносу різними способами.

— До якого ви слова можете дібрати протилежне за значення

Веселий – сумний

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Оголошення теми і мети

Сьогодні будемо працювати над темою «Прикметники, протилежні за значенням»

  1. Робота з підручником

Вправа 157

а) Письмо для всіх (Перше речення)

б) Письмо для себе (Друге речення)

V.Фізкультхвилинка

3. Робота в групах

(Дібрати слова протилежні за значенням)

  1. Самостійна робота

Вправа 158 ( Три словосполучення самостійно, а два - усно)

  1. Робота з мультимедійною дошкою

(З’єднати стрілочками слова протилежні за значенням)

  1. Гра «Кореспондент»
  • Хто бажає взяти інтерв'ю?

(Ставимо питання за вивченим матеріалом)

  1. Гра «Мій вибір» (LEGO)

{Синя цеглинка іменник, червона - прикметник}

VI Підсумок уроку

Отже, для чого використовуємо прикметники протилежні за значенням?

Знімемо капелюхи розумників і станемо в коло.

  • Діти, чи здійснилися ваші очікування? (Показують )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
3070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку