Урок «Природа й навколишнє середовище. Пори року»

Про матеріал
Відкритий урок для учнів 3-го класу Тема: Природа й навколишнє середовище (пори року) Підтема: Пори року
Перегляд файлу

3А клас                                                                                Дата: 15.04.2019

Тема: Природа й навколишнє середовище (пори року)

Підтема: Пори року

Мета:  - автоматизувати вміння і навички учнів з теми з опорою на вивчені                                        лексичні одиниці, вивчити нові лексичні одиниці;

  • розвивати навички читання, письма, говоріння; розвивати в учнів вміння спілкуватися про погоду, розвивати пам’ять, мислення та уяву;
  • виховувати естетичні смаки

Очікувані результати: вміти спілкуватися про погоду в різні пори року

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, зошит, словник, роздатковий матеріал

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1. Привітання:
  • Good morning, children!
  • Good morning, teacher!
  • How are you?
  • I am (fine, OK, so-so, great, sleepy…) (відповіді учнів за допомогою смайлика настрою)
  1. Оголошення теми і мети уроку

Today we are going to talk about seasons and weather. (Сьогодні ми з вами поговоримо про пори року та погоду)

  1. Введення в іншомовну атмосферу

But first let me tell you a little tale. When I went to our lesson, I was hearing that the seasons had a little fight. They can’t agree who what colour has, what character and what weather. And I think that our duty is to help them. Do we? And that’s why let’s remember the poem about seasons and their colours which we have learned at the 2nd form: (зображення 4-х дівчаток, прикріплених на дошці, різнокольорові квіти, які діти прикріплюють до кожного зображення)

 

Spring is green,

Summer is violet,

Autumn is yellow,

Winter is white.

(Але спершу дозвольте мені розповісти вам невеличку казочку. Коли я йшла до нас на урок, я почула, що пори року трішки посварилися. Вони не можуть домовитися хто який колір має, який характер і яку погоду. І я вважаю, що наш обов’язок допомогти їм. Чи не так? І тому давайте пригадаємо віршик про пори року та їхні кольори, який ми вивчили у другому класі.)

  • What season is it now?
  • What is the weather like today?

ІІ. Основна частина уроку

  1. Фонетична зарядка

We are continued to reconcile our seasons and look at the blackboard, please, there is a small poem about the weather. It has a secret, be attentive please. I’ll read it:

(А ми продовжуємо мирити наші пори року, погляньте, будь ласка, на дошку – тут невеликий віршик про погоду, але він з таємницею, будьте уважними, будь ласка. Я прочитаю його:)

When the weather is wet,

We must not fret,

When the weather is warm,

We must not storm.

  • What is the first letter of each line? – W
  • And what is the sound? [w]

 

  1. Writing (Письмо)

Робота в групах

Do you know that our seasons are sisters? And our duty is to do everything for this beautiful family. Let’s open your copybooks and write down today’s date and classwork. I’ll give you marple leaves with words. Your task is to put the words in correct order and to make up the sentences. Write down them in your copybooks.

(Чи знали ви що наші пори року - сестри? І наш обов’язок зробити все для цієї прекрасної сім’ї. Нумо відкриймо наші зошити і запишемо сьогоднішнє число та класну роботу. Я роздам вам папірці зі словами. Наше завдання скласти речення і записати їх у зошити.)

We can sledge and ski in winter.

We can swim in summer.

We can hear the bird’s singing in spring.

We go to school in autumn.

  1. Physical activity (фізкультхвилинка)

Maybe you’re tired, let’s have some rest (мабуть ви трохи стомилися, давайте відпочинемо)

One, one, one

I can run!

Two, two, two

I can jump too!

Three, three, three

Look at me!

  1. Reading (читання)

Let’s continue and our seasons want to play with you and they have some task for you, look at the words on the blackboard, find the odd word (що ж продовжуймо і наші пори року хочуть погратися з вами, тому у них для вас завдання: погляньте на слова на дошці та знайдіть зайве слово)

Winter, spring, July, autumn

Rainy, windy, cold, green

Warm, November, September, April

Jump, hot, swim, play

And now let’s to know about our seasons much more, open please your books at page 111 exercise 3 (а тепер дізнаймося про наші пори року трохи більше, відкрийте, будь ласка, свої книжечки на сторінці 111 вправа 3)

  1. Listening (аудіювання)

We almost reconcile our seasons, we have the last step to do it. I will read the sentences and your task is to say if it is TRUE or FALSE (Ми майже помирили наші пори рокуб у нас залишився останній крок, щоб зробити це. Я прочитаю речення і ваше завдання сказати ВІРНЕ воно чи НЕ ВІРНЕ)

  • It is cold in summer.
  • In winter some animals sleep.
  • School begins in autumn.
  • It is hot in summer.
  • There are a lot of fruit and vegetables in winter.
  • It is rainy in autumn.
  • Children have holidays in summer and in winter.
  • There are a lot of flowers in summer.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Homework  - ex.3,p.111 (читати, перекладати, вивчити слова)
  2. Підведення підсумків уроку
  • At this lesson we were discussing the seasons and their weather but the main thing which we did – we reconciled our sisters. Tell me, please, what do you like at our lesson? What was the hardest (easiest) at our lesson? Thank you for your work. Your answers were brilliant. You have got a good marks. (На нашому уроці ми обговорювали пори року та їхню погоду, але головне, що ми зробили – ми помирили наших сестер. Скажіть мені, будь ласка, що вам сподобалось на уроці? Що було найважчим (найлегшим) на нашому уроці? Дякую вам за вашу роботу, ваші відповіді були блискучими, тому ваші оцінуи у всіх гарні)
  1. Goodbye, children!

Goodbye, teacher!

 

 

 

 

Додатки

C.O._B_25__45069.1419350593.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\008\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\b5b9a78e99c8ba0b288805300b968f00.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\008\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\depositphotos_43763515-stock-illustration-beautiful-green-flower-on-a.jpg

C:\Users\008\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\images.jpeg

 

 

 

C:\Users\008\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\images (1).jpeg

C:\Users\008\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2019-04-11-11-56-16-766_com.android.chrome.png

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попела Ирина Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 квітня 2019
Переглядів
940
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку