Урок природознавства 4 клас

Про матеріал

Фрагмент уроку природознавства в 4 класі з використанням стратегії " Дискусійна Сітка Елвермана"

Перегляд файлу

«Дискусійна сітка Елвермана»

 

Стратегія «Дискусійна сітка Елвермана» або «павутинка» дискусій. Вона спрямована на організацію дискусії в класі й формування в учнів чіткої позиції щодо обговорюваної проблеми на рівні дібраних аргументів.

Вчитель формулює проблему над якою працюватиме клас.

Фрагмент уроку з природознавства в 4 класі

Для організації роботи учням пропонується скласти  таблицю.

Клас ділиться на дві групи: учні 1 групи висловлюють аргументи «проти», 2-«за».

В таблиці записані вислови дітей  4-б класу.

«Так»

Проблема

«Ні»

-Дерево можна спиляти за 5 хвилин, а росте воно 20-30 років.

-Не всі люди садять сільки дерев, скільки використовують(це і папір, і меблі, і топливо)

-Рослини-джерело кисню і чистого повітря.

Чи потрібно берегти

природу?

1 уч.: Ні, бо дерева можуть вирости самостійно, дати плоди.

 

-Бур,янами ми називаємо те, що не вміємо використовувати.

-Це корм для тварин.

-Це лікарські трави.

-Це добриво.

 

2 уч.: Ні, бо буряни засмічують городи.

 

-Комарі-єдине джерело корму птахів в Арктиці,переносять хімічні елементи необхідні рослинам.

За добу один павук може зловити до 400 шкідливих комах

Оси знищують 14 мільйонів кілограмів  комах за літо.

 

3 уч.: Ні, бо комарі, оси, павуки,  кусаються і переносять хвороби.

 

           Висновок: До кожного аргументу «проти» ( це було складніше для дітей), друга група склала по кілька аргументів «за». І дійшли спільного висновку, що природу треба берегти.

 

 

docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку