Урок природознавства "Тварини лісу влітку".

Про матеріал

Застосування різних методів та прийомів для розвитку пізнавальної активності учнів. Намагалася вдало поєднати паперовий ілюстративний матеріал та інформаційні технології. Застосовую діяльнісний підхід при вирішенні проблемної ситуації.

Перегляд файлу

          Тема. Тварини лісу

Мета: поглиблювати знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам’ять; виховувати  дбайливе ставлення до всього живого навколо нас.

ХідХід уроку

 

 1Психологічний настрій.

 Гра «Паличко, зупинись»

Діти стають в коло і передають один одному паличку. Коли учитель скаже: «Паличко, зупинись», учень, у якого в руках паличка, висловлює побажання однокласникам.

 

2. Синоптик  

Гра  «Мікрофон» – відповідаємо коротко

- Яка пора року?

- Який місяць?

- Який день і число?

- Стан неба? Яка температура повітря?

- Чи є опади? Вітер?

 

3. – Сьогодні ми працюватимемо в групах (вивішую табличу)

     - Нагадаємо правила роботи у групі

 

4.Постановка проблеми

- Подивіться на дошку. Спробуйте визначити тему уроку 

  (на дошці малюнки тварин) 

- Значить, піде мова про тварин. (під малюнками роблю запис «ТВАРИНИ»)

- Де живуть ці тварини?

= Що таке ліс? Давайте побудуємо асоціативний кущ

 

   

  • Отже. Тема уроку «Тварини лісу» 

 

5. Прогнозування результатів.

  • А ось погляньте на красуню яблуньку. Вона даруватиме нам протягом уроку свої смачні яблучна за хорошу роботу. Яка це пора року? Доведіть.
  • А щоб наше дерево стало ще кращим, на цих листочках напишіть, яким ви бачите наш урок і прикріпіть на дерево. 

(діти пишуть свої очікування від уроку і прикріплюють на дерево)

 

6.Завдання уроку (на дошці) 

- Спробуйте поставити завдання до нашого уроку користуючись цими словами:

Поглибити

Виховувати

 

7.Відео «Тварини лісу»

- Давайте ж познайомимося із жителями лісу.

ЗАВДАННЯ: хто більше запам’ятає мешканців  лісу  (за кожне правильно виконане завдання група отримує яблучко)   

  • Чи це всі тварини лісу?

 

       8.Робота з підручником

          - Щоб дізнатися більше про тварин лісу, попрацюємо з підручником.

 

       9. Кубик Блюма  

        - Зараз перевіримо, чи уважно читали. Запрошую по одному учню від групи. Вони по черзі кидатимуть кубик. Яке слова випаде, на таке питання відповідатимуть. За кожну правильну відповідь – яблучко для своєї команди.

 

      10. Фізхвилинка

- Давайте пригадаємо дитячі віршики чи пісеньки про тварин. Разом із ведмедем косолапим відпочинемо.

 

            11. Пазли   (на килимку)    

    - Для кожної команди на килимку лежать пазли. Потрібно зібрати назві лісового жителя.

- На  партах лежать цікавинки про вашу тваринку. Прочитайте нам.

 

            12. Гра «Четвертий зайвий» 

- Кожна група отримала по 4 малюнки тварин. Знайдіть зайву і поясніть.

 

            13.Гра «Показуха»  

- Проведемо конкурс капітанів. Вони отримують малюнок тварини, показують рухами та жестами її. Якщо команда відгадає тварину, що зображена на карточці у капітана, отримує яблуко.     

 

             ПІДСУМОК

             1.- Чиї очікування здійснилися, зніміть свій листочок

              2.  – Що візьмемо із собою влітку в ліс?  ( кошик, зошит, свисток)

              3. – Виконали ми поставлені завдання?   

              4. – Бажаю вам, щоб наш клас був таким дружним, як ці крабики (ВІДЕО)

               5. Оцінювання                                        

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
3002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку