Застосування різних методів та прийомів для розвитку пізнавальної активності учнів. Намагалася вдало поєднати паперовий ілюстративний матеріал та інформаційні технології. Застосовую діяльнісний підхід при вирішенні проблемної ситуації.
Тема. Тварини лісу
Мета: поглиблювати знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас.
ХідХід уроку
1Психологічний настрій.
Гра «Паличко, зупинись»
Діти стають в коло і передають один одному паличку. Коли учитель скаже: «Паличко, зупинись», учень, у якого в руках паличка, висловлює побажання однокласникам.
2. Синоптик
Гра «Мікрофон» – відповідаємо коротко
- Яка пора року?
- Який місяць?
- Який день і число?
- Стан неба? Яка температура повітря?
- Чи є опади? Вітер?
3. – Сьогодні ми працюватимемо в групах (вивішую табличу)
- Нагадаємо правила роботи у групі
4.Постановка проблеми
- Подивіться на дошку. Спробуйте визначити тему уроку
(на дошці малюнки тварин)
- Значить, піде мова про тварин. (під малюнками роблю запис «ТВАРИНИ»)
- Де живуть ці тварини?
= Що таке ліс? Давайте побудуємо асоціативний кущ
5. Прогнозування результатів.
(діти пишуть свої очікування від уроку і прикріплюють на дерево)
6.Завдання уроку (на дошці)
- Спробуйте поставити завдання до нашого уроку користуючись цими словами:
Поглибити
Виховувати
7.Відео «Тварини лісу»
- Давайте ж познайомимося із жителями лісу.
ЗАВДАННЯ: хто більше запам’ятає мешканців лісу (за кожне правильно виконане завдання група отримує яблучко)
8.Робота з підручником
- Щоб дізнатися більше про тварин лісу, попрацюємо з підручником.
9. Кубик Блюма
- Зараз перевіримо, чи уважно читали. Запрошую по одному учню від групи. Вони по черзі кидатимуть кубик. Яке слова випаде, на таке питання відповідатимуть. За кожну правильну відповідь – яблучко для своєї команди.
10. Фізхвилинка
- Давайте пригадаємо дитячі віршики чи пісеньки про тварин. Разом із ведмедем косолапим відпочинемо.
11. Пазли (на килимку)
- Для кожної команди на килимку лежать пазли. Потрібно зібрати назві лісового жителя.
- На партах лежать цікавинки про вашу тваринку. Прочитайте нам.
12. Гра «Четвертий зайвий»
- Кожна група отримала по 4 малюнки тварин. Знайдіть зайву і поясніть.
13.Гра «Показуха»
- Проведемо конкурс капітанів. Вони отримують малюнок тварини, показують рухами та жестами її. Якщо команда відгадає тварину, що зображена на карточці у капітана, отримує яблуко.
ПІДСУМОК
1.- Чиї очікування здійснилися, зніміть свій листочок
2. – Що візьмемо із собою влітку в ліс? ( кошик, зошит, свисток)
3. – Виконали ми поставлені завдання?
4. – Бажаю вам, щоб наш клас був таким дружним, як ці крабики (ВІДЕО)
5. Оцінювання