3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Урок природознавства в 2 класі , з використанням елементів ноосферної освіти, інтерактивних технологій та ІКТ. Звірі взимку.

Про матеріал
- формування предметних компетентностей : поглибити знання школярів про явища в живій природі, формувати в учнів уявлення про те, як зимують звірі, уміння аналізувати, робити висновки; формувати потребу в пізнанні природи; розвивати кмітливість, спостережливість , мислення ; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. - Формування ключових компетентностей : уміння вчитися: формувати здатність користуватися дидактичним матеріалом, співпрацювати в групі ; комунікативної: удосконалювати вміння ефективно спілкуватися, адекватно оцінювати свій внесок у спільну роботу; соціальної: формувати здатність брати до уваги думку інших людей.
Перегляд файлу

Урок природознавства в 2 класі , з використанням елементів ноосферної освіти, інтерактивних технологій та ІКТ

Тема уроку. Звірі взимку.

Мета:

  • формування предметних компетентностей : поглибити знання школярів про явища в живій природі, формувати в учнів уявлення про те, як зимують звірі, уміння аналізувати, робити висновки; формувати потребу в пізнанні природи; розвивати кмітливість, спостережливість , мислення ; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.
  •  Формування ключових компетентностей : уміння вчитися: формувати  здатність користуватися дидактичним матеріалом, співпрацювати в групі ; комунікативної: удосконалювати вміння ефективно спілкуватися, адекватно оцінювати свій внесок у спільну роботу; соціальної: формувати здатність брати до уваги думку інших людей.

 

Тип уроку. Вивчення нового матеріалу із застосуванням елементів ноосферної освіти, інтерактивних технологій , ІКТ.

Обладнання. Мультимедійний супровід; картки із зображенням звірів для гри «Поїзд»: аудіо запис звуків кроків по снігу , спокійної фонової мелодії; шаблони боразонів; клей; фломастер індивідуальні картки для само оцінювання «Мої успіхи».

Хід уроку

1.Організаційний момент

   1.Гармонізація настрою.(хором+жести) СЛАЙД 1.

Добре те, що сонце світить!

Добре те, що віє вітер!

Добре те, що сад цвіте!

Добре те, що ліс росте!

Добре вчитися у школі!

Добре гратися надворі!

Добре все навколо нас!

Добрий , дружний весь наш клас!

 

  2.Створення  кола об’єднання. СЛАЙД 2

-Візьміться за руки , посміхніться один одному. Кожен з нас – це частинка світу. Ми любимо себе. Ми любимо один одного і все , що нас оточує. Ми посилаємо свою любов всім дітям Землі (Діти Землі, ми любими Вас!). Ми посилаємо свою любов планеті Земля (Земле, ми любимо тебе!). Ми бажаємо всім миру, здоров’я і любові!

  ІІ. Фенологічні спостереження.

-У нашому класі панує затишна і тепла атмосфера. А яка погода на нас чекає за даними метеоцентру?

1.Хвилинка-цікавинка. СЛАЙД 3

Учень:

-За даними метеоцентру на сьогоднішній день в нашому класі очікується такий прогноз погоди: безхмарне небо на уроці, сильний вітер від  піднятих рук та глибоких знань , опади у вигляді великої кількості посмішок і блискавки від сяяння оченят.

2.Аналіз погоди. СЛАЙД 4

- А яка погода сьогодні за вікном? Відповіді учнів за планом:

  1. Пора року;
  2. Скільки місяців триває зима?
  3. Який місяць володарює зараз?
  4. Які ще народні назви має грудень?(мостовик , стружайло, вітровик, зимник, хмурень).
  5. День тижня.
  6. Стан неба.
  7. Вітер.
  8. Опади.
  9. Температура повітря.
  10.                    Інші явища…

ІІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності .

 ІV.Визначення теми уроку.

     1.Робота в групах. Інтерактивна гра  «Потяг».У вас на парті лежать картинки із зображенням тварин. Поселіть цих тварин у вагони по одному в кожний. То кого ви поселили у вагони? На які групи ділять усіх птахів?

- Яких птахів називають перелітними?

 - Чим вони живляться?

 - Назвіть їх. 

- А яких птахів називають осілими?

- Чим живляться осілі птахи?

- Назвіть їх.

- А хто не помістився у вагони?

- Як можна назвати цих тварин одним словом?

V. Визначення завдань уроку.

   1. Словникова робота. СЛАЙД 5.

- Дітки , я пропоную нам всім разом вирушити в експедицію у зимовий ліс А хто знає, що таке експедиція?..

- Отож, вирушаємо у путь!(звуки кроків по снігу)

 2.Інтерактивна гра «Мікрофон» - «Наші очікування».

СЛАЙД 6

  • Ось ми і опинилися у чарівному зимовому лісі, засніжені дерева сплять, навколо тиша, тільки чутно як де-неде поскрипує сніг.
  • Як ви вважаєте , про що ми дізнаємось під час експедиції?

VІ. Вивчення навчального матеріалу в оптимально-функціональному стані.

а)Сенсорно-моторний етап.

  1.Підготовчий етап.

-Сядьте зручно. Давайте трішки відпочинемо: розслабте шию, плечі, руки, ноги. Уявіть, як м’язи обличчя стають м’якими , розслабленими. Посміхніться! Які ви гарні коли посміхаєтесь!..

 2. Знайомство з навчальним матеріалом (звучить спокійна фонова мелодія)

Вчителем подається навчальний матеріал за підручником, учні слухають , спостерігаючи за слайдами та уявляючи те, про що йдеться. СЛАЙДИ 7-13

Фізкультхвилинка

Бесіда.

- Де відбувається наша експедиція?

- Які кольори оточували вас?

- Які звуки ви могли почути?

1) Робота в парах. СЛАЙД 14

Завдання:

*Підібрати зображення звіра до його силуету, приклеїти.

 *Про яких звірів зараз йшла мова?

Виступ доповідачів:

1)Зима страшна для тварин не так холодом, як голодом. Особливо важко знайти їжу під час снігопадів , у сильні морози. Взимку тварини худнуть, витрачається жир під шкірою , витрачаються сили. Тому на допомого тваринам приходять люди.

СЛАЙД 15

2)Про охорону тваринного світу піклується і наша держава. В основному законі нашої держави – Конституції, говориться, що тваринний світ є одним з основних компонентів навколишнього середовища, національним багатством України. В інтересах нинішнього і майбутніх поколінь в Україні  здійснюються заходи щодо охорони і відтворення тваринного світу. СЛАЙД 16

3)Коли наступає зима люди люди розкладають на полях та у лісі годівниці для звірів, наповнюють їх сіном для оленів і зайців, насипають у годівниці овес і пшеницю. А ще підвішують годівниці для птахів на дерева. Туди насипають різні крупи, кладуть сало, калину, насіння. Також підкормлюють білочок, для цього насипають у годівниці горішків. Це не просто цікаве спостереження, а й можливість врятувати чиєсь життя. СЛАЙД 17

7.Висновок.

- Який ми можемо зробити висновок? Чи легко звірям обходитись без допомоги людей?

- Тваринам потрібна допомога людей! СЛАЙД 18

VІІ. Підсумок уроку.

  1. Гра « Мікрофон»

-Ну що ж , наша експедиція завершилася і настав час з’ясувати , чи збулися ваші очікування, отримали ви знання , які сподівалися отримати на початку уроку? СЛАЙД 19

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Значення якого слова дізналися?

2. Рефлексація.

1) Гра « закінчи речення» СЛАЙД 20

-Оцініть свою роботу на уроці.

-«Сьогодні на уроці я…»

2) «Мої успіхи» СЛАЙД 21

VІІІ. Домашнє завдання СЛАЙД 22

Уявіть себе лісовим мешканцем і розкажіть про своє життя у зимовому лісі.

  • Спасибі за активну і гарну роботу на уроці ! Бажаю всім приємного продовження дня!

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку