Урок "Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10"

Про матеріал
Перевірити, узагальнити та систематизувати знання учнів, вміння розв’язувати приклади та задачі вивчених видів; розвивати усну математичну мову, логічне мислення, виховувати інтерес до книги, до точних наук, самостійність.
Перегляд файлу

Тема. «Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10»

Мета.  перевірити, узагальнити та систематизувати знання учнів, вміння розв’язувати приклади та задачі вивчених видів; розвивати усну математичну мову, логічне мислення, виховувати інтерес до книги, до точних наук, самостійність.

Обладнання: геометричний матеріал, презентація, картки для роботи в парах, інтерактивна дошка, математичний матеріал, «Lego».

Хід уроку

І. Організація класу

І. Психологічна релаксація

- Сьогодні ми знов завітали до нашого королівства математики.  Математика – наука точна і серйозна, прожити нам без неї навіть дня не можна.

І кожен із вас повинен пам’ятати (діти повторюють за вчителем)

Я-учень.

Я-хочу знати.

Я-думаю.

Я-вмію.

Я-знаю.

Я-творча особистість.

Я-зірочка.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

     1. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, чого кожний з вас зміг досягти? Що добре вміє робити? Які ще існують труднощі? Над чим слід ще попрацювати?

  1. Геометрична хвилинка.(робота в парах)
  •  Зараз я загадаю вам загадки. Її відгадкою буде назва якоїсь фігури. Вам потрібно знайти малюнок-відгадку серед фігур, які лежать у вас на парті, і викласти перед собою.

 

Маю я три сторони 
І три кути. 
Чи мене назвати 
Зможеш ти?
(Трикутник)


Він давно знайомий мій, 
Кожен кут у нім прямий. 
Всі чотири сторони 
Однієї довжини.
(Квадрат)



На квадрат я дуже схожий. 
Маю теж чотири сторони. 
Тільки дві з них протилежні — 
Однакової довжини. 
А сусідні — різні.
(Прямокутник)

Не стоїть і не стрибає
Жодного кута не має   
(Круг)

Перевірка завдання.

ІІІ. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

  1. Склад числа.

1)Гра «Ремонт» (робота в парах)

- Щоб відремонтувати будиночки потрібно знати кількість цеглин для ремонту. Розрахуйте необхідну кількість цеглин для кожного ремонту.

http://www.yrok.net.ua/_ld/70/48573250.jpg

  1.  Усна лічба з використанням цеглинок ЛЕГО
    • Скласти вежу відповідно до відповіді і кольору цеглинки.

        

 

     

  1.  Математичний диктант.

- Записати відповіді у зошит і викласти числа на дошці.

1) Запишіть суму чисел 8 і 1.

2) Запишіть різницю чисел 10 і 3.

3) Перший доданок 7, другий доданок 2. Знайдіть значення суми.

4) Зменшуване 9, від’ємник 3. Знайдіть значення різниці.

5) Число 8 зменшіть на 3.

6) Число 8 збільшіть на 2.

7) На скільки 6 більше за 3?

8) На скільки 3 менше ніж 5?

     4. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=sNvaWFmkuHE 

    5. Робота з підручником.(с.79)

    Завдання 1.

  • Назвіть «сусідів» чисел.

   Завдання 2.

  • Назви вирази з однаковим значенням. (прийоми додавання нуля)

   Завдання 3.

  • З’ясуйте, які павучки «помилилися».

   6. Робота з картками.

ІV.Підсумок.  Рефлексія.

  1. Вправа «Мікрофон»
  • Сьогодні я навчився…
  • Сьогодні мені було складно…
  • Тепер я зможу…
  • Дома я розповім про…

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
5419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку