Урок. Про що «розповідає» карта світу?

Про матеріал
Конспект уроку з предмету "Я досліджую світ" для учнів 2 класу. За стандартами НУШ.
Перегляд файлу

Тема. Про що «розповідає» карта світу?

Мета: навчити дітей працювати з картою; сформувати уявлення про екватор, полюси, материки;; розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, уміння порівнювати та робити висновки.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, зошит, карта світу, роздатковий матеріал, відео

Література: https://pidruchnyk.com.ua/1286-ya-doslidzhuyu-svit-gruschinska-2-klas.html;

https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-prirodoznavstva-dlya-4-go-klasu-na-temu-yak-zobrazhayut-miscevist-na-plani-umovni-znaki-na-plani-miscevosti-13722.html;

 

ХІД УРОКУ

І. Організація початку уроку

  1.                Ранкове коло.

-Добрий день, любі діти. Мене звати Марина Сергіївна і сьогодні урок «Я досліджую світ» проведу у вас я.  У мене сьогодні дуже гарний настрій. А який настрій  у вас? Поділіться своїм добром з сусідом.

- Діти, покладемо свої долоньки одна на одну та побажаємо добра, тепла, усмішок.

 - Яке сьогодні число?
- Який день тижня?

- Який місяць?

- Яка погода?

ІІ. Актуалізація знань

  •                   Яку форму має наша Земля?(куля)
  •                   Скільки сторін горизонту? Назвіть їх. (північ, південь, захід, схід)
  •                   Завдяки якому приладу можна дізнатися сторони світу?(компас)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Світ великий та загадковий. Люди з цікавість пізнають його. Деякі подорожують літаками, деякі пароплавами. Але всім необхідна одна важлива річ.

Картинки по запросу "торт рисунок"
Картинки по запросу "апельсин"
Картинки по запросу "рыба"
Картинки по запросу "ананас"
Картинки по запросу "кавун"
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

  •                   Діти, щоб дізнатися про що ми сьогодні поговоримо ви п овинні скласти слово з літер. Подивіться на малюнки, перша літера кожного слова буде тем ою нашого виховного заходу.
  •                   Правильно, ми поговоримо про карту світу.

V. Вивчення нового матеріалу.

  1.                Розповідь вчителя
  •                   Карта – це зменшене зображення землі. Умовно поділене на 4 частини, як ви вважаєте чому? (бо чотири сторони світу) На південну і північну півкулю Землю ділить екватор. Це горизонтальна умовна лінія, яка розташована на одноковій відстані від північного та південного полюсу.
  1.               
    Робота з зошитом
  •                   Відкрийте зошити на сторінці 13. У першому завданні необхідно вставите слово у визначення. Усі уважно прочитайте це речення і підійміть руку ті, хто знає яке слово необхідно вставити.
  1.                Бесіда
  •                   Також на карті ви можете побачити на карті, що деякі ділянки синього кольору, а деякі зеленого. Як ви вважаєте, від чого це залежить? (синій колір – вода, зелений - суходіл)
  •                   Так, вірно. А тепер подивіться на карту чого більше води чи суходолу? (води)
  •                   Вода займає 71% нашої планети та називається Світовим океаном. Він в свою чергу ділиться на Тихий океан, Атлантичний океан, Індійський океан та Північно Льодовитий океан.
  •                   Останні 29% це суходіл. Він в свою чергу поділяється на материки або континенти. Давайте разом їх назвемо. (Євразія, Африка, Австралія, Антрактида, Північна Америка та Південна Америка)
  •                   Подивіться уважно на карту, який материк найбільший? (Євразія) 
  1.                Робота з роздатковим матеріалом
  •                   Картинки по запросу "карта мира чб"Зараз я вам роздам картки, на яких ви замалюєте найбільший материк зеленим кольором.

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

  1.                Робота з зошитом
  •                  
    Візьміть зошити. У другому завданні червоним олівцем на карті намалюйте екватор. А нижче у віконечка запишіть кількість океанів та скільки півкуль.
  1.                Робота з підручником
  •                   Відкрийте підручник на сторінці 85 та прочитайте текст в пів голосу. Про що ми вже сьогодні згадали? А що було для вас нове?
  •                   Материки – це великі ділянки суші, що з усіх сторін омиваються океанами. А частини світу поділені людиною. Наприклад материк Євразія складається з частин світу Європа та Азія.  А материки Північна та південна Америка складає з себе тільки одну частину світу – Америку.
  1.                Робота з зошитом
  •                  
    У нас залишилось останнє завдання у зошиті. Запишіть знаки «дорівнює» або «не дорівнює» між словами.
  1.                Дослід
  •                   Діти, скажіть, як називається країна в якій ми живемо? А як ви вважаєте на якому материку вона знаходиться? А в якій частині світу?

VІ. Підсумок уроку.

  •                   Про що сьогодні йшла мова на уроці?
  •                   Що було складно?
  •                   Що було найцікавішим?
  •                   Про що ви вже знали
  •                   На цьому наш урок закінчився. До побачення!

 

docx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
2155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку