Урок-проект Таємниці англомовних пісень.

Про матеріал

Цілі проекту

• навчити створювати презентацію, публікацію;

• формувати усвідомлення важливості розуміти те, що чуєш;

• формувати вміння стисло, чітко представляти результати досліджень;

• розвивати вміння ілюструвати ідеї, думки, висновки;

• виховувати дружнє ставлення один до одного, повагу до культурних традицій інших народів.

Перегляд файлу

Метод проектів дозволяє:

  •          Показати вміння окремого учня чи групи використовувати набутий в школі дослідницький досвід.
  •          Реалізувати свій інтерес до предмета досліду, набутих знань до нього.
  •          Продемонструвати рівень навченості іноземної мови.
  •          Піднятися на вищу сходинку освіченості, розвитку, соціальної зрілості.

Наприклад:

  1. Учні 6 класу виконують проект «Як краще провести літо»… .
  2. Учні сьомого класу «Які місця Лондона захоплюють мене»… .
  3.  «Школа майбутнього» ( 9 клас) і т. д.

  Сучасне суспільство вимагає усвідомленості і компетентної особистості, здатної приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність. Ось чому необхідно робити кожний урок науковим, цікавим, захоплюючим для учнів.


Тема проекту. Таємниці англомовних пісень

Тематичні питання:

1. Чи знаєте ви, хто такий Стінг?

2. Чи подобається вам  його творчість?

3. Чи важливо розуміти, про що співає англомовний виконавець?

Змістові питання:

1. Основні факти про життя Стінга.

2. Основні  факти  про  творчість співака.

3. Основний зміст деяких пісень.

Цілі проекту

• навчити створювати презентацію, публікацію;

• формувати усвідомлення  важливості розуміти те, що чуєш;

• формувати вміння стисло, чітко представляти результати досліджень;

• розвивати вміння ілюструвати ідеї, думки, висновки;

• виховувати дружнє  ставлення один до одного, повагу до культурних традицій  інших народів.

Стислий опис.

 Працюючи з проектом, учні самостійно знаходять інформацію про Стінга, його творчість та життєвий шлях. Учням пропонується оформляти свої знахідки в письмовій формі. Діти вчаться самостійно знаходити цікаву інформацію з теми, для цього вони користуються Інтернетом, різними виданнями періодики. Також учасники проекту працюють над перекладом пісень. Вони вчаться аналізувати, робити висновки, відстоювати власну точку зору.

Основні знання та навички:

• основні факти про життя та творчість англійського співака Стінга;

• основні граматичні часові форми дієслова;

• знання орфографії;

• знання  лексичних  одиниць з теми;

• вміння правильно граматично будувати речення та питання;

• вміння користуватися додаткової та енциклопедичною літературою;

Диференціація  навчання: обдаровані учні роблять віршований переклад пісень, ілюстрації.

План  виконання проекту

Крок 1.

Перед початком роботи учні обговорюють обрану тему.

Крок 2.

Учні створюють презентацію. Для цього вони знаходять додаткову цікаву інформацію, пісні, кліпи, фото,    обговорюють    доцільність використання саме цього матеріалу. Перекладають пісні Стінга українською мовою. Намагаються переконати інших учнів власним прикладом  у важливості вивчення англійської мови та розуміння  змісту  англомовних пісень.

Крок 3.

Учні створюють публікацію, розробляють макет видання, аналізують   обрані   матеріали, пропонують  іншим   учням   ознайомитися  з  цікавими  фактами  про життя та творчість Стінга.

Крок 4.

Учні захищають свій проект, виконують пісні, демонструють ілюстрації та кліпи, які створили самі, та ін.

Працюючи безпосередньо над проектом "Таємниці англомовних пісень", діти знайшли інформацію про життєвий та творчий шлях співака, дослідили походження його псевдоніму.

Name: Gordon

Surname: Summers

Birthplace: England

State of family: married, has a son

Occupation: a teacher

Creative work: singer, actor, author of songs

-  Під час виконання проекту учні практикувалися і здобували знання та

навички з основних часових  форм дієслова.

На прикладі пісні "Desert Rose" були запропоновані такі завдання:

  •  You will read a narrative of what one wan dreamt of when he was walking

through a desert.

Change it from the Past narrative into Present and you’ll get the song of Sting. In some lines you will make No changes at all.

  • зробити літературний переклад пісні.

«Троянда пустелі»

Мені сняться дощі і сади зелені

Серед гарячих пісків пустелі.

А я просинаюсь щодня від болю,

Час пролетить, лиш дай йому волю.

Ще маю дивну мрію про вогонь

Ця мрія, ніби кінь, без втоми мчить в полон.

Дивлюсь на полум’я, на тіней зграї.

Моя  уява  давно малює  образи і ними грає,

О, ця троянда пустелі багряна…

Кожна з масок її – це обіцянка тайна.

Ця квітка в пустелі така гаряча.

Її аромат зводить з розуму наче.

А вогонь горить у моїх надіях.

Я давно розумію, що все це –

Зовсім не так, як мені здається.

Мені сняться дощі і сади зелені

Серед гарячих пісків пустелі.

А я просинаюсь щодня від болю,

І час так летить, лиш дай йому волю.

Ось я мрію про дощ знову,

Кину погляд у небо, вгору.

Знову чую цей аромат, закриваючи очі.

Він дарує солод сп’яніння, коханням шепоче.

Мені сняться дощі і сади зелені

Серед гарячих пісків пустелі.

А я просинаюсь щодня від болю,

Час пролетить, лиш дай йому волю.

Солодка в пустелі троянда багряна

Кожна з масок її – це обіцянка тайна,

Ця квітка пустелі така гаряча.

Її аромат зводить з розуму, наче

В пустелі троянда мила моя.

Пам’ять Едему полює на нас вікова.

Ця квітка пустелі, її аромат, немов пелена,

Дарує нам солод сп’яніння сповна.  

                   Юлія Корнієнко

 

- Працюючи над проектом учням  було     запропоновано  ознайомитися з піснею "They Dance Alone" і знайти в ній відоме прислів'я:

- As you mow you shall sow - ---------- ...

This proverb is partially cited by Sting in this song.

How do you understand its meaning in this context?

- Захищаючи проект, учні у формі дискусій відповідали на запитання:

1. Explain the title of the Song"Desert Rose".

2. What is the Song "They Dance Alone" written for?

3. Which lines of the song  " They Dance Alone" have produced the greatest effect on you"?

4. What ideas given in the song "The Soul Cages" do you find most interesting?

5. How do you understand the line  “men go crazy in congregations, but they only get better one by one"?  (The Soul Cages)

6.Does it mean that it's better for people to lead a secluded life?

7.What sort of congregations may Sting be talking about?

Підбиття підсумків. 1.Загальна оцінка роботи учнів над проектами.

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку