Урок-проєкт з виробничого навчання та організації обслуговування в зрг

Про матеріал

Урок-проєкт з виробничого навчання та організації обслуговування в зрг проводиться у групах з професії "Офіціант" з метою узагальнення вмінь та навиків з теми "Фламбування страв"

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Департамент освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації

Державний навчальний заклад «Кременецький професійний ліцей»

 

 

 

 

 

 

Методична розробка уроку – проекту

на тему:

«Використання фламбування страв та напоїв у закладах ресторанного господарства.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

творча група

викладачів та майстрів в/н

з професії «Офіціант; майстер

ресторанного обслуговування»

 

 

 

 

 

2021

Передмова

27 листопада 2020 року відбулося засідання творчої групи у складі викладача професійно – теоретичної підготовки – Дмитрів Н. О. та майстрів виробничого навчання – Лозинської Т. В., Бодяк К. І., Щербатко О. Б., Яцкевич Л. Є. Під час засідання було вибрано тему та мету уроку-проєкту, а також поділено групу на малі підгрупи для проведення досліджень. Кожна підгрупа отримала індивідуальне завдання та мету своєї роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК – ПРОЄКТ

Тема. Використання фламбування страв та напоїв у закладах ресторанного господарства.

Методична мета: впровадження інноваційних технологій на уроках виробничого навчання.

Мета:

  • навчальна – інтегрувати знання із професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки; систематизувати, удосконалити і закріпити професійні знання, уміння і навички щодо виконання фламбування страв та напоїв; набути вміння естетичної подачі страв фламбе;
  • розвиваюча - розвивати логічне мислення та пам'ять; формувати навички індивідуальної, парної та групової роботи; розвивати самостійність під час роботи, увагу, відповідальність за результат праці, комунікабельність та творчість;
  • виховна - виховувати у учнів любов до обраної професії, почуття відповідальності за якість роботи, вміння раціонально використовувати час, охайність, культуру спілкування, естетичний смак; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Міжпредметні зв’язки: організація і техніка обслуговування в ЗРГ; торгово-технологічне обладнання; санітарія та гігієна; охорона праці; виробниче навчання

Тип уроку - урок узагальнення, систематизації знань; удосконалення умінь і навичок.

Форма уроку - урок-проєкт.

 

 

Даний проєкт буде реалізований у два етапи:

- теоретичний;

- практичний.

Теоретичний етап (термін виконання – 1 місяць)

Для виконання теоретичного етапу творча група поділила учнів на малі групи. Кожна група отримала індивідуальне випереджуюче завдання:

 - перша підгрупа – «Історики» - досліджували історію походження фламбування; (Додаток 1)

 - друга підгрупа – «Технологи» - вивчали основний інвентар та устаткування для виконання фламбування; (Додаток 2)

 - третя підгрупа – «Інженери» - вивчали основні правила безпеки праці при виконанні фламбування страв; (Додаток 3)

 - четверта підгрупа – «Фламбмейстери» - досліджували основні види та техніку виконання фламбування страв та напоїв. (Додаток 4)

 

Етапи роботи над проєктом.

  1. Підготовчий етап проєкту:

Учні визначали проблему і тему творчого проєкту, основні цілі і завдання; обгрунтовували вибір саме цієї теми творчого проєкту. Складали за допомогою викладача план роботи для реалізації власного творчого проєкту; визначали можливі ресурси і затрати в ході підготовки проєкту.

  1. Етап планування:

На даному етапі учні збирали та опрацьовували необхідну для реалізації проєкту інформацію з літературних, інтернет та інших джерел. Визначали спосіб представлення результатів, тобто в якій формі буде звіт (текстовий опис результатів, діаграми, презентація, фотографії виробу або об'єкту, аудіо- або відеозапис спостережень або етапів створення результату проекту). Розподіляли завдання і обов'язки між учнями підгрупи.

  1. Технологічний етап:

Технологічний етап творчого проєкту - це саме процес виготовлення об’єкту або створення результату дослідження (буклет, брошури, презентації тощо). Учні кожної підгрупи проводили те, що запланували: дослідження, спостереження, різні експерименти, виконання технологічних операцій. Для систематизації інформації керівник проєкту проводила індивідуальні консультації з кожною малою групою.

  1. Заключний етап

Учні оформляли форми надання результатів роботи над проєктом: буклет, брошури, доповідь, презентації, проводили захист свого творчого проекту під час семінару та брали участь в його обговоренні.

 

Для закріплення набутих вмінь та навичок по фламбування страв та напоїв буде проведено урок виробничого навчання.

 

 

doc
Додано
31 травня 2022
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку