Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з професійно – теоретичної підготовки з професії «Майстер ресторанного обслуговування»

Про матеріал
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з професійно – теоретичної підготовки розроблено для оцінювання досягнень учнів по модульній системі з професії «Майстер ресторанного обслуговування» 4 розряд
Перегляд файлу

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з професійно – теоретичної підготовки з професії «Майстер ресторанного обслуговування»

 

 

Майстер ресторанного обслуговування

Модуль МРО – 4.1.

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Середній рівень

4

Учень (учениця) на рівні запам'ятовування без розуміння відтворює навчальний матеріал, а саме порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та виконує практичні завдання з допомогою викладача. Стикається зі значними труднощами при аналізі та порівнянні. Недостатньо усвідомлено користується технічною та конструкторсько-технологічною документацією: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики;  припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може.

5

Учень (учениця) на рівні запам'ятовування без достатнього розуміння відтворює основні положення навчального матеріалу а саме порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та виконує практичні завдання з частковою допомогою викладача. 3 помилками дає визначення основних понять. Може частково обгрунтувати і проаналізувати свою відповідь. Недостатньо усвідомлено користується технічною і конструкторсько-технологічною документацією: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. На середньому рівні використовує іноземну мову для обслуговування відвідувачів. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики;  припускається помилок, які самостійно виправити не може.

6

Учень (учениця) без достатнього розуміння відтворює основний навчальний матеріал, а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та виконує практичні завдання з епізодичною допомогою викладача. 3 окремими помилками дає визначення основних понять: торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правила використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду. Може частково аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки. Користується окремими видами технічної і конструкторсько-технологічної документації: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. На середньому рівні використовує іноземну мову для обслуговування відвідувачів. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики; припускається помилок, які може частково виправити

Достатній рівень

7

Учень (учениця) самостійно з розумінням відтворює суть основних положень навчального матеріалу, а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах. Дає визначення основних понять: торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правила використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; аналізує, порівнює, робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, але містить неточності й недостатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики;  за типовим алгоритмом (послідовність дій) з консультативною допомогою викладача. Користується довідковою інформацією, технічною і конструкторсько-технологічною документацією: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. На достатньому рівні використовує іноземну мову для обслуговування відвідувачів. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

8

Учень (учениця) самостійно з розумінням відтворює основний навчальний матеріал, а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах (стандартних ситуаціях). Дає визначення основних понять: торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правила використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; аналізує, порівнює інформацію, встановлює її зв'язок з обраною професією та робить висновки. Відповідь у цілому правильна, логічна та достатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики; за типовим алгоритмом з консультативною допомогою викладача. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною та конструкторсько-технологічною документацією: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. На достатньому рівні використовує іноземну мову для обслуговування відвідувачів. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

9

Учень (учениця) володіє основним навчальним матеріалом в усній, письмовій і графічній формах, а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та застосовує його при виконанні практичних завдань як у типових, так і в дещо ускладнених умовах. Дає визначення основних понять: торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правила використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду,  аналізує, порівнює і систематизує інформацію, встановлює зв'язок з обраною професією та робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, логічна і достатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики за типовим алгоритмом з консультацією викладача. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною та конструкторсько-технологічною документацією: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. На достатньому рівні використовує іноземну мову для обслуговування відвідувачів. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які може виправити.

Високий рівень

10

Учень (учениця) уміє усвідомлено засвоювати нову інформацію, а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури, обсягом, передбаченим програмою. Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу та здатний їх правильно використовувати для виконання практичних завдань. Відповідь учня (учениці) повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки з незначною консультацією викладача. Вміє самостійно користуватися джерелами інформації. Розрізняє і готує до роботи торгово-технологічне обладнання, реєстратори розрахункових операцій, R-keeper; виробничий інвентар, інструменти, ваговимірювальні прилади, посуд,  аналізує, порівнює і систематизує інформацію Учень (учениця) самостійно і правильно застосовує довідкову інформацію, технічну та конструкторсько-технологічну документацію: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. На високому рівні використовує іноземну мову для обслуговування відвідувачів. Практичні завдання щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики виконує в цілому правильно в повному обсязі як з використанням типового алгоритму, так і в дещо змінених умовах. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається окремих неточностей, які може виправити самостійно. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нового обладнання та устаткування.

11

Учень (учениця) володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу в повному обсязі а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та здатний їх ефективно використовувати для виконання всіх передбачених навчальною програмою практичних завдань. Відповідь учня (учениці) повна, правильна, логічна і містить аналіз, систематизацію, узагальнення навчального матеріалу. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно й усвідомлено застосовує всі види довідкової інформації, технічної та інструкторсько-технологічної документації в межах навчальної програми: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. Може самостійно складати окремі її види. Практичні завдання щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики виконує правильно у повному обсязі як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається незначних неточностей, які самостійно виявляє та виправляє. Виказує пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нового обладнання та устаткування.

12

Учень (учениця) володіє системними знаннями навчального матеріалу а саме: порядок підготовки торгівельної зали до обслуговування відвідувачів; загальні правила і послідовність сервірування столів; види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання; правила полірування столового посуду та столових приборів; форми складання серветок; правила оформлення столу квітами та іншими прикрасами; види сервірування столів; правила обслуговування клієнтів у номерах готелів; правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури та ефективно їх застосовує для виконання практичних завдань, передбачених навчальною програмою. Відповідь учня (учениці) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та між предметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно і усвідомлено використовує всі види довідкової, технічної та конструкторсько-технологічної документації в межах навчальної програми: види меню, прейскурантів, карт вин, карт напоїв та інших видів спеціальних карт для різних типів підприємств, технологічні картки; калькуляційні картки. Бездоганно виконує практичні завдання щодо правил декантації, фламбування та траншування страв; правил оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками; правил обслуговування клієнтів по типу: «Кейтерінг»,«Шведський стіл», «Фуршет», «Бенкет-чай», «Бокал шампанського» та інших видів обслуговування; правил експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, реєстраторів розрахункових операцій, R-keeper; правил використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду; терміну реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів; правил обслуговування учасників конференцій, фестивалів, нарад ; основи психології; принципи професійної етики як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нового обладнання та устаткування.

 

Майстер ресторанного обслуговування

Модуль МРО – 4.2.

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Середній рівень

4

Учень (учениця) на рівні запам'ятовування без розуміння відтворює навчальний матеріал щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг та виконує практичні завдання з допомогою викладача. Стикається зі значними труднощами при заповненні розрахунково-господарської документації. Недостатньо усвідомлено користується технічною та конструкторсько-технологічною документацією: касові ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може.

5

Учень (учениця) на рівні запам'ятовування без достатнього розуміння відтворює основні положення навчального матеріалу щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг та виконує практичні завдання з частковою допомогою викладача. 3 помилками заповняє господарську документацію ЗРГ. Може частково обгрунтувати і проаналізувати свою відповідь. Недостатньо усвідомлено користується технічною і конструкторсько-технологічною документацією: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається помилок, які самостійно виправити не може.

6

Учень (учениця) без достатнього розуміння відтворює основний навчальний матеріал щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг та виконує практичні завдання з епізодичною допомогою викладача. 3 окремими помилками заповняє господарську документацію ЗРГ та

дає визначення основних понять. Може частково аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки. Користується окремими видами технічної і конструкторсько-технологічної документації: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається помилок, які може частково виправити.

Достатній рівень

7

Учень (учениця) самостійно з розумінням відтворює суть основних положень навчального матеріалу щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах. 3 незначними помилками заповняє господарську документацію ЗРГ, дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, але містить неточності й недостатньо обґрунтована. Користується довідковою інформацією, технічною і конструкторсько-технологічною документацією: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

8

Учень (учениця) самостійно з розумінням відтворює основний навчальний матеріал щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах (стандартних ситуаціях). 3 незначними помилками заповняє господарську документацію ЗРГ, дає визначення основних понять, аналізує, порівнює інформацію, встановлює її зв'язок з обраною професією та робить висновки. Відповідь у цілому правильна, логічна та достатньо обґрунтована. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною та конструкторсько-технологічною документацією: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

9

Учень (учениця) володіє основним навчальним матеріалом щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг в усній, письмовій і графічній формах та застосовує його при виконанні практичних завдань як у типових, так і в дещо ускладнених умовах. 3 незначними помилками заповняє господарську документацію ЗРГ, дає визначення основних понять, аналізує, порівнює і систематизує інформацію, встановлює зв'язок з обраною професією та робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, логічна і достатньо обґрунтована. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною та конструкторсько-технологічною документацією: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається несуттєвих помилок, які може виправити.

Високий рівень

10

Учень (учениця) уміє усвідомлено засвоювати нову інформацію матеріалом щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг в усній, письмовій і графічній формах, обсягом, передбаченим програмою. Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу та здатний їх правильно використовувати для виконання практичних завдань. Відповідь учня (учениці) повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки з незначною консультацією викладача. Вміє самостійно користуватися джерелами інформації. Учень (учениця) самостійно і правильно застосовує довідкову інформацію, технічну та конструкторсько-технологічну документацію: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається окремих неточностей, які може виправити самостійно. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії.

11

Учень (учениця) володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу в повному обсязі щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг в усній, письмовій і графічній формах, та здатний їх ефективно використовувати для виконання всіх передбачених навчальною програмою практичних завдань. Відповідь учня (учениці) повна, правильна, логічна і містить аналіз, систематизацію, узагальнення навчального матеріалу. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно й усвідомлено застосовує всі види довідкової інформації, технічної та інструкторсько-технологічної документації в межах навчальної програми: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції.. Може самостійно складати окремі її види. При відповіді та виконанні практичних завдань щодо оформлення господарсько-розрахункової документації припускається незначних неточностей, які самостійно виявляє та виправляє. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії.

12

Учень (учениця) володіє системними знаннями навчального матеріалу щодо правил складання заявок; правил приймання продукції за кількістю та якістю та зберіганням продукції, вимог до оформлення супровідних документів; правил складання товарних звітів; правил оформлення супровідних документів; правил роботи та виведення звітів на реєстраторах розрахункових операцій; порядку ведення книг обліку, розрахункових операцій, розрахункових книжок; правил ведення товарно-касових книг в усній, письмовій і графічній формах, та ефективно їх застосовує для виконання практичних завдань, передбачених навчальною програмою. Відповідь учня (учениці) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно і усвідомлено використовує всі види довідкової, технічної та конструкторсько-технологічної документації в межах навчальної програми: ордери, інвентаризаційні описи, акти недостач та лишків, заявки на отримання продукції. Бездоганно виконує практичні завдання щодо оформлення господарсько-розрахункової документації як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії.

 

doc
Додано
31 травня 2022
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку