Урок " Проектування м' якої іграшки методом біоформ " Текст

Про матеріал
Конспект уроку "Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Практична робота: проектування іграшки методом біоформ. Графічне зображення.
Перегляд файлу

Тема уроку: Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Практична робота: проектування іграшки методом біоформ. Графічне зображення.

Мета проекту: поглибити і систематизувати знання учнів про етапи проектування; виховувати наполегливість, допитливість, уважність; розвивати пізнавальну активність.

Хід уроку

1.Організаційний момент

Привітання, перевірка готовності учнів до уроку.

Розминка: Пояснити зміст приказок

  1. Ліниві руки – не рідня розумній голові.
  2. Вмілі руки – не для скуки.

2.Актуалізіція опорних знань учнів.

Диспут

Чи є у вашому домі речі, виготовлені або оздоблені власноруч, кимось із членів родини?

Чи можна власноруч виготовити гарну річ замість того, щоб придбати її у магазині?

3. Мотивація навчальної діяльності.

Дійсно, будь-який вибір можна виготовити власноруч. Потрібно тільки бажання і терпіння.

Повідомлення теми на завдань уроку.

4. Вивчення нового матеріалу

Мяка іграшка – один з найдавніших видів декоративно-ужиткового мистецтва – прикрашає наш український побут, радує око. Для дітей – вона забава, гра; дорослі, дивлячись на мяку іграшку мимоволі переносяться у світ дитинства, кустарі, які передавали свою майстерність з покоління в покоління.

Першим збирачем і дослідником народної іграшки був священик із Суботова Марко Грушевський, який у 1904 р. опублікував свою працю «Дитячі забави та ігри усякі, зібрані в Київської губернії»

Усі люблять м’які іграшки. Психологи радять, щоб у дітей, що досягли трирічного віку, були іграшки із різних матеріалів у процесі гри дитина будить вчитися розрізняти матеріали. В магазині досить величезний асортимент іграшок, але все ж зшита своїми руками є найбільш унікальною та цінною.

 Сучасні іграшки мають різне призначення:

1)Розвиваючі іграшки для дітей;

2)Декоративні іграшки для оздоблення приміщень;

3)Колекційні іграшки4

4)народна іграшка;

5)Обрядова іграшка;

6)Іграшки для театральних вистав;

7)Іграшки-сувеніри

 За формою мякі іграшки бувають пласкі та обємні.

Пласка іграшка – проста, бо складається з двох однакових деталей.

Об’ємна іграшка – складна у виконані, бо складається з багатьох об’ємних частин, але така іграшка більш точно відтворює фігурки людини чи тварини.

5.Практична робота учнів

1) Вступний інструктаж з виконання завдання. Учитель пропонує учням обєднатися у групи(3-4 особи). Кожна група одержує завдання відгадати загадки і зоповнити таблицю та намалювати іграшку-відгадку.

2) Робота в групах(3-4 особи)

Учні відгадують загадки, заповнюють таблицю, малюють малюнки.

 

Назва іграшки

Матеріали для виготовлення

Матеріал для набивання

 

 

 

 

Наче сонячні клубочки

Хтось розсипав біля квочки

Хто це там пищить, малята? (Курчата)

 

І в день, і в ночі

У кожній на печі (Кіт)

 

Куди не повзе-

Всюди за собою

Свою хату везе (равлик)

 

Крізь зимові заметілі

Пташенята прилетіли

В них червоні гарні груди

Ніби яблука усюди

Хтось розсипав у дворі

Звуться пташки…(снігурі)

 

Мордочка вусата

Шубка полосата,

Часто вмивається,

А з водою не не знається (кіт)

 

Я веселий звірок

Плиг з ялинки на дубок(білка)

 

На лугу він важно бродить,

Та з води сухим виходить

Носить красні черевика

Дарує м‘які пір‘їнки (гусь)

 

Після заповнення таблиці вчитель організовує її обговорення.

6.Рефлексія

«Просто знати – це ще не все, знання потрібно використовувати» (Гете)

Самооцінювання навчальної діяльності

 

Я зможу зробити добір необхідних матеріалів, інструментів і пристосувань

 

Я зможу застосувати свої знання під час роботи

 

Я зможу дати власну оцінку своєї роботи на уроці

 

 

7. Підсумок уроку та домашнє завдання: принести матеріали та інструменти для виготовлення м’якої іграшки.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Земелько Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 березня 2019
Переглядів
4361
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку