10 клас, урок 5
Тема. Професії майбутнього. Навчання в Інтернеті
Мета: закріпити знання з теми Інфографіка; розглянути тенденції, проблеми на ринку праці та їх причини; ознайомитися з професіями, які зникають, які є і які будуть затребуваними; ознайомитися з україномовними платформами для самостійного навчання, зокрема для підготовки до ЗНО; виховувати громадянську відповідальність, самостійність, профкомпетентність; розвивати вміння аналізувати, планувати, мислити на перспективу.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: смарт-дошка, комп’ютери, навчальна презентація
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань
Вдома учні працювали над міні-проектом «Моя перша Інфографіка». Було запропоновано 10 тем – з уже вивченого розділу «Інформаційна безпека» та попередньо з розділу «Професії майбутнього». Онлайн-сервіс для створення інфографіки учні вибирали і опановували самостійно, роботи надіслали в Клас.
Загальні зауваження до проектних робіт були – невідповідність зображень і тексту, граматичні помилки в тексті, невдалий добір кольорів тла і тексту.
ІІ. Мотивація теми і мети уроку
Усі ви прийшли у 10 клас плануєте стати студентами хочете опанувати певну професію отримати відповідну роботу, яка би вам подобалася і була гідно оплачувана
Але, щоб дійти до останнього пункту в цьому ланцюжку, треба заздалегідь врахувати деякі речі. Які саме, як ви думеєте? (учні висловлюють свої припущення).
Поговоримо про це сьогодні. Оголошення теми і мети уроку.
ІІІ. Засвоєння нових знань (за презентацією)
2) Ризик автоматизації та роботизації (приклади професій, які зникнуть/не зникнуть) – слайди 4-7 та приклади учнівської інфографіки на тему «Топ 5 професій, які зникнуть», «Топ 10 професій майбутнього»
3) Обговорення причин зменшення робочих місць
4) Навчання в Інтернеті (українські портали) – допомога в підготовці до ЗНО
5) Робота з порталом «Обери професію своєю мрії» www.hryoutest.in.ua
З метою сприяння свідомому обранню професії своєї мрії, щоб стати успішними в житті та реалізувати себе в Україні, знайомимось з порталом «Обери професію своєї мрії» (згідно з Всеукраїнським проектом з профорієнтації та побудови кар’єри, який розпочав «Інститут модернізації змісту освіти»).
ІІІ. Формування вмінь та навичок
ІV. Підсумок. Оцінювання.
V. Домашнє завдання
а) с. 18 (3) – надіслати в Клас скріншоти запиту і результатів пошуку;
б) на порталі «Обери професію своєї мрії» пройти урок1 «Як обрати професію своєї мрії» з однойменного модуля (надіслати в Клас скріншот вікна з повідомленням про закінчення уроку)