Урок "Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданку. календар."

Про матеріал

Формувати поняття прямокутник; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; (предметно-навчальну компетентність)

сформувати вміння користуватися календарем; (предметно-навчальну компетентність)

розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; (когнітивну компетентність)

виховувати самостійність, допитливість, партнерство. (соціальну компетентність)

Перегляд файлу

 

Тема. Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Календар

Мета. Формувати поняття прямокутник; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розвязувати задачі;                                                                  (предметно-навчальну компетентність)

сформувати вміння користуватися календарем;                                     (предметно-навчальну компетентність)

розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки;                                                                              (когнітивну компетентність)

виховувати самостійність, допитливість, партнерство.                                       (соціальну компетентність)

Обладнання: сигнальні картки, задачі-малюнки, рисунки, схеми до задач, програвач уроків № 23 (пояснення «Календар»).

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент

Я усміхаюсь сонечку –

Здрастуй, золоте!

Я усміхаюсь квіточці –

Хай вона цвіте!

Я усміхаюсь друзям –

Зичу їм тепла.

Гостям усміхаюся –

Зичу їм добра.

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Взаємоперевірка домашнього завдання, взаємооцінка.
  2. Каліграфічні вправи за варіантами з усним обчислюванням прикладів:

10+50-30-20-6+9-5+40

15-7+10+2+40+4-60+9-5

  • Перевірте, чи правильно ви записали числа: 48,8.
  1. Розвязування задач, складених учнями, на знаходження третього доданка.

 

 

 

Задача

Упродовж жовтня було 12 ясних днів, 14 хмарних, а решта – дощові. Скільки дощових днів було у жовтні?

  1. Практична робота

(У дітей на партах паперові квадрати, прямокутники)

Як можна перевірити, не користуючись ніякими інструментами, що вирізаний із паперу чотирикутник є прямокутником, квадратом?

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. Робота над новим матеріалом.
  1. Підготовча робота № 323

Чи є серед них фігури з прямим кутом?

Виявляється, що серед цих чотирикутників, є фігури у яких всі кути прямі. Як можна назвати фігуру, у якої всі кути прямі?

  1. Прочитайте і запам’ятайте правило на с. 62.
  2. Виконання завдання № 324 (за варіантами) – первинне закріплення нового матеріалу

Що цікавого ви помітили?

(У першого прямокутника всі сторони однакові.)

Фігура, в якої всі сторони однакові і кути прямі, називається квадратом. Це різновид прямокутників.

  1. Фізкультхвилинка
  1. Розвиток математичних умінь
  1. Практична робота в парах

Як ви вважаєте, навіщо нам потрібен календар?

Скільки місяців у році?

Назвіть місяці, в яких по 30, 31 дню.

  1. Електронне пояснення матеріалу про календар. Виконання завдань з календарем.
  2. Гра «Полічи, скільки у місяці днів» («Зігни пальці в кулачок»)
  3. Закріплення знань про календар

Робота в групах:

Зима

Скільки місяців мають по 30 днів. Які?

Весна

Скільки місяців мають по 31 дню. Які?

Літо

Чи правильне це твердження?

Перед листопадом був жовтень, а після жовтня буде грудень.

Осінь

Чи завжди таке твердження правильне?

Місяць має 30 днів.

  1. Розв’язування задач
  2. Творча робота над задачею.
  1. Підсумок уроку
  1. –Яка фігура називається прямокутником?
  • Навіщо людям календар?
  1. Домашнє завдання

Запропонуй рідним завести сімейний календар, де буде записано всі визначні дати, які святкує твоя родина.

 

 

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
1071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку