Урок "QR- коди в навчанні"

Про матеріал

Урок - розробка на тему "QR- коди в навчанні", який охоплює тему кодування даних у 8 класі з предмету "Інформатика". Учні ознайомлюються з поняттям кодування і декодування інформації, встановлюють на свої смартфони сканери, формують власні команди, для того щоб розкодувати різного типу дані, та QR-коди створені для власної школи, а потім і самі за комп'ютером ознайомлюються з різними on-line генераторами і кодують свою інформацію створюючи власні QR-коди (персональної візитної карти, посилання,телефону чи смс), в свою чергу вчитель розкодовує за допомогою свого смартфона ці дані і повідомляє їх учням.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики для учнів 8 класів на тему “QR- коди в навчанні

Цілі:

  •                    навчальна: вивчаємо поняття кодування інформації, зокрема QR-коди як один з способів кодування інформації, формування вміння створення QR – кодів та встановлення QR-сканерів на свої смартфони відповідно до власної ОС;
  •                    розвивальна: розвиток логічних, творчих і практичних навичок саме в кодуванні різного типу інформації;
  •                    виховна: виховання інформаційної культури учнів, шанобливого ставлення до компютерної техніки.

Тип уроку: засвоєння нового  навчального матеріалу та набуття нових навичок.

Місце проведення: кабінет інформатики.

Обладнання: паперові заготовки з попередньо створеними на них вчителем QR- кодами для команд, смартфони, ПК, наявність мережі Інтернет, додаткові матеріали.

Виконавець:

Вчитель інформатики

СЗШ №7

Пархуць М.В.

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний етап

Привітання з учнями. Перевірка присутності учнів на уроці.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Розповідь вчителя  про те, для чого кодувати інформацію, і які її види  можливо кодувати (смс, текст, візитку, посилання, здебільшого багато навчальної інформації ), і які є найбільш поширені способи кодування. Ознайомлення учнів з програмами Qr-code generator, QRcodes, які передбачають створення власних QR- кодів (розглядаємо поняття статичного і динамічного коду, додавання фрейму і логотипу).

Ознайомлення учнів з різними інструментами для сканування QR- кодів, які є безкоштовні, постійно оновлююються та мають зручний інтерфейс, і їх можна завантажити на свій смартфон з Google Play та App Store. Визначаємо з учнями  переваги QR- кодування (швидко, зручно, не складно).

  1. Формування  вмінь і навичок.

Робота з смартфонами.

Учні формують команди, підключаються до WI - FI мережі, встановлюють спеціальні додатки на свої смартфони з Google Play та App Store  для того, щоб сканувати і записати інформацію QR – кодів з розданих їм карток.

C:\Users\Maryana\Desktop\QR2.jpg

 

 

Команда №1

 

https://qrcgcustomers.s3.amazonaws.com/account3267107/qrcodes/9989229.png

 

 

 

https://qrcgcustomers.s3.amazonaws.com/account3267107/qrcodes/9989297.png

 

 

Команда №2

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_ створіть візитку.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_Візитка.jpg

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\QR_посилання вправи.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_запитання.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_запит 2.jpg

 

 

Команда №3

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_ створіть візитку.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_Візитка.jpg

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\QR_посилання вправи.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_запитання.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Завдання учням QR_code\static_qr_code_запит 2.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\IMG-4009090230f4b8008ceb3685964bec27-V (2).jpgC:\Users\Maryana\Desktop\IMG-197f22e028dccfa0f904e1b398a03f8b-V.jpgC:\Users\Maryana\Desktop\QR1.jpg

 

Наступним практичним завданням для учнів є розглянути та декодувати QR- коди з логотипом власної школи, після цього перейти за вказаним у них посиланням та переглянути відео про свій навчальний заклад.C:\Users\Maryana\Desktop\IMG-0c5a3884a1d8afc7c65d4c96ed4919db-V.jpg C:\Users\Maryana\Desktop\Флешка 2017\QR_коди\Коди\QR_Code_посилання.jpg

C:\Users\Maryana\Desktop\Флешка 2017\QR_коди\Коди\СШ №7.jpg

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Флешка 2017\QR_коди\Коди\QR_Code Зображення.pngC:\Users\Maryana\Desktop\Флешка 2017\QR_коди\Коди\QR Подія.png

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Флешка 2017\QR_коди\Коди\My_Video_Page.png

 

 

 

C:\Users\Maryana\Desktop\Флешка 2017\QR_коди\Коди\QR My_Gallery.jpg

Робота за компютером.

Увага! Дотримуємося правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Учні знайомляться з програмами для створення QR- кодів, створюють свої QR – коди майбутньої персональної візитної карти за допомогою цих on-line генераторів (Qr-code generator, QRcodes та ін.), кодують посилання на цікаві їм web-сторінки.

C:\Users\Maryana\Desktop\IMG-11e77b74cd459aa728844802121091d5-V.jpg C:\Users\Maryana\Desktop\QR-5.jpg

  Вчитель у свою чергу повинен розкодувати QR – коди кожної команди за допомогою смартфона і повідомити приховану інформацію учням.

  1. Підсумок уроку

Опрацювати відповідний параграф підручника. Створити QR – код свого домашнього завдання з улюбленого предмету (за бажанням роздрукувати).

Учні класу дуже добре сприйняли цей інноваційний метод, їм було цікаво навчатись з своїми смартфонами.

Використання QR-кодів дозволяє урізноманітнити навчальний процес. Учні з зацікавленістю використовують програму для сканування кодів, легко переходять за посиланнями, почуваються інноваційними.

Учні створювали коди в двох генераторах, визначили який краще використати для реалізації поставленої задачі. Навчилися використовувати мобільні телефони для навчальних цілей ,а також ознайомились  з новими програмами, отримали задоволення від уроку і формування нових вмінь. 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Альошина Діна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
5830
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку