Урок "Регбі-5. Ознайомлення з новою грою."

Про матеріал

Готова розробка уроку "Регбі-5". Метою уроку є ознайомлення учнів з новим видом спорту.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури

Тема: Регбі-5. 5 клас

Мета: Виховувати в учнів інтерес до занять регбі-5, розвивати координацію рухів та передачу мяча за допомогою елементів гри.                               

Завдання: Повторити техніку ведення мяча на місці та в русі;

 -ознайомити з технікою передачі та ловіння овального мяча;

                 -відпрацювати передачу овального мяча за допомогою гри «Квач»

                 -закріпити вивчені елементи за допомогою гри – регбі-5;

               -виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою, баскетболом та елементами гри  – регбі-5.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: Свисток, секундомір–2шт, м’ячі овальні для регбі –10 шт, м’ячі баскетбольні–20шт, пояси зі стрічками –10шт, прапорець, фішки– 20 шт, маніжки– 2шт

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина ( 9хв)

1.Організований перехід до місця заняття.

1хв

В колону по одному, дистанція 1 крок.

2. Шикування, привітання, замір ЧСС за 10с., повідомлення завдань уроку та правил техніки безпеки.

- Вчитель на урок заходить з чорною скринькою в якій знаходяться мячі: баскетбольний, футбольний, волейбольний та регбійний.

- Чим вам цікава гра баскетбол?

- Швидше рухається на майданчику гравець чи летить м’яч?

- Як ви вже зрозуміли ми сьогодні на уроці будемо відпрацьовувати передачу м’яча.

- За допомогою чого ще команда переміщається на половину поля суперника?

- На уроці познайомимося з елементами цікавої гри в якої ведення не має. Будьте уважні і ви дізнаєтеся, що ж це за гра.

3хв

Перевірити інтервал. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та показники ЧСС не більше 16разів 90-100уд/хв.

Учні намагаються відгадати що в скринькі.

 

 

Діти відповідають - мяч швидше летить по майданчику, ніж рухається гравець.

 

 

 

 

Так. Вірно, за допомогою ведення.

3. Повільний біг в колону по одному.

1хв

Звернути увагу на дистанцію 2 кроки. Правила техніки безпеки: не обганяти, не штовхатися, не ставити підніжки.

 

 

4. Загально-розвивальні вправи в русі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Біг з високим підніманням стегна;
  • біг з закидом гомілок;
  • правим боком – приставним кроком;
  • лівим боком – приставним кроком;
  • біг на прямих ногах;
  • вистрибування з ноги на ногу;
  • пересування «павучком».

5хв

Фронтальний метод. Учні шикуються в коло. Розподіляються на 1 та 2 номери. 2-гі номери заходять в «мале коло», а 1-ші залишаються на місці. За сигналом 1-ші працюють в «мале коло» - 2-гі в «велике коло».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на правильність виконання завдань, недоліки виправляти порадою, підказкою, повторним виконанням.

Вправи можуть виконуватися по два рази.

Основна частина (23хв)

1. Повторити техніку ведення мяча на місці та в русі за допомогою гри «Спортивна абетка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ведення мяча на місці правою, лівою рукою;

Літера «Р»

  • ведення мяча з випадами вперед;

Літера «Е»

  • ведення мяча з подальшим присідом на підлогу та набиванням правою та лівою руками;

Літера «Г»

  • ведення мяча – обводячи його навколо себе;

Літера «Б»

  • ведення мяча – проводячи його поміж ніг.

Літера «І»

-Так, ви молодці – це гра регбі.

5хв

 Ігровий метод. Учні уважно слухають правила гри, задають питання, якщо щось не зрозуміли.

 Клас ділиться на дві команди, розташовуються у шаховому порядку. Повторяють за вчителем ведення мяча на місці.

 Потім вчитель називає: наприклад літеру «Р». Команда, яка першою за допомогою ведення в русі сформувала літеру – отримує бал. Учні повертаються на вихідні місця.

На екрані зявляються літери утворивши слово «Р,Е,Г,Б,І».

C:\Users\Настя\Desktop\T1KX94XeVaXXcAUPw._112720.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яч для регбі.

  Популярна легенда стверджує, що регбі народилося в 1823, коли Вільям Вебб-Елліс, школяр із міста Регбі, граючи у футбол, взяв м'яч у руки й побіг із ним.

2.а. ознайомити з технікою передачі та ловіння овального мяча;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.б Стикування з пасом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

Груповий метод. Учні працюють у групах. Розповісти, показати, практично виконати. Звернути увагу на правильність виконання завдання.

За сигналом учні з мячем пересуваються по діагоналі в протилежну колону, віддають мяч направляючому і стають замикаючими. Для підвищення динаміки роботи додається ще два мчі. Попередити учнів про можливе зіткнення в центрі. Нагадати про техніку безпеки.

     учень;    мяч;     додатковий мяч,                  

           легкий біг.

 

Груповий метод. Розповісти, показати. Учні з протилежних груп рухаються в центр, там мячами виконують стикування, повертаються праворуч – виконують передачу, прискорюються в кінець колони.

 За сигналом передачу виконують в ліво.

      -учень;    яч;          -легкий біг;                           

       -стикування;           -передача;            

                -прискорення.

 

 

3. відпрацювати передачу овального мяча за допомогою гри «Квач»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 Ігровий метод. Розповісти, показати, практично виконати. Учні заходять у задану зону. Один учень в маніжці «Квач»– його потрібно піймати – доторкнувшись овальним мячем. Той хто спіймав «Ведучого» одягає маніжку – гра продовжується. Учням забороняється бігати з мячем. Кидати в «Квача», тільки доторкнутися. Виконуються тільки передачі.

 

       -учень;       яч;       -легкий біг;

           -передача назад,        «Квач»

 

4. Закріпити вивчені технічні елементи за допомогою навчальної гри.

 Забороняється класти мяч на підлогу. Якщо мяч упав, він передається супернику.

 Мяч передається супернику, якщо гравець вибіг в аут, був захоплений, прикрив мячем стрічку.

 Розіграш м’яча відбувається з місця втрати. Суперник відходить на відстань 5м.

 Щоб забрати у суперника мяч потрібно з його паска зірвати стрічку та вигукнути: «Захват!».

 Забороняються будь-які навмисні дії: блокування, штовхання, підніжки.

8хв

C:\Users\Настя\Desktop\627f4a9b0a415b4c5e988d9672e6e45e_XL.jpgЗмагальний метод. Клас ділиться на команди. Гра проводиться на волейбольному майданчику, у команді 3 гравці. Учні одягають пояси зі стрічками. Ще раз нагадати основні правила. Звернути увагу на техніку безпеки під час гри.

Заключна частина (3хв)

2. Шикування. Замір ЧСС за 10с.  Підсумок за урок.

Узагальнити вивчені елементи нової гри - РЕГБІ-5.

- Від якої гри походить регбі. (футбол).

Оцінити учнів за роботу на уроці.

 

2хв

ЧСС до 16разів, не більше

90-100уд/хв.

Діти відповідають на поставленні перед ними запитаннями.

 

Вказати на помилки, відзначити кращих учнів.

 

3. Організований перехід до класу.

1хв

  В колону по-одному.

 

 

docx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
2488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку