Урок з фізичної культури перший клас. Модуль "Школа пересувань"

Про матеріал
Готова розробка уроку фізичної культури у першому класі. Закріплення навичок застрибування на підвищену опору. Навчити "Човниковому" бігу 4х9 м.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури

Клас: 1

Тема:Школа пересувань

Мета: Виховувати в учнів стійкий інтерес до занять фізичною культурою та спортом.

Завдання:

                    1)Закріпити навички застрибування на підвищену опору (15-20см – 3-4 мати).

                   2)Вчити техніці «човникового» бігу 9 м.

                   3)Розвивати фізичні якості за допомогою естафет.

Інвентар: Фішки, мячі, свисток, секундомір, мати.

Тривалість уроку: 35 хв.

Місце проведення: Спортивний зал.

                        Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

                                                     Підготовча частина ( 12хв)

1. Організований перехід до місця занять.

2. Шикування. Повідомлення завдань уроку. Замір ЧСС.

3. Організуючі вправи:

- виконання команд Шикуйсь!, Рівняйсь!, Струнко!, Вільно!, Розійдись!;

- повороти Ліво-руч!, Право-руч!.

4. Виконання різновидів ходьби:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- змійкою;

- танцювальний крок з притопом.

5.Виконання ЗРВ у русі:

- біг з високим підняттям стегна;

-  біг із закидом гомілок;

-  біг правим боком приставним кроком;

-  біг лівим боком приставним кроком;

-  біг на прямих ногах;

-  вистрибування з ноги на ногу;

-  «павучок».

 

1хв

 

1хв

 

1хв

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

У колоні по два.

 

 Концентрація уваги учнів.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на правильність виконання поворотів.

 

 

 

Фронтальний метод. Руки на поясі, за головою, всторони,  спини рівно, підборіддя вверх, дистанція один крок. Помилки виправляти повторним виконанням.

 

 

 

Фронтальний метод. Слідкувати за правильністю вихідного положення, виконання вправ. Помилки виправляти порадою, підказкою та повтореним виконанням.

Темп виконання середній.

 

 

 

 

 

 

 

                                                       Основна частина ( 18хв)

1. Закріпити навички застрибування на підвищену опору (15-20см – 3-4 мати).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Вчити техніці «човникового» бігу 4х9 м.

 

 

 

 

 

 

 

3. Розвивати фізичні якості за допомогою естафет.

6хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6хв

 

 

 

 

 

 

 

 

6хв

 

 

 

Почерговий метод. Помилки виправляти порадою, підказкою, повторним виконанням. Звернути увагу на правильність виконання застрибування.

 

 

 

 

 

 

 

Повторний метод. Розповісти, показати, практично виконати. Помилки виправляти підказкою та порадою.

 

 

 

 

 

Повторний метод. Дотримуватися правил техніки безпеки під час естафет. Звернути увагу на правильність виконання умов. Підвести підсумок змагань.  

 

 

 

 

 

                                                     Заключна частина (5 хв)

1.Вправи на приведення організму в стан спокою.

2. Шикування. Підсумок за урок. Замір ЧСС.

3. Організований перехід до класу.

2хв

 

2хв

 

1хв

Фронтальний метод виконання. В колоні по-одному.

Концентрація уваги учнів.

 

В колоні по-одному.

 

1

 

docx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
1181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку