Урок: "Реклама- інформаційне джерело"

Про матеріал

Мета: розширити знання учнів про рекламу; пояснити роль реклами в житті людини, як може реклама впливати на рішення і поведінку людини; виховувати бажання приймати свідоміта виважені рішення; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Перегляд файлу

Тема: Реклама

Мета: розширити знання учнів про рекламу; пояснити роль реклами в житті людини, як може реклама впливати на рішення і поведінку людини; виховувати бажання приймати свідомі  та виважені рішення; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: цифрова дошка Jamboard, картинки продуктів харчування, цеглинки Лего, схематичний малюнок, онлайн сервіс - Learning Apps, відеоматеріал.

 

Хід уроку

I. Організація класу 

Добрий день! 

Сіли рівно, озирнулись,

Одне одному всміхнулись,

Якщо добре працювати -

Вийдуть гарні результати.

Тож не гаємо ми час, 

Бо знання чекають нас!

 Вправа «Вітання». 

Хто прийшов із гарним настроєм - рукою махніть

Хто чує мене  - головою кивніть

Хто бачить мене - прошу, оком моргніть

Хто найвеселіший - ви всім усміхніться.

ІІ. Фенологічні спостереження. Хвилинка синоптика

  • Яка зараз пора року?  
  • Який місяць?
  • Тепло чи холодно надворі?  
  • Що ви можете сказати про стан неба? 
  • Чи світить сонце?
  • Чи були сьогодні опади?

  – Дякую за вашу спостережливість.

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  • Що таке інформація? 
  • Які види інформації ви знаєте? 
  • Які медіа продукти вам відома?

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні на уроці ми будемо говорити про медіа продукт, про який саме ви дізнаєтесь розгадавши кросворд. 

https://learningapps.org/display?v=pc1787ezk23

Молодці, ви правильно відповіли на запитання та дізнались тему нашого уроку. Отже, ми будемо говорити про рекламу, як про одне з найвпливовіших джерел інформації. Дізнаємося про історію її виникнення  і про те, як вона може вплинути на рішення й поведінку людини. 

2. Гра “ Крамниця” 

Завітайте до "Крамниці" та перетягніть у кошик ті продукти, які б ви хотіли придбати. 

  • Поясніть свій вибір
  • Хто обрав з вас торбинку або коробку?( Ні)
  • Чому? (Тому. що ми не знаємо, що в ньому)
  • А якби вам сказали, що в коробці велике смачне манго, а в торбинці золоті прикраси. Ви б захотіли її купити? 
  • Чому ви змінили свою думку? (Тому, що ми дізнались, що там знаходиться) 
  • Отже, інформація про товар, тобто реклама вплинула на ваш вибір. 

 Гімнастика для очей

https://youtu.be/8G87kg9s1HM?si=-iPgERA8XEvQLAoM

V.  Робота за темою урока

1.     Гра“ Шифрувальник” 

Розшифруйте слова за допомогою підказки та дізнайтесь, що ж таке реклама.

Л – 1    А – 2   Е - 3  І – 4   О – 5    У - 6   Р - 7 

73к12м2 – ц3 4нф57м2ц4я п75 т5в27и, п5с16ги з м3т5ю п7ив37нути 6в2г6 п5к6пц4в.

-         Підсумуємо, що ж таке реклама?

2.     Перегляд відео « Історія реклами» 

-         https://youtu.be/qcQBLpiO3Cs?si=UkF0FwdAsDzXCWul

-         _ Що нового та цікавого ви дізнались про виникнення  реклами?

3.     Види реклами

Урок 12 - Навчально-методичні матеріали

Наведіть приклади корисної та шкідливої реклами.

Поміркуйте, які продукти не потребують реклами.

4.     Робота над віршем

Послухайте вірш Лесі Вознюк «Сергійко і реклама» https://youtu.be/Y2hGJcAm8nk?si=h-yRhgCdssnS_62N  і дайте відповідь на запитання:

-         Чи піддався спокусливій рекламі Сергійко?

Фізхвилинка « Купую – не купую»

Перевіримо, чи вмієте ви  не піддаватися впливу реклами.

Я читаю рядок вірша, а ви присідаєте і говорите « Не купую», або підстрибуєте і говорите « Купую», ну що, розпочнемо?

Ось сухарики в пакеті

Макарони і спагеті

Чіпси смажені, хрусткі

А ось булочки м’які.

Помідори з огірками

А ось фанта з бульбашками

-Дякую, ви молодці. Сідайте.

VI. Закріплення вивченого матеріалу

1.Створення власної реклами

Оберіть один продукт і протягом 5 хвилин створіть для нього рекламу. Але пам’ятайте про вимоги до рекламного звернення – воно має бути зрозумілим, достовірним, яскравим та переконливим. 

    2.Презентація реклами

VII Підсумок уроку. Рефлексія

  1. Вправа " Інтерв'ю"

_ З яким ви настроєм ви закінчуєте урок?

_ Тепер я знаю...

_Чим сьогоднішній урок був корисний для вас?

2. Самооцінювання.

Отже, сьогодні на уроці ми з вами розширили знання про рекламу та дізнались, як реклама може вплинути на рішення людини.. Набуті знання обов'язково знадобляться вам у житті. А тепер оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Лєго. Створення спільної піраміди успіху. 

Зелена цеглинка   було легко

Жовта цеглинка- потрібна допомога

Червона цеглинка – було складно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку