Мета: розширити знання учнів про рекламу; пояснити роль реклами в житті людини, як може реклама впливати на рішення і поведінку людини; виховувати бажання приймати свідоміта виважені рішення; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Тема: Реклама
Мета: розширити знання учнів про рекламу; пояснити роль реклами в житті людини, як може реклама впливати на рішення і поведінку людини; виховувати бажання приймати свідомі та виважені рішення; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: цифрова дошка Jamboard, картинки продуктів харчування, цеглинки Лего, схематичний малюнок, онлайн сервіс - Learning Apps, відеоматеріал.
Хід уроку
I. Організація класу
Добрий день!
Сіли рівно, озирнулись,
Одне одному всміхнулись,
Якщо добре працювати -
Вийдуть гарні результати.
Тож не гаємо ми час,
Бо знання чекають нас!
Вправа «Вітання».
Хто прийшов із гарним настроєм - рукою махніть
Хто чує мене - головою кивніть
Хто бачить мене - прошу, оком моргніть
Хто найвеселіший - ви всім усміхніться.
ІІ. Фенологічні спостереження. Хвилинка синоптика
– Дякую за вашу спостережливість.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
https://learningapps.org/display?v=pc1787ezk23
Молодці, ви правильно відповіли на запитання та дізнались тему нашого уроку. Отже, ми будемо говорити про рекламу, як про одне з найвпливовіших джерел інформації. Дізнаємося про історію її виникнення і про те, як вона може вплинути на рішення й поведінку людини.
2. Гра “ Крамниця” Завітайте до "Крамниці" та перетягніть у кошик ті продукти, які б ви хотіли придбати.
Гімнастика для очей https://youtu.be/8G87kg9s1HM?si=-iPgERA8XEvQLAoM V. Робота за темою урока 1. Гра“ Шифрувальник” Розшифруйте слова за допомогою підказки та дізнайтесь, що ж таке реклама. Л – 1 А – 2 Е - 3 І – 4 О – 5 У - 6 Р - 7 73к12м2 – ц3 4нф57м2ц4я п75 т5в27и, п5с16ги з м3т5ю п7ив37нути 6в2г6 п5к6пц4в. - Підсумуємо, що ж таке реклама? 2. Перегляд відео « Історія реклами» - https://youtu.be/qcQBLpiO3Cs?si=UkF0FwdAsDzXCWul - _ Що нового та цікавого ви дізнались про виникнення реклами? 3. Види реклами
Наведіть приклади корисної та шкідливої реклами. Поміркуйте, які продукти не потребують реклами. 4. Робота над віршем Послухайте вірш Лесі Вознюк «Сергійко і реклама» https://youtu.be/Y2hGJcAm8nk?si=h-yRhgCdssnS_62N і дайте відповідь на запитання: - Чи піддався спокусливій рекламі Сергійко? Фізхвилинка « Купую – не купую» Перевіримо, чи вмієте ви не піддаватися впливу реклами. Я читаю рядок вірша, а ви присідаєте і говорите « Не купую», або підстрибуєте і говорите « Купую», ну що, розпочнемо? Ось сухарики в пакеті Макарони і спагеті Чіпси смажені, хрусткі А ось булочки м’які. Помідори з огірками А ось фанта з бульбашками -Дякую, ви молодці. Сідайте. VI. Закріплення вивченого матеріалу 1.Створення власної реклами Оберіть один продукт і протягом 5 хвилин створіть для нього рекламу. Але пам’ятайте про вимоги до рекламного звернення – воно має бути зрозумілим, достовірним, яскравим та переконливим. 2.Презентація реклами VII Підсумок уроку. Рефлексія
_ З яким ви настроєм ви закінчуєте урок? _ Тепер я знаю... _Чим сьогоднішній урок був корисний для вас? 2. Самооцінювання. Отже, сьогодні на уроці ми з вами розширили знання про рекламу та дізнались, як реклама може вплинути на рішення людини.. Набуті знання обов'язково знадобляться вам у житті. А тепер оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Лєго. Створення спільної піраміди успіху. Зелена цеглинка – було легко Жовта цеглинка- потрібна допомога Червона цеглинка – було складно.
|