Урок. "Рибки в акваріумі" (робота в групі)

Про матеріал
Цей урок не тільки збагатить знання учнів новими відомостями про риб, но і допоможе закріпити навички практичної діяльності з шаблонами, створювати колективні роботи.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ВИКОНКОМ  КРИВОРІЗЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ  І  НАУКИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 89

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок: Я досліджую світ      1 клас

 

 

Тема: Рибки в акваріумі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            Підготувала і провела

                                                                                                            вчитель початкових класів

                                                                                                            Прохода Ольга Геннадіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

1 клас

 

 Тема. Рибки в акваріумі.  

 

Мета: формувати компетентності

Ключові:                                

  •          вміння вчитися: допомогти узагальнити знання про риб, зовнішню будову тіла, де мешкають;
  •          соціальна: сприяти формуванню умінь навчально-пізнавальної діяльності в групі;
  •          загальнокультурна: допомогти ефективно застосовувати навички мовної культури;, збагатити словник учнів новими словами;
  •          здоровязбережувальна: сприяти розвитку практичних навичок роботи з ножицями, клеєм
  •          виховна: плекати формування естетичного смаку, охайності, любові і бережливого ставлення до природи.

 

Предметні: формувати навички роботи із шаблоном, ножицями, фломастерами; вчити обводити по шаблону і вирізувати контур риби, розфарбовувати їх за зразком і за власним задумом; розташовувати і наклеювати їх на папері -«акваріумі»; розвивати увагу, мислення, окомір, дрібні м язи рук; вчити працювати в групі,

Обладнання: шаблони, фломастери, ножиці, клей, кольоровий папір, листи з намальованими «акваріумами», тлумачний словник, презентація

Тип: інтегрований: Я досліджую світ і Дизайн і технології

Форма проведення: робота в малих групах

                        

                     Хід уроку.

 

І. Організація класу.

Пролунав уже дзвінок. Починається урок.

Працюватимемо старанно, щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі діти – просто молодці!-

Розподіл  учнів на групи за допомогою геометричних фігур: круг, овал, квадрат, прямокутник. Діти займають місця за партами, посередині лежить лист паперу А-3 з намальованим акваріумом відповідної форми: круглий, овальний, квадратний, прямокутний.

Правила роботи в групі:

- уважно слухати завдання

- працювати так, щоб не заважати іншим;

- дотримуватися правила «піднятої руки»;

- вкладатися у визначений час.

 

ІІ. Повідомлення теми уроку

1. Загадка.   У хатах прозорих всі вони живуть.

                       Можеш ти їх бачить, та не можеш  чуть.   ( Риби в акваріумі)2. Вступна бесіда. Технологія «Мікрофон»

-  Що ви знаєте про риб? ( це жива природа)

– Яких риб ви знаєте? (карась, щука, сом)

- В яких казках героями є риби? («Казка про рибака і золоту рибку», «Лисичка -сестричка»)

- Чому весною не можна ловити багато риб? ( вони відкладають ікру, з якої виведуться нові рибки)

  -   Деякі риби живуть у прісній воді, деякі в солоній, а деякі вдома в акваріумі. Їх називають декоративними.

 

Акваріум –це скляна посудина для утримання та розведення риб, водяних тварин і рослин.(Прочитати тлумачення слова «акваріум», користуючись словником)

- Підніміть руку у  кого з вас вдома є акваріум ?

 3.  Перегляд презентації   «Акваріумні рибки».

      Розповідь вчителя.

Гуппі– народжують мальків живими ,самі невибагливі, різноманітні за забарвленням.

Півник – лабіринтова рибка, дихає не тільки розчиненим у воді киснем, а й повітрям, для чого піднімається на поверхню води і ковтає ротом. Вони будують гнізда з пухирців повітря, де виводять мальків. Їх ще називають бійцівськими рибами, бо вони б’ються.

Барбуси і цецилії – неонові рибки, які світяться особливим світлом, яке допомагає рибкам розпізнавати одна одну в темряві і прикрашають акваріуми любителів природи.

Золота рибка – родич звичайного карася, за своє «золоте» забарвлення названа так, має довгий красивий хвіст, любить порпатися у піску і багато їсти.

4. Пояснення виконання роботи.

- Повторити правила безпечної роботи з ножицями

- Обвести по шаблону контур риби, вирізати ножицями, розфарбувати, розташувати на «акваріумі» отриманих рибок і наклеїти їх. «Насипати» камінчиків, «посадити» водорості.

ІІІ. Фізхвилинка.

Працювали ми, трудились, наші пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили, стисли в кулачок щосили.

Працювати будуть сили.

 

ІV. Практична робота дітей.

Учні працюють, а вчитель знайомить їх з цікавою інформацією про риб і допомагає деяким учням.

Цікаво знати:

  • сама велика морська тварина – блакитний кит –
  • сама розумна тварина – дельфін
  • сама зубаста риба – біла акула
  • риба – прилипала мандрує на акулі, прилипнув за допомогою своїх плавників – присосок, збираючи залишки їжі.
  • Найнебезпечніші серед прісноводних риб – піраньї

V. Виставка  робіт.

      Вибрати найкращу роботу оплесками.

 

VІ. Рефлексія. Технологія «Незакінчене речення»

  • Акваріум - це…
  • Я запам’ятав таких акваріумних рибок…..
  • Я дізнався, що…
  • Мені було цікаво…
  • Якби я спіймав золоту рибку, то загадав би таке бажання…

VII Підсумок уроку

Ви сьогодні не лінились, а старанно всі трудились.

Гарні рибки вирізали, ще й на річці побували.

А тепер прощатись час – буде ще урок у нас.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 лютого 2020
Переглядів
2407
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку