Урок "Рівність фігур. Рівність трикутників"

Про матеріал
конспект уроку з розробленими ключовими компетентностями,містить творчі завдання та дослідницьку роботу
Перегляд файлу

Урок 25       7-Б клас   

Тема. Рівність геометричних фігур.Рівність трикутників.

 

Мета: предметна компетентність:сформувати компетентності  записувати рівності для відповідних елементів рівних трикутників та за  деякими відомими елементами рівних трикутників знаходити відповідні рівні їм елементи  

розвиток ключових компетентностей

Спілкування державною мовою

 

 

 

 

 

Математична грамотність

 

Компетентності в природничих науках

та технологіях

Розвиток вмінь щодо усного й письмового мовлення: тлумачення понять, означень,ознак,властивостей ,законів

Висловлення власних думок гіпотез,почуттів,позицій

Активна участь у  спілкуванні

 

Розвиток вмінь застосування математичних методів для розвязку прикладних та сюжетних завдань

 

Розвиток вмінь спостерігати,аналізувати,збирати інформацію,проводити експерименти,аналізувати результати роботи

Соціальна і громадська компетентності

Розвиток вмінь:для  самостійного пошуку розв'язку , обрання варіанту завдання чи шляху його розв'язання

самооцінки та взаємооцінки учнів

продуктивної співпраці у групі,команді  та колективі

 

Інформаційно-цифрова компетентність

Розвиток вмінь пошуку додаткової інформації,складання таблиць та схем,використання джерел інформації  для власного розвитку

 

Уміння вчитися впродовж життя

Розвиток вмінь і навичок організації освітнього процесу для досягнення мети, самореалізації, саморозвитку,самоконтролю, самооцінювання

Тип уроку: комбінований

Освітні ресурси: креслярське приладдя, презентація, набори для групової роботи,підручник А.П. Єршова .Геометрія 7 клас

 

 

Перебіг уроку

 

 

                   Девіз уроку: Не кажи не вмію, а кажи навчусь.

Народна мудрість

 

І. Організаційний етап. Створення ситуації успіху

 Я хочу щоб ви сьогодні на уроці були:

Усміхненими 
Спокійними 
Послідовними 
Ініціативними 
Хоробрими.
Іншими словами, я бажаю вам успіху. 

 

На попередньому уроці ми почали вивчати тему пов’язану з фігурою.  Відгадана вами загадка скаже що це за фігура

Три точки невеличкі

Відрізками сполучимо

А те ,що утворилося

Всі разом ми озвучимо

Це не круг,не прямокутник

А це фігура всім знайомий нам…

ІІ. Перевірка Д/З

 Чудова геометрична фігура і найпопулярніша в шкільній програмі з геометрії — це трикутник. Можливо, ви думаєте, що трикутники «оселилися» лише на сторінках підручників з геометрії і більше їх ніде не зустріти? Проведемо  віртуальну екскурсію «У світі трикутників». (творчі завдання)

Прийом «встав слово»

Трикутником називається фігура, що складається з трьох точок, які ………….

на одній прямій, і трьох відрізків ,що попарно сполучають ці точки.

                  У трикутнику АВС:

  •  вершинами є  точки ……..
  •  АВ,ВС,АС –це……….. трикутника.
  • кут В протилежний стороні….
  • прилеглими кутами до сторони АС є…….

 За видами сторін трикутники бувають рівносторонні, різносторонні та ….

 За видами кутів розрізняють гострокутні, тупокутні та ……………. трикутники

 

 ( самоперевірка)

ІІІ. Актуалізація компетентностей  в процесі перевірки д/з

ІV.  Мотивація освітньої діяльності – тема уроку

( життєва ситуація).

Допоможіть електрику вирішити проблему заміни частини  дроту новим,не маючи вимірювальних приладів.

V  Формування компетентностей (бесіда)

  • поняття рівних фігур
  • означення рівних трикутників та відповідність елементів
  • символічне позначення

 

VІ. Практичний етап

Усно №180,181

 Геометричний експеримент №183( робота в групах)

Письмово193

Сам.робота №188 (взаємоперевірка)

VІ.  Підсумки освітньої діяльності. Рефлексія

Я сьогодні навчився …

Д/з  п 7.2 вивчити  виконати №189,194

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петричук Ганна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 грудня 2021
Переглядів
300
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку