Урок "Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника" (3 клас)

Про матеріал
Розробка уроку з математики "Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника" за підручником Логачевської С.П.
Перегляд файлу

Тема. Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника.

Мета: формувати вміння знаходити невідоме компоненти рівняння — зменшуване і від‘ємник, виконувати перевірку, вчитися розв’язувати задачі за допомогою рівнянь

 

Очікувані результати:

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]

 

Критерії оцінювання

Я знаю, що таке рівняння.

Я знаю, як знаходити невідоме зменшуване і від’ємник.

Я вмію знаходити корінь рівняння і виконувати перевірку.

Я вчуся розв’язувати задачі за допомогою рівняння.

 

 

І

Повідомлення теми, мети, визначення критеріїв оцінювання.

 

1. Переглянути подані рівняння і з’ясувати, які рівняння учні вже можуть виконати, а які ні.

Х + 20 = 30,  Х – 45 = 25, 

70 – Х = 25,   47 + Х = 87.

(Діти вже вміють розв’язувати рівняння на знаходження невідомих доданків. Нові рівняння  - це рівняння на знаходження зменшуваного і від’ємника)

Учням пропонується  визначити тему уроку.

 

2. На основі мети уроку діти визначають критерії оцінювання.

ІІ

Актуалізуємо опорні знання.

 

1. Диференційовані завдання

     І група - математичний диктант на основі слайдів презентації.

     ІІ група працює за комп’ютерами і виконує вправу на сервісі LearningApps.

 

2. Пригадуємо правило, як знайти невідоме зменшуване і від’ємник.

 

ІІІ

Сприймаємо новий матеріал.

1. Розв’язуємо задачу за допомогою рівнянь. Працюємо з коментуванням.

- Мар’яна та Дем’ян вирішили провести виставку осінніх букетів, яким чином вони можуть повідомити про це учням своєї школи? (Оголошення, рекламні листівки, флаєра)

Діти виготовили 70 флаєрів. За перерву вони роздали певну кількість і у них залишилося 25 флаєрів. Скільки флаєрів діти роздали за перерву?

Знайдіть вирішення цього питання, склавши рівняння.

2. Скласти обернену задачу, у якій потрібно знайти число 70. Розв’язати за допомогою рівнянь.

 

ІV

Усвідомлюємо вивчене.

1. Активна вправа «Знайди корінь рівняння»

Діти розв’язують рівняння й об’єднуються в групи. Якщо групи утворили правильно, то з букв  на зворотній стороні можна скласти слово.

ЛОГОТИП    СЛОГАНИ   РЕКЛАМА

2. Виконання диференційованих тренувальних вправ за варіантами. Працюємо за підручником. Сторінка 59, № 5(верхні рамки)

Самоперевірка та самооцінювання.

V

Закріплюємо вивчене. Робота в групі.

Вправа «Знаходимо помилки».

Підсумок уроку.

- Як знайти невідоме зменшуване?

- Як знайти невідомий від’ємник?

Самооцінювання за критеріями.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня 2022
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку