Урок "Різдвяний ангелик"

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 4-го класу з дизайну і технологій на тему "Різдвяний ангелик" (форма роботи витинанка).
Перегляд файлу

 

ЗЗСО “Ветлівський ліцей”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

 для 4-го класу з дизайну і технологій

“Різдвяний ангелик”

 

 

 

 

 

 

підготувала вчитель початкових класів

Петелько Ю.О,

 

 

 

Тема: Різдвяний ангелик.

Очікувані результати: учень працює з ручними інструментами, дотримується безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно; розмічає деталі на матеріалі; дотримується послідовності виготовлення виробу; обробляє деталі виробу за потреби; удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.

 

Мета:  формування ключових та предметної проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження. Виконання елементарних графічних зображень; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

 

Обладнання для учнів: зразки готових виробів, полімерний матеріал ЕВА, кацелярський ніж, ножиці, декоративна нитка.

Обладнання для вчителя: телевізор, ноутбук, мультимедійна презентація,

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1.1 Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ -

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо старанно,

Щоб сказати у кінці,

Що у нашім дружнім класі

Діти, просто, молодці.

1.2 Створення сприятливого психологічного комфорту в класі

- Покладіть руки на парту, заплющте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

- Розплющте очі і починаємо працювати.

1.3 Перевірка готовності учнів до уроку

Сьогодні ми будемо подорожувати зимовими стежинами. А для подорожі нам потрібно взяти все необхідне. Давайте перевіримо, чи все є у вас на столах. А у вас на партах повинні бути полімерний матеріал ЕВА; канцелярський ніж; ножиці; декоратина нитка; сніжинки для самооцінювання.

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

2.1. Вступна бесіда

-                Чи любите ви зиму?

-                Чим вона вас приваблює?

-                Діти, а ви вірите у дива?

-                Я запитала про дива саме тому, бо сьогоднішній урок буде незвичайним. Адже, саме в новорічні і різдвяні дні трапляються різні дива. А чи знаєте ви кого називають нашими охоронцями?

-                Так, дійсно, це ангели. І на різдвяні свята ми згадуємо про них найчастіше, бо саме у це свято вони проявляли себе найбільше. Ангелики вміють робити неймовірні речі й бути присутніми в кожну хвилину життя.

-                Ось подивіться і послухайте казку про різдвяного ангелика.

Перегляд мультфільму «Ангели хранителі»

 https://www.youtube.com/watch?v=jcldjrXZXlU&ab_channel=%D0%9A

-                Діти, сподобалась вам історія?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми будемо працівниками майстерні, в якій виготовляють витинанки у формі ангела. На попередньому уроці ми вже спробували працювати у техніці витинанки.

Витинанка – стародавній вид українського народного декоративного мистецтва, що має глибокі та багаті традиції. Це прикраси житла, вирізані, ножицями, ножем  на папері, чи іншому  матеріалі.

На свята українці виготовляли особливі витинанки: у вигляді сніжинок-зірочок чи постатей ангелів. Наша витинанка “Різдвяний ангел” також буде особлива адже вона буде оберегом. Виготовимо такого ангеликазполімерного матеріалу ЕВА.

 

ІV.Вступний інструктаж і практична самостійна діяльність учнів

4.1 Поетапне зображення вчителем витинанки (відеодемонстрація)

4.2. Практична робота.

-                Правила роботи і техніка безпеки

-                Робоче місце має бути упорядкованим (олівці, ножиці, папір — на своїх місцях).

-                Візерунок спочатку виконати олівцем, а потім — вирізати ножицями.

-                Під час роботи не розмахувати олівцями й ножицями.

-                Передавати ножиці одне одному тільки кільцями вперед.

-   Після завершення роботи все сміття акуратно прибрати.

4.3. Виконання практичної роботи учнями.

(Під час виконання практичної звучить мелодія)

4.4. Пальчикова гімнастика “Зимова казка”(відеодемонстрація)

4.5. Продовження виконання практичної роботи.

V. Підсумок уроку.

5.1. Демонстрація виробів (фотосесія)

5.2. Рефлексія (Самооцінювання)

Отже, наш урок підходить до завершення. Ви дуже добре попрацювали. Ви задоволені своєю роботою?

-            Що нового ви дізналися на уроці?

-            Чого навчилися?

-            Які труднощі виникали в роботі?

-            Що вдавалося найлегше?

VІ. Домашнє завдання.

docx
Додано
17 січня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку