Урок "Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування задач різними способами. "

Про матеріал
Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування задач різними способами.
Перегляд файлу

22.01.24 3 урок

Тема: Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування задач різними способами.

Мета: вчити учнів різним способам відніманню виду 970 -  230; удосконалювати вміння учнів розвязувати задачі різними способами; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Очікуванні результати: ; визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; володіє навичкою усного додавання і віднімання; володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 ; прогнозує результат додавання та віднімання; перевіряє правильність обчислень ;виконує додавання та віднімання;обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання  задачі; створює математичну модель задачі; перевіряє правильність розв’язку задачі; складає і розв’язує обернену задачу.

Змістові лінії: Числа, дії з числами. Вирази, рівності, нерівності, рівняння. Математичні задачі та дослідження.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось з різними способами віднімання чисел, а також будемо розв’язувати задачу  різними способами.

2. Психологічна настанова.

Я  очікую від уроку …

ІІІ.  Актуалізація опорних знань

1. Усні обчислення

Знайти різницю чисел: 

450-230,220-110, 380-210,580-310,980-720,650-340.

3. Гімнастика для очей

4 . Каліграфіна хвилинка

Знайди значення виразу 990 - 520. Відповідь запиши каліграфічно.

ІV. Сприймання і усвідомлення матеріалу

  1.               Розв’ язування виразів ( № 59 с.13)

Склади вирази за схемами й обчисли їх значення.

780-50, 890-50,620-500,730-500

Додаткове завдання:370-50,560-50,910-500,520-500

2. Усна робота над виразами

Розглянь записи й порівняй різні способи обчислення різниці 970 – 230:

1) 970 – 230 = (900 – 200) + (70 – 30) = 700 + 40 = 740;

2) 970 – 230 = (970 – 200) – 30 = 770 – 30 = 740;

3) 970 – 230 = 97 д. – 23 д. = 74 д. = 740.

3. Письмове розв’язування  виразів з поясненням  (№61,с.14)

Обчисли зручним для тебе способом:

360-250=            270-160=     

940-630=            890-240-240=

Фізкультхвилинка

V.  Узагальнення і систематизація знань.

Розв’язування задачі № 64с. 14

Прочитай задачу і розв’яжи її трьома способами за поданими схемами .

В одній цистерні було 500 л води, а в іншій — 400 л. Для поливу городу використали 300 л. Скільки літрів води залишилось у двох цистернах?

-Про що розповідається в задачі, діти? Що відомо?

-Чи можемо ми відповісти на питання задачі відразу однією дією? Чому?

-                     Складання і запис короткої умови до задачі.

-                     Подивіться на подані схеми? Яке розв’язання підійде до кожної?

-                     Запис розв’язків  та відповіді до задачі трьома способами.

VI. Підсумок уроку

1. Рефлексія

-                     Що нового дізналися на уроці?

-                     Як ми можемо застосувати ці знання у житті?

-                     Як ви попрацювали на уроці?

-                     Чи були ваші відповіді повними, розгорнутими?

2. Вправа «Емоційна ромашка».

-                     У мене все вийшло

-                     Було важко

-                     Нічого не зрозумів

VII. Домашнє завдання

-         Пояснення домашнього завдання.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 квітня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку