Урок "Різноманітність тварин. Звірі"

Про матеріал
Розробка уроку допоможе учителлю в цікавій формі поглибити знання дітей про тварин рідного краю.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Урок-подорож  з Я у світі

для 3 класу

«Звірі»

Підготувала вчитель початкових класів

 

Опорного закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Буцької селищної ради Маньківського району

Черкаської області

Чечурка Валентина Альгісівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020р

Урок Я у світі  3 клас

Тема: Різноманітність тварин. Звірі.

Мета: поглибити знання дітей про тварин рідного краю; вчити їх виразно читати тексти і вірші; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення, логічне мислення, вміння аналізувати прочитане, увагу; прищеплювати любов та бережливе ставлення до тварин; ознайомити з народними прислівями та приказками.

Хід уроку

І. Організація класу.

-  Сядьте, діти, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько,

Голови вище підніміть,

Свої плечі розведіть,

Мені, діти, усміхніться,

Веселіше подивіться.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Діти сьогодні ми з вами помандруємо цікавим і незвичайним світом тварин. Дізнаємося багато нового, будемо працювати разом, допомагати один одному і ділитися з друзями новою інформацією.

Створення позитивних емоцій фону уроку. Вправа «Мікрофон»

  • Скажіть, яким, на вашу думку, повинен бути наш урок?
  • А якими сьогодні маєте бути ви, щоб нам усе вдалося?

Робота у групах.

  • Зараз ви по черзі підійдете до зображення лісу, на якому під квадратиками паперу заховані різні звірятка. Ті учні у яких виявляться однакові звірятка, обєднаються у групи.

ІІІ. Основна частина уроку.

Інтерактивна гра (групова робота)

  • За столом кожної групи ви знайдете зображення відповідних звіряток, а також інструкції щодо того, як вам працювати далі.

Інструкція

  1. Знайдіть і прочитайте інформацію про тварину.
  2. Обговоріть прочитане у групі.
  3. На аркуші паперу намалюйте цю тварину.
  4. Складіть і запишіть загадку про цю тварину.
  5. Пограйте у гру «Кубування»
  • Діти, ви гарно попрацювали, а тепер оцініть роботу своєї групи, заповнивши картку контролю, і проаналізуйте роботу один одного, використовуючи такі слова:
  • «Ти молодець»
  • «Ти подавав чудові ідеї»
  • «ти прислухався до думок інших»;
  • «Ти доповнив інформацію новим і цікавим повідомленням».

Представлення групової роботи.

  • Розкажіть іншим групам, про що ви дізналися, працюючи разом.

Групи демонструють зображення звірятка, зачитують загадку і розповідають про цю тварину.

Фізкультхвилинка

-  У лісок ми ходили,

Зайця сірого зустріли.

Зайчик прудко так стрибає,

Пташка весело літає,

Швидко лис десь пробіжить,

Їжачок в кущах сидить.

Посиділи і ми трішки,

Щоб спочили ручки й ніжки.

Всі веселі, - от чудово!

У лісок підемо знову.

Робота над народними прислівями та приказками (групова робота)

  • На картках записані прислівя та приказки, прочитайте їх і порадьтеся у групі, що вони означають. Поясніть один одному їх зміст.
  • У ведмедя десять пісень і всі про мед.
  • Ведмідь на вухо наступив.
  • Не женися за двома зайцями, бо жодного не впіймаєш.
  • У зайця стільки стежок, як  у клубку ниток.
  • Хитрий, як лис.
  • Зловив зайця за хвіст.

Математичні лісові задачі (групова робота)

  • Сорока-скрекотуха принесла нам цікаві лісові задачі. Давайте допоможемо її їх розвязати.

Задача №1

Зайцеві пошили комбінезон, в якому передбачено виріз для морди, вух, лап і хвоста. Скільки вирізів у комбінезоні?

Задача№2

Зайці вирішили прогнати з лісу лисицю. Кожен із 25 зайців прихопив по парі пістолетів, що стріляють корками. Скільки корків влучить у лисицю, якщо жоден із зайців не схибить?

Задача №3

Родина їжака пішла по яблука. Батько з матірю взяли по 5 яблук, а троє дітей тільки по 4. Скільки яблук їжаки принесли додому?

Учні в групі обговорюють розвязання задач.

  • А зараз ми з вами поділимося на дві команди, та проведемо змагання на кращого знавця звірів. Я буду ставити запитання, а ви по черзі будете давати на них відповіді.
  1. Про яку тварину говорять, що вона має два хвости? (Слона)
  2. В якої тварини найменше дитинча порівняно із розмірами дорослої тварини? (У кенгуру)
  3. Яка з тварин здатна найдовше спати – до 236 діб? (Їжак)
  4. Чиї сліди схожі на сліди людини? (Ведмедеві)
  5. Яка найвища і найдовша тварина на Землі? (найвища – жирафа (5м), найдовша – черв’як-паразит, який живе у шлунку кита (до 40 м)
  6. Куди зайцеві бігти зручніше – з гори чи на гору? (на гору, тому що задні лапи в нього довші ніж передні)
  7. Навіщо дятлові довгий хвіст? (він служить йому опорою)
  8. Птах, який не літає і живе на берегах Антарктиди? (Пінгвін)
  9. Де живуть вужі? (В підземних норах кротів)
  10.  Де відкладають свої яйця крокодили? ( У піску)
  11.  Які пташенята не знають своєї матері? (Пташенята зозулі)
  12. Яка зброя бджоли? (Жало)

ІV. Підсумок уроку.

  • Ось і закінчилася наша мандрівка. Що нового ви дізналися сьогодні?
  • Які прислівя і приказки вам запамяталися?
  • Давайте поаплодуємо і подякуємо один одному  за гарну роботу.

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку